torstai 11. toukokuuta 2017

Huhtikuun roskat


Heips! Ja taas ollaan roskakasan äärellä. Huhtikuussa tyhjentyneitä purkkeja ja purnukoita oli 12 eli tasan yhtä paljon kuin maaliskuussa. Pidemmittä puheitta, käykäämme loppuneiden kimppuun.



The Body Shop Satsuma Body Polish

Ostin Satsuma vartalokuorinnan pari vuotta sitten ja nyt se on vihdoinkin finito. Hallelujaa, kyllä mä olenkin odottanut sen loppumista! Itse tuotteessa ei ole mitään vikaa. Se on riittoisaa, vaikka sitä käyttäisi useamminkin kuin kerran parissa kuukaudessa. Putelissa on tavaraa 200 ml. Pidin kuorinnan tehosta ja tuoksusta, mutta mä vaan olen niin laiska kuorimaan vartaloa. Jatkoon (mutta vaihtelun vuoksi jonkin muun tuoksuisena).

Oriflame Fruit Cocktail Hand Cream

Mulla oli suuret odotukset tätä käsivoidetta kohtaan. Eihän hedelmäcocktail voi tuoksua pahalta, eihän? Valitettavasti voi. Tuoksu oli jotenkin tunkkainen, joten käytin tämän jalkarasvana. Ei jatkoon.

Molton Brown Pink Pepperpod Body Wash

Molton Brownin rosépippurin, inkiväärin ja patsulin tuoksuinen suihkugeeli tuli Lookfantasticin joulukalenterista. Tuoksu oli aika maskuliininen, joten annoin tämän mieheni käyttöön. Testattuani suihkugeeliä in action, tulin siihen tulokseen ettei se olekaan liian miehekästä. Se oli vaan niin erilaista mihin olen tottunut. Tässä tuoksussa on tyyliä. Yllätys, yllätys: jatkoon!


Oxygenol Pikku Myy hammastahna

No siis koska olen Pikku Myy-fani. Ihanan hedelmäinen tuoksu ja maku. Normaalisti en laita tyhjentyneitä hammastahnatuubeja näihin postauksiin, mutta kun Pikku Myy. Yleensä käytän ihan aikuisten hammastahnoja, mutta Myy on välillä kivaa vaihtelua. Varsinkin aamuhampaiden pesussa. Jatkoon.

XZ Niiskuneiti Shampoo

Niiskuneiti shampoo ei sisällä silikonia tai silikoniyhdisteitä ja se toimii hyvin sellaisina päivinä, kun haluan pestä hiukseni kevyesti. Jatkoon.


Isadora Grand Volume Lash Styler*

Erikoisenmallinen (=suurehko ja lättänä) harja vaati multa totuttelua, mutta tästä ripsiväristä on tullut yksi lemppareistani. Tällä saan aikaan ihanan tuuheat ja pitkät ripset. Ripsivärin massa on juuri sopivaa, ei tule paakkuja ja sitä on helppo kerrostaa. Jatkoon!

Estée Lauder DayWear Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant Creme SPF 15

Normaalille ja sekaiholle tarkoitettu hoitovoide oli kosteuttavaa, helposti levittyvää sekä täydellistä meikinalusvoiteeksi. Plussaa aurinkosuojakertoimesta. Mulla oli tästä 15 ml:n minipurkki, mutta voisin joskus ostaa tätä täysikokoisenakin. Eli jatkoon.

NYX HD Studio Photogenic Finishing Powder

Olen joskus laittanut NYXin puuterin suosikkilistalleni, mutta nyt olen hieman kyllästynyt siihen. Siis onhan toki tämä hyvä puuteri. Yksi niistä luottotuotteistani, jotka hillitsevät kasvojeni kiiltämistä. Mutta joo.. Olen käyttänyt tätä liian kauan ja pari muuta puuteria odottaa testaamista. Olen ehtinyt jo ostaa tätä toisenkin purnukan, joten jatkoon.


Tresemmé Botanique Shampoo & Conditioner

Tresemmén kookosmaitoa ja aloe veraa sisältävät silikonittomat hiustenpesutuotteet olivat oikein passeleita. Pesutehoa riitti, hiukseni näyttivät ja tuntuivat puhtailta ja helposti kammattavilta. Tuotteissa oli mieto, ihana kookoksen tuoksu. Voisin ostaa näitä uudelleenkin, jos pakkauskoko olisi hitusen pienempi. On varmaankin tyhmää sanoa noin, mutta aloin loppua kohden tosissani kyllästymään näihin puteleihin.

I Love... Minty Choco Chip Shower Gel

Mä rakastan tätä suihkugeeliä!! Tämä tuoksuu ihan oikealta minttusuklaalta. Ihan kuin After Eighteissä kylpisi. Aion ehdottomasti ostaa Minty Choco Chipiä lisää. Otan minttusuklaan uudelleen käyttöön vasta syksyllä, sillä kesällä tykkään käyttää hedelmäisiä suihkugeelejä.

L'Oreal Sublime Fresh puhdistusgeeli

Perushyvä puhdistusgeeli, joka poistaa meikit suht tehokkaasti. Eyelinerin jäämiä saan rassata pois erillisellä silmämeikinpoistoaineella. Olen käyttänyt tätä monen monta putelia, mutta nyt pidän tauon. Jossain vaiheessa jatkoon.


Sellaiset roskat viime kuussa. Oliko tässä sinulle tuttuja tuotteita?





*saatu blogin kautta.

12 kommenttia:

  1. Ainakin Kuopiossa tuota TBS:n vartalokuorintageeliä oli muutama vuosi sitten vaan Satsumana ja masikkana.. Toivottavasti lisää tuoksuja alkaisi tännekin tulla. TBS:n joulukalenterista sain kylläkin tuollaisen pienen putelin sitä British Rose vartalonkuorintageeliä ja se on kyllä ihan lovelove 8) Itse suosin nuita tuotteita aina kun lähtee reissuun, kun tuossa on kuorinta ja suihkugeeli vähän niinkun samassa, joten kaksi kärpätä yhden iskulla tulee;) Kivoja roskia muuten löytyi täältä!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsekkasin TBS:n nettikaupan ja siellä oli vain satsumaa ja mansikkaa tollaisissa puteleissa. No eipä se haittaa, mulle käy purkkiin pakatut kuorinnat ihan yhtä hyvin. Esimerkiksi Virgin Mojito-kuorinta olisi <3 <3 !

      Poista
  2. Yliriittoisat tuotteet on ihan puuh ja lääh -kamaa. Ymmärrän sun fiilikset TBS:n kuorinnan suhteen. Mulle taas jotkut shampoot riittää ja riittää, vaikka muuten saan kyllä tuotteen kuin tuotteen loppumaan pikapikaa;) I Loven minttusuihkugeeli on ihana. Mintun tuoksu on tällä hetkellä yksi feivorittini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä. Mä kyllästyn liian riittoisiin shampoihin (miten ihmeessä toi sana taivutetaan!?) ja suihkugeeleihin vaikka olisivat kuinka hyviä. Eikä auta vaikka pitäisi pienen tauon niiden käytössä. Kun se kyllästyminen tulee, niin sitten se tulee. :)

      Poista
  3. I Loven minttusuihkugeeli tuoksuu niiiin hyvälle! <3 Mua tosin huvittaa, kun kaikki sanoo että tosta tulee mieleen After Eight suklaat, ja tokihan toi niiltä tuoksuu, mutta mulle tulee ensimmäisenä mieleen marianne-drinkki :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me muut vaan mussutetaan suklaatia. Mä en ole kuullutkaan marianne-drinkistä. :D

      Poista
  4. The Body Shopin Satsuma on aivan ihanan tuoksuinen! Olen joskus käyttänyt tätä kuorintaa, ja olin jo lähes unohtanut kuinka hyvä tuoksu siinä olikaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä, mutta nyt mun on pidettävä tauko sen käytöstä. :)

      Poista
  5. Mun on PAKKO mennä viikonloppuna Emotioniin että saan tuon Isadoran ripsarin ja minttusuklaasaippuaa :) Hauska tuo Pikku Myy hammastahna, mäkin oon kokeillut noita lasten tahnoja josku mutta ne on tosi mietoja ja mä tykkään että jää tosi fressi olo niin luopunut niistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan noi hammastahnat mietoja, mutta välillä kivaa vaihtelua. Ja Pikku Myy saa mut aina hyvälle tuulelle. :) Kerrohan sitten mitä tykkäät ripsarista ja minttusuklaasta. :)

      Poista
  6. Mä olen kerran ostanut tollaiset Tresemmèt, ihan hyvät shampoo ja hoito varsinkin hintaansa nähden mut noi pullot on niin isot, että mulla ei kärsivällisyys riittänyt loppuun asti. :D Juuri toi kyllästyminen, huokaus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, ymmärrän hyvin. Mun kärsivällisyys loppui kesken Tigin 750 ml:n shampoo- ja hoitoainepulloissa. Liika on liikaa! :D

      Poista