lauantai 27. toukokuuta 2017

Kurkistus kauneusbloggaajan kylppäriin

Kuinka moni tunnustaa joskus kurkkineensa salaa jonkun tutun peilikaappiin vessareissulla? Tällä kertaa ei tarvitse tehdä mitään salaa, vaan pääsette näkemään peilikaappini sisällön ihan luvan kanssa. Kivipuuteri-blogin ihana Maija haastoi minut tekemään kosmetiikkabloggaajan kylppäri-haasteen ja tietenkin tartuin siihen, rakastanhan kaikenlaisia haasteita. Maijan kylppäriin pääsette kurkkaamaan tästä (klik).

 
Kotini kylppäri on todella pieni ja oli aika haastavaa kuvata sitä sellaisista kuvakulmista, ettei kaikki liat, roskat ja roiskeet näy. Pitäisi ehkä siivota hieman useammin... Olisi ihanaa, jos kylppärini olisi hitusen verran suurempi. Nyt ison osan kylppärin pinta-alasta vie pesukone (josta en mistään hinnasta luopuisi). Saunaa meillä ei ole, enkä sitä haluaisikaan. Waste of space, sanon minä. Mieheni voi olla eri mieltä. Mä olen jotenkin outo suomalainen, sillä sauna ei ole mun juttu. On meillä taloyhtiön saunavuoro kerran viikossa ja käyn saunassa esim. kesällä mökkireissulla, mutta siihen se jääkin.

Niin, se peilikaapin sisältö. Tadaaa:


Kuten kuvasta näkee, olen vallannut lähes koko peilikaapin. On siellä muutama miehenikin tuote. Meillä kuitenkin minä olen se, joka käyttää eniten kosmetiikkaa. En varastoi peilikaappiini tuotteita, vaan kaikki mitä täältä löytyy, on käytössä.

Ylähyllyllä on mm. meikinpoistoaineita, vartalovoiteita ja hiustuotteita sekä miehen partajuttuja. Meillä kuluu kuivashampoota aika paljon ja kaapissa on niitä kolme kappaletta: yksi miehelle ja kaksi mulle.


Keskihyllyillä ovat deodorantit, kasvovoiteita, kuorinta-aineita, suihkugeeliä, silmänympärysvoiteita, meikinpoistolappuja, vanupuikkoja ja joitain hiustuotteita. Siis ihan kaikkea mahdollista sekalaista sälää.

 
Alahyllyltä löytyy hammaslankaa, hammasharjat ja erilaisia hammastahnoja. Oikealla alhaalla on kasvo- ja ripsiseerumeita, hiuslenkkejä ja muuta pikkusälää.

Siirrytään sitten suihkun puolelle. Patterin päällä ei varmaankaan kannattaisi säilyttää mitään, enkä mä tuon enempää siellä säilytäkään: pari pesusientä, shampoo ja surkea puhdistusaine, jota yritän käyttää loppuun.



Verrattuna muutamaan muuhun haasteen tehneeseen bloggaajaan, mulla on todella vähän kosmetiikkaa suihkussa. Syy siihen on, ettei sinne paljon muuta mahdu. Shampoo, pari hoitoainetta, minikokoinen hiusnaamio sekä superihanat I Loven suihkugeelit.

Siinäpä ne olivatkin. Pesukoneen päällä on pari hiusharjaa sekä muuta sälää, mutta ne unohtuivat kuvata. Eikä niissä suoraan sanottuna olekaan hirveän paljon näkemistä. 😄


Mitä kaikkea kosmetiikkaa säilytät kylppärissäsi?

22 kommenttia:

  1. Olipa kiva päästä kurkistamaan sunkin kylppärin kosmevarastoihin :) Mulla on suihkussa melkoisen paljon tavaraa, mutta kylppärin peilikaapissa sitten taas todella vähän suhun verrattuna :D Kaikki mun kuivashampoot, rasvat sun muut on mulla muualla säilytyksessä. Otti silmään tuo "surkea puhdistusaine" mä kun tykkään tosta Freemanin putsarista ihan älyttömästi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, tässä sen näkee ettei kaikki tuotteet sovi kaikille. :) Tai sitten mun Freemanin putsari on joku maanantaikappale. Se vaan liukuu iholla, ei poista meikkejä ja siitä jää inha kalvo iholle.

      Poista
  2. Kun näen näin siistejä kylppäreitä, niin saan lisää innostusta vähentää omaa kosmetiikkamäärää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kylppärini tilanne voisi olla toisenlainen, jos siellä olisi enemän tilaa. :D

      Poista
  3. Kiva nähdä sunkin kylppäriin:) Mäkin pidän suihkutuotteita vähän esillä tilanpuutteen takia, kun täytyy antaa tilaa ukkelin arsenaalille. Samoin mäkin on outo suomalainen, koska inhoan saunaa ja käyn siellä vain silloin tällöin ppika-pikaa kääntymässä ukkelin mieliksi, jolle sauna on must-asia. Sauna = waste of space!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla etten ole ainoa maanpetturi tässä sauna-asiassa. :)

      Poista
  4. Minäkään en hirveästi tykkää saunomisesta. Meillä on sauna mutta ei varmaan ole tämän vuoden puolella kertaakaan lämmitetty :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, mä sentään saunon kerran viikossa. :D Jos asuisin yksin, en usko että mulla olisi saunavuoroa.

      Poista
  5. Hauska postausidea, pitää katsoa saisinko tämän joskus itselleni kopsattua :D

    VastaaPoista
  6. Tommonen peilikaappi olisi niin unelma, kun saisi rojut piiloon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä ei ollut edellisessä kämpässä peilikaappia, joten nyt sitä osaa arvostaa. :)

      Poista
  7. Mulla ei kans suihkussa ole mitään, meillä olis kyllä yksi hyvä nurkka tilaa jemmata, mutta mä en siedä lattioilla enkä näkyvillä kovinkaan paljon tuotteita. :D Lisäksi käytän uskollisesti aina yhtä suihkugeeliä kerrallaan ja vaihtelen paria shampoota, kun katsoo ihonhoitoarsenaalia niin ei ikinä uskois, että käytän suihkutuotteita aivan eri tavalla. :D

    VastaaPoista
  8. Eikä miten kutkuttava postaus, kyllä niissä peilikaapeissa vaan on sitä jotain :D Kiva päästä vakoilemaan näin luvan kanssa toisten kaappeihin!

    VastaaPoista
  9. Nää on kivoja postauksia! Mulla alkaa nyt kyllä jo itselläkin kypsyä idea toteuttaa tämä :D

    VastaaPoista
  10. Hauska haaste! Millä ei oo kylppärissä peilikaappia tai mitään kaappia lainkaan, joten pidän kaikkia rasvoja sun muita muualla. Muutama "kulmahylly" tietty on että perusjuttuja voi pitää kylppärissä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, no sun ei sitten ehkä kannata tehdä tätä haastetta. :)

      Poista