torstai 4. toukokuuta 2017

Huhtikuun suosikit

Moikka! Taas on aika katsastaa viime kuun suosikit. Tällä kertaa listalta löytyy monta pr-näytteenä saamaani tuotetta. Haluankin nyt painottaa, että en ikinä nosta suosikkilistalleni mitään tuotetta vain sen takia, että olen saanut ne ilmaiseksi. Enkä ylipäätään kehu mitään tuotteita, joista en pidä. Olkoon ne sitten itse ostettuja tai saatuja. Piste. Mutta nyt itse asiaan:



Versace Bright Crystal Eau De Toilette

Olen aivan rakastunut Versacen Bright Crystal tuoksuun, jonka ostin reilu kuukausi sitten laivalta. Se on ihanan raikas kukkaistuoksu, josta löytyy granaattiomenaa, magnoliaa, pionia ja lootuksenkukkaa sekä sitrusta. Mulla ei ole ollut ennen Versacen tuoksuja, mutta yksi lempparini miestentuoksuista on Versacen Eau Fraîche. En tiedä olenko ihan hakoteillä, mutta mielestäni näissä tuoksuissa on jotain samaa.


Essence Velvet Stick, 03 Mega Melon*

Olen toitottanut olevani nudepunien suurin fani, mutta viime kuussa huuliltani löytyi paljon kirkkaampia sävyjä. Essencen Velvet Stick sävyssä Mega Melon on tajuttoman kaunis, vaaleahko oranssipunertava kevätsävy. Love, love, love it!!! Olen tehnyt postauksen kaikista Velvet Stickien sävyistä ja sen voi lukaista tästä. Ovatko nämä maailman parhaita huulipunia? Eivät, mutta hintaisekseen superhyviä.


Too Faced Painkiller, Makeup&Chill & Ivy-luomivärit The Power Of Makeup-paletista

Koska olen viihtynyt räväkämmässä huulimeikissä, silmämeikkini on ollut koko kuukauden ajan todella hillitty. Olen tehnyt lähes koko kuukauden ajan silmämeikkini The Power Of Makeup-paletista löytyvillä sävyillä Painkiller, Makeup & Chill sekä Ivy. Kaksi jälkimmäistä ovat aika peruskauraa, mutta Painkilleriin olen rakastunut. Se on täydellinen nudesävy, jonka koostumus on kermaisen pigmenttinen.
Too Faced on saanut aika paljon lokaa niskaansa The Power Of Makeup-paletin tiimoilta. Mulla on sen takia hieman ristiriitaiset tunteet tätä palettia kohtaan.


L'Oreal Infallible Fixing Mist*

Käytän meikinkiinnityssuihkeita, mutten ole huomannut niiden erityisesti pidentävän meikin kestoa. Käytän suihkeita oikeastaan vain poistamaan liikaa puuterisuutta. L'Orealin Fixing Mistiä on kehuttu paljon. Mä olin jo valmis luovuttamaan tämän tuotteen suhteen muutaman käyttökerran jälkeen. Suihke ei ollut kovin hienojakoista, vaan siitä roiskui kasvoille isoja märkiä rättejä. Useampien käyttökertojen jälkeen suihke on muuttunut hienojakoisemmaksi ja kaiken lisäksi tämä oikeasti tuntuu parantavan meikin kestoa. Olen vaikuttunut.



L'Oreal Infallible Blush Paint, Pinks*

L'Orealin poskipunapaletti on täyttä rakkautta. Siinä on superihanat sävyt: löytyy hempeää vaaleanpunaista luonnolliseen lookkiin sekä myös syvempää pinkkiä ja lohenpunaista vähän räväkämpään meikkiin. Viime kuussa käytin melkein joka kerta meikatessani Despinkable Me:ta ja Ballet Dreamia. Kuva ei tee oikeutta paletin kauniille sävyille. Swatchit voi tsekata tästä tekemästäni  postauksesta.


Muut suosikit:

Fazeri Rusina & Hasselpähkinä maitosuklaa

Meidän lähi-Cittarissa oli koko huhtikuun ajan tarjouksessa Fazerin rusina-hasselpähkinäsuklaalevyt vain euron kappale. Ostimme kahdeksan levyä ja ne menivat parempiin suihin kuukauden aikana. En tajunnut ottaa kuvia suklaalevyistä, joten tuo kuva on Fazerin nettisivuilta. Mä olen sellainen ihminen, joka ei pysty/halua säästellä avattua suklaalevyä. Mun mies on ihan samanlainen. Enkä ole kovin hyvä pitämään kotona mitään herkkuvarastoakaan. Jos kaapissa on jotain, ne syödään aika pian. Tämä oli ihan tajuttoman hyvää suklaata. Nyt musta kuitenkin tuntuu etten ihan heti aio ostaa mitään herkkuja vähään aikaan. 😁
Youtuben lintukamerat

Innostuin viime vuonna katsomaan merikotkan ja muutaman muun linnun pesintää netistä. Tänä vuonna olen jo seurannut yhden floridalaisen valkopäämerikotkan tarinan munasta lentokykyiseksi nuorkotkaksi. Nyt mulla on seurannassa mm. lapinpöllöä ja huuhkajaa. Joidenkin mielestä lintujen pesintä voi olla tylsintä ikinä, mutta mä koen niiden katsomisen todella mielenkiintoisena.


Siinä olivat huhtikuun suosikkini. Oletko ikinä seurannut mitään luontokameroita? Entä löytyikö kosmetiikkasuosikeistani tuttuja tuotteita?



*-merkityt tuotteet saatu blogin kautta.

20 kommenttia:

  1. Tuo poskipunapaletti, voi kun tekisi mieli käydä nappaamassa tuokin, mutta taidan tyytyä nyt siihen Ambersin sävyyn.:D Tuossakin on kyllä aivan mahtavia värejä ja etenkin Ballet Dream ja Peony rose kiinnostivat minua silloin kun päätin Ambersin ja Pinksin välillä:) Kivoja suosikeita muutkin tässä, tuo huulipuna on aivan ihanan sävyinen ja käy juurikin kevääseen, joten en ihmettele että se on saanut paikkansa tässä postauksessa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haikailen Ambersin perään, mutta yritän hillitä itseni. Mulla on vielä korkkaamatta Too Facedin Papa Don't Peach-poskipuna. :)

      Poista
  2. Versace Bright Crystal voih mitä ihania muistoja itselläni tuohon sisältyy, tuli ihan lämmin olo, kun näin ton pullon. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sähän voisit jatkaa sun Tuoksumuistoja-postaussarjaa tällä tuoksulla. ;)

      Poista
  3. Tuo suklaa on hyvää :D ja poskipunapaletti tosi söötti ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano. Voisin nytkin syödä yhden levyn. :)

      Poista
  4. Essence huulipunakynät on mielettömän hyviä. Mulla on velvet stick sävyssä peony star, mikä on suosikkini tällä hetkellä:)L'Oréalin fixing mist on mustakin yllättävän hyvä, jee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olisin halunnut tykätä Peony Starista, mutta se ei tykkää mun naamasta. Näytän siinä kuolleelta. :D

      Poista
  5. Mä ehdin kehua, että ihastuin Lorealin meikkisuihkeeseen enemmän kuin Urban Decayn suihkeeseen, mutta ehkä täytyy sittenkin myöntää, että UD on parempi. Mutta Loreal on paras kokeilemani markettiversio :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, no mitäs pienistä. Mulla on UD:lta De Slick (vai mikä se nyt olikaan) ja se on ihan ok. Kuitenkin tykkään Lorkusta enemmän.. ainakin tällä hetkellä. ;)

      Poista
  6. Toi on paras Fazerin suklaalevy! <3

    VastaaPoista
  7. Versacen Bright Crystal on lempituoksuni ja vihjasin tuon hajuveden jo miehelleni, että sitä saa koska vain hankkia minulle, jos ei muuta lahjaa keksi :). Aivan ihana tuoksu ja sopii mielestäni moneen hetkeen ja tilaisuuteen :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikäs sen mukavampaa kuin saada lahjaksi oma lempituoksu. :)

      Poista
  8. Hitsi miten ihana sävy tuo Mega Melon! <3

    VastaaPoista
  9. Versacen hajuvedet tuoksuu kyllä ihanilta<3 Multa löytyy Bright Crystal Absolu ja rakastan sitä! Ton essencen huulipunan sävy on aivan upea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laivalla oli myynnissä myös tuota toista versiota. Ihastuin perusversioon ensinuuhkaisulla, enkä sitten edes tuoksutellut Absolua. Pitäisikin testataa miltä se tuoksuu. :)

      Poista
  10. Versacen tuoksu on munkin yksi lemppari! Yllätyin kuinka hyvä Eccensen huulipunapuikko on, mulla on sama sävy :)

    VastaaPoista