torstai 9. maaliskuuta 2017

Roskapostia

Mulla saattaa hujahtaa puolikin vuotta roskapostausten välillä, sillä musta tuntuu ettei multa lopu purnukoita niin nopeasti, että viitsisin tehdä postauksen joka kuukausi. Joskus yhdessä kuukaudessa saattaa loppua vain pari tuotetta, eikä siitä vielä viitsi tehdä juttua. Toisaalta jos kerrytän puolikin vuotta kosmetiikkaroskia niin:

a) niitä on niin tuhottoman paljon, että postauksen teko tuntuu liian työläältä
b) postauksesta tulee niin pitkä, ettei sitä kukaan jaksa lukea
c) olen jo ehtinyt unohtaa miten joku tietty tuote toimii
d) mua ärsyttää kun nurkissa lojuu roskapussi, jota ei voi viedä roskiin

Mutta siis, nyt pyrin tekemään roskapostuksia useammin. Kuten varmaan muillakin kosmetiikan kuluttajilla, mullakin vaihtelee tosi paljon loppuneiden purnukoiden määrä kuukaudessa. Tässä olisi tammi- ja helmikuun saldo.


Garnier Respons Honey Treasures Strenghthening Conditioner

Garnierin Respons-sarjan hiustuotteet ovat hintaisekseen todella laadukkaita. Honey Treasures hoitsikka oli ihanan tuoksuista, koostumukseltaan paksuhkoa ja hiukseni tuntuivat pesemisen jälkeen pehmeiltä ja helposti kammattavilta. Hoitoaine sisältää hunajaa ja kuningatarhyytelö- sekä propolisuutetta eli mehiläiskittivahaa, jota käytetään luontaistuotteena vaivaan kuin vaivaan. Pidin tuotteesta ja voisin ostaa sitä uudelleenkin.


Rituals... The Ritual Of Sakura Magic Touch Body Cream

Mä rakastan tätä vartalovoidetta! Tässä on kaikki kohdallaan. Ensinnäkin sen koukuttava tuoksu. En osaa kuvailla miltä voide tuoksuu, mutta veikkaan etten välttämättä olisi pitänyt siitä muutama vuosi sitten, kun kaiken piti tuoksua raikkaan hedelmäiseltä. Ritual Of Sakuran tuoksu on jotenkin "voidemaista" ja pehmeää, mutta ah, niin ihanaa. Koostumuksensa puolesta tämä on ihan huipputuote. Voide on paksuhkoa, mutta ei tahmaavaa ja todellakin kosteuttaa. EHDOTTOMASTI JATKOON!

Batiste Dry Sampoo Oriental

Kuten olen sanonut, Batistet ovat tähän mennessä parhaita kokeilemiani kuivashampoita. Orientalin laatu on taattua Batistea, joten ei siitä sen enempää. Mun on pakko tässä vaiheessa valittaa pullojen kuvien uudistuksesta. Ne vanhat olivat paljon parempia! Miksi kaiken täytyy aina muuttua! 😄 Katsokaa ja verratkaa. Eikö olekin vasemmanpuoleinen paljon parempi kuin tuo uusi?

Vanha ja uusi. (Oikeanpuoleinen kuva: Cocopanda)


Benefit Roller Lash

Yksinkertaisesti huono ripsiväri. Jos haluat tietää miksi en tykkää tästä, voit lukea perustelut kirjoittamastani postauksesta. Ei todellakaan jatkoon.

NYX The Curve

Mun olisi pitänyt heittää tämä rajaustussi roskiin jo aikoja sitten. Tussi kuivahti jo parin käyttökerran jälkeen, eikä auttanut vaikka yritin taivutella ja painella sen päätä. Tästäkin olen tehnyt postauksen. Ei missään nimessä jatkoon.

Catrice Eye'Matic Eyepowder Pen, 020 Hotel Pearlafornia

Catricen luomivärikynä vaikuttaa käteen swatchattuna ihanalta ja mua harmittaa etten ollut tarkkaavaisempi kun ostin sen. Huomasin vasta myöhemmin, että tätä on lähmitty kaupassa, enkä halua silmiini muiden käpälöimiä tuotteita. Roskiin siis.




Mavala Ridge Filler

Mavalan tasoittava aluslakka on lempparini ja se löytyy myös Helmikuun suosikit-listaltani. Uusi puteli on jo käytössä. Ehdottomasti jatkoon.

Mavala Protective Base

Toinen Mavalan aluslakka oli kaikinpuolin ihan jees aluslakka. Se kuivui nopeasti ja levittyi hyvin. Kynteni ovat kuitenkin sen verran epätasaiset, että tarvitsen tuhdimman aluslakan (eli Ridge Fillerin). Voisin ostaa uudelleen, jos kynteni olisivat sileät. Nyt ei jatkoon.

TonyMoly Panda's Dream White Hand Cream

Pandakäsivoide on parasta käsivoidetta, mitä olen ikinä käyttänyt. Käteni kuivuvat varsinkin talvella ja ne huutavat kosteutusta. Pandavoide kosteuttaa muttei tahmaa ja tuoksuu todella ihanalta. Mä olen ollut tosi laiska käsien rasvaaja, mutta Pandavoidetta jaksan käyttää. Pandan myötä olen innostunut käyttämään enemmän muitakin käsivoiteita. Uusi purnukka odottelee käyttöönottoa eli jatkoon.


L'Oreal Revitalift Laser x3

L'Orealin silmänympärysvoide oli yllätyshyvä tuote. Voide levittyi hyvin, eikä tuntunut liian rasvaiselta. Erityisesti tykkäsin metallisesta levityspäästä, joka viilensi ihoa mukavasti. Voisin ostaa uudelleen.

V 10 Plus Hyaluronic Acid Serum

Huippuseerumi, jota olen käyttänyt useamman pullon. Tuote löytyy vuoden 2015 ja 2016 suosikkilistaltani. Käyttäisin tätä koko ajan, jos mulla olisi siihen varaa.

Estée Lauder Advanced Night Repair

Mulla oli Estée Lauderin klassikkoseerumista 7 ml:n minipullo, joka tuli ostamani lahjapakkauksen mukana. Seerumi on ollut aiemmin mulle imagoltaan sellainen "mummotuote", eikä tuotteen tuoksu yhtään vähentänyt sitä fiilistä. However, tykkäsin todella paljon tuotteen koostumuksesta ja siitä, kuinka tehokkaasti se kosteuttaa pintakuivaa ihoani. Voisin joskus ostaa täysikokoisenkin.

Pixi Glow Tonic

Mä olin alkuun tosi innoissani tästä, mutta mun melkein pitäisi ostaa täysikokoinen pullo ennen kuin alan arvostelemaan tätä sen enempää. Eli jatkoon.



Siinä olivat tammi- ja helmikuussa tyhjentyneet purkit ja purnukat. Oliko listalla sinulle tuttuja tuotteita?


20 kommenttia:

  1. Minulla on nyt käytössä Ritual Of Sakuran suihkugeeli, mikä muuttuu vaahdoksi - aivan ihana ja tuon sarjan tuoksu on todella hyvä <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa ihanalta suihkugeeliltä! Tuota haluan ehdottomasti testata. :)

      Poista
  2. Ritual of Sakura on pelkkää rakkautta koko tuotesarja<3

    Mullakin tuntui loppuneet postausten teko aluksi todella työläältä ja sen takia niistä 1,5 vuotta sitten luovuinkin. Jätin niiden arvostelujen kirjoittamisen aina siihen kuun loppuun ja jotenkin se tuntui kamalan työläältä kirjoittaa kymmenistä tuotteista arvostelua kerralla ja lopulta viskoin kaikki vaan roskiin ja jätin postauksen tekemättä. Nykyään pyrin kirjoittamaan sen tuotearvostelun valmiiksi heti tai ihan parin päivän sisällä siitä, kun saan jonkun tuotteen loppumaan. Sitten ei tarvitse enää kuun lopussa kuin ottaa kuvat ja vähän fiksailla sitä postausta, mutta suurin työ on jo tehty :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten mä en ole itse tullut ajatelleeksi, että sen arvostelun voi kirjoittaa heti, eikä sitten kun niitä purnukoita on kasapäin. KIITOS hyvästä vinkistä! Toi helpottaa huomattavasti näiden postauksien kirjoittamista. :)

      Poista
  3. Sain tuon Estee Lauderin seerumin + silmänympärysseerumin testeripullot Nykin Macystä kun ostimme ystävälle hajuvesipullon. Itsekin pidin tuota ihan mummojen tuotteena mutta kyllä taidan itse investoida molempiin, ne kosteuttavat niin hyvin ja itse olen jopa hieman tykästynyt niiden tuoksuun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on Lauderin minikokoinen silmänympärysseerumi käytössä ja olen tykännyt sen kosteuttavuudesta (onko toi edes sana?). Niiden tuoksuun en ole vielä tottunut. :)

      Poista
  4. Arrg, klähmittyjä ja avattuja pakkauksia:( Kyllä siinä saa aina olla tarkkana ja varmistaa, ettei joku toope ole mennyt availemaan ja testailemaan myyntikappaleita. Joskus on käynyt itsellekin kömmähdyksiä, ettei ole tullut suurennuslasin kanssa ja haukan silmin tutkittua teippauksia tms. Sekös harmittaa vietävästi.

    Garnier Respons nectar oil on mun lemppari hiusöljy. Edullinen ja toimiva.

    Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yleensä aina katson tarkkaan, että ostamani tuote on avaamaton. Tuosta Catricesta olisi pitänyt nähdä että sitä on räpelletty ihan vain nopealla vilkaisulla. No, aina ei voi huomata kaikkea. :) Mukavaa viikonloppua!

      Poista
  5. Nuo Responsit on oikeesti yllättävän hyviä! Mulla on aina yks pullo noista jossain jemmassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Mulla ne toimii yhtä hyvin tai jopa paremmin kuin monet kalliimmat hiustuotteet. :)

      Poista
  6. Pixi Glow Tonic on parhautta <3 minunkin täytyy kirjoittaa Loppuneet-postaus kuukausittain, muuten tulee liian työläs ja unohtaa mitä mieltä oli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Glow Tonic vaikutti tosi hyvältä. Mun on kuitenkin pakko hommata isompi pullo ja käyttää sitä tovi, että näen onko se niin hyvää kuin pikkupullo antoi ymmärtää. :)

      Poista
  7. Varmaan pakko ostaa panda-käsivoidetta, kuulosti niin hyvältä, eikö tosta söpöstä pakkauksestakaan haittaa ole. ;) Advanced Night repair on ollut omia suosikkeja jo vuosia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin suositella pandaa! :) Mä tykkäsin tuosta seerumista, mutta kunpa se vaan tuoksuisi joltain muulta.. :D

      Poista
  8. Ritualsin vartalovoide on ihanaa! Yllätyin miten paksua se olikaan, mutta silti se ei ole liian jankkia ja kosteuttaa loistavasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihanaa! Mä olin varma ennen ekaa kokeilua, että en tuu tykkäämään siitä koostumuksen takia. Se levittyikin kuin unelma ja kosteutti todella hyvin. Mun on pakko saada sitä lisää. :)

      Poista
  9. Tuo Roller Lash on yksi mun suosikkeja! Nämä postaukset ja mielipiteet on aina kiintoisaa luettavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että Roller Lash toimi sulla. Mulla oli tosi suuret odotukset sitä kohtaan ja pettymys kahta kauheampi, kun se ei toiminutkaan. Mäkin tykkään lukea roskapostauksia. Siinä vaiheessa on jo hyvin tietoa, kuinka kukin tuote toimii. :D

      Poista
  10. Oli tässä tuttujakin tuotteita :) NYX The Curve ei ole tuttu mutta mulla oli vastaava Dermosilin ja johtuneeko tuosta mallista niin se kuivahti kanssa parin kerran jälkeen. Ärsyttävää.Ihan kohtuullinen roskamäärä :) Mulla käy kanssa niin et käyttökokemus unohtuu jos ei heti kirjoita ylös. Mä ratkaisin tuon roskapussiongelman niin että mulla roikkuu siivouskaapissa muovipussi jonne laitan kosmetiikkaroskat, niin ne ei häiritse :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varsinkin sellaisista ihan ok tuotteista käyttökokemus tuppaa unohtumaan. Tosi hyvät ja tosi huonot kyllä muistaa. :) Täällä kosmetiikkaroskapussi pyörii meikkipöydän alla. Mun pitäisi keksiä sille uusi paikka ja toi siivouskaappi kuulostaa hyvältä. Kiitos vinkistä. :)

      Poista