torstai 2. maaliskuuta 2017

Helmikuun suosikit

Heissulivei! Taas kuukausi on vaihtunut ja on aika vilkaista mitkä tuotteet olivat helmikuun suosikkejani. Listalla on mukana kosmetiikkatuotteiden lisäksi myös eräs Netflix-sarja, joka on parasta tv-komediaa pitkästä aikaa. Mutta ensin käydään kosmetiikan kimppuun.


The Body Shop Frosted Berries

Ostin itselleni joululahjaksi Frosted Berries-lahjapakkauksen, joka sisältää suihkugeelin, vartalovoin, vartalon kuorinta-aineen  sekä body lotionin. En tiennyt etukäteen miltä Frosted Berries-tuotteet tuoksuvat. Lähes kaikki The Body Shopilta kokeilemani tuotteet ovat olleet koostumukseltaan laadukkaita, joten yleensä teen valinnan tuoksun perusteella.


Frosted Berriesin ensinuuhkaisu ei saanut mussa aikaan riemunkiljahduksia. Olin tuoksusta lähinnä sitä mieltä, että ihan ookoo. Mutta mitä enemmän olen käyttänyt sarjan tuotteita, sitä enemmän olen ihastunut niihin ja nyt olen jo ihan rakastunut. Tajusin, että Frosted Berries tuoksuu samalta kuin lähikaupan tuoretiskillä myynnissä oleva marjarahka, jota siis rakastan. Ainoa mutta tässä tietenkin on se, että Frosted Berries on kausisarja, jota on saatavilla vain rajoitetun ajan. Mun piti tehdä näistä tuotteista oma postaus, mutta se unohtui ja nyt on liian myöhäistä kirjoitella näistä tämän enempää. Nettikaupassa Frosted Berries on loppuunmyyty (tuoksukynttilää lukuunottamatta), en tiedä mikä on kivijalkaliikkeiden tilanne.


Mizon Hyaluronic Acid 100

Käytin ennen V10 Plussan hyaluroniseerumia, mutta se on ihan liian kallista lystiä. 30 millilitraa maksaa 88 euroa!!! Nyt mulla on ollut käytössä jo reilun kuukauden Mizonin vastaava seerumi, enkä usko että palaan enää V10 Plussaan. V10 Plussa on hyvää, mutta kokemusteni perusteella Mizonin seerumi ajaa saman asian. Se kosteuttaa ihoani täydellisesti ja väittäisin, että näiden seerumien käyttö on tehnyt ihostani kimmoisamman. Käytän seerumia aamuin illoin ja sen jälkeen laitan kasvoilleni vielä kosteusvoiteen. Seerumi on hyvin nestemäistä ja väritöntä. Se imeytyy ihoon nopeasti, eikä jätä rasvaista tunnetta. Ja mikä parasta Mizonin 30 ml:n pullo maksaa vain 21 euroa! Olen ostanut seerumin Bearelilta.


L'Oreal Brow Artist Xpert, Warm Blond*

Sain tammikuussa L'Orealilta testiin kevään uutuusmeikkejä ja siinä paketissa olivat myös uudet Brow Artist Xpert kulmakynät ja geelirajauskynät. Mua arvelutti pitkään tämä Anastasia Beverly Hillsin Brow Defineria muistuttava kulmakynä, sillä olen tottunut käyttämään ohutpäisiä kulmakyniä sekä puuterimaisia kulmavärejä. Viime kuun aikana meikkasin aika minimaalisesti ja huomasin, että tällä kulmakynällä saan tehtyä todella nopeasti luonnolliset, mutta huolitellun näköiset kulmat.


Kyseessä ei ole mikään superpigmenttinen kynä, mutta siltikin väriä irtoaa sopivasti ja koostumus on sopivan pehmeää. Kynän kolmiomainen muoto helpottaa värin levitystä. Koska kynän pää on aika paksu, en suosittele tätä sellaisille kulmakarvoille, joiden "häntä" on kovin kapea. Jos haluan tarkemmin piirretyt kulmat, suosikkikulmatuotteeni ovat NYXin Micro Brow Pencil yhdistettynä Nyxin Eyebrow Cake Powder-kulmaväripalettiin. Jos haluan luonnolliset kulmat, L'Orealin uusi kulmakynä on siihen juuri passeli. Sävystä vielä sen verran, että Warm Blond on mulle täsmälleen sopiva sävy. Pelkäsin sen olevan liian punapohjainen, mutta sitä se ei ole ollenkaan. Allaolevassa kuvassa olen tehnyt kulmat tällä L'Orealin kynällä.


L'Oreal Infallible Gel Crayon, sävyt I'Ve Got The Blue & Taupe Of The World*

Olen täysin rakastunut L'Orealin uusien geelirajauskynien sävyihin I've Got The Blue ja Taupe Of The World. Katsokaa nyt näitä sävyjä!!! Olen niiiin kyllästynyt perusmattaruskeisiin kajaleihin ja mustiin rajaustusseihin. Taupe Of The World on harmaanruskean sävy, jossa on hohdetta, kun taas I'Ve Got the Blue on mattasähkönsininen. Tuossa silmäkuvassa mulla on muuten Taupe Of The Worldia.


Kynien koostumus on superpigmenttinen, väri liukuu luomille todella smoothisti ja pysyvyys on huippuluokkaa. Mulla on Marc Jacobsin geelirajauskynä ja nämä L'Orealin geelikynät hakkaa sen 100-0. Pelkäsin että alan näyttää Kaarina Suonperältä tuossa sinisessä kajalissa, mutta se oikeasti näyttää pirun hyvältä sävyltä. Tai sitten musta on tulossa vanha. 😁 Ainoa huono puoli kynissä on se, että niiden kärki katkeaa helposti teroittaessa. En osaa sanoa johtuuko se omasta teroittimestani vai kynän koostumuksesta.


Essie Leave No Trace Glitter Nail Polish Remover

Mä inhoan glitterlakkojen poistamista kynsistäni. Mä olen joskus niin tyhmä, että revin lakat pois pala palalta ja voitte vaan kuvitella miltä mun kynnet näyttää sen jälkeen. Ei kovin hyviltä. Onneksi on olemassa Essien glitterlakanpoistoaine. Nyt alkuvuodesta tälle on ollut paljon käyttöä, sillä tykkään glitterkynsistä varsinkin talvella. Tätä on helppo käyttää: levitetään pieni annos kynnelle, annetaan vaikuttaa puolisen minuuttia ja sitten vaan pyyhitään mömmöt pois kynsistä. Kynsiin saattaa jäädä vähän lakan jämiä, mutta poistan ne perinteisellä kynsilakanpoistoaineella. Leave No Trace on huipputuote, joka säästää hermojani ja kynsiäni.


Mavala Ridge Filler

Voisin laittaa Mavalan tasoittavan aluslakan Holy Grail-tuotelistalleni. Ties kuinka monta pulloa tätäkin olen kuluttanut. Kynsissäni on jonkin verran epätasaisuuksia ja Ridge Filler auttaa tekemään kynsistäni tasaisemman näköiset. Käytin vuoden vaihteessa Mavalan perusaluslakkaa, mutta se on kynsilleni liian ohutta, joten palasin taas Ridge Filleriin. Lakka kuivuu supernopeasti ja jättää kynsiin nätin himmeän pinnan. I love it!
 

Siinä olivat viime kuun kosmetiikkasuosikkini. Mun on pakko vielä mainita tv-sarja, johon törmäsin sattumalta Netflixissä. Crazy Ex-Girlfriend on hauskinta mitä olen nähnyt tv:ssä pitkään aikaan. Meinasin jättää sen kokonaan katsomatta, koska sarja oli luokiteltu musikaalikomediaksi. Mulle tulee ensimmäisenä mieleen musikaalikomediasta Glee, jota en siis voi sietää. Hyvä että annoin Crazy Ex-Girlfriendille mahdollisuuden, sillä olin koukussa heti ensimmäisen jakson jälkeen. Sarja kertoo Rachel Bloomin esittämästä Rebeccasta, newyorkilaisesta huippuasianajajasta, joka päättää muuttaa kalifornialaiseen pikkukaupunkiin nuoruuden ihastuksensa perässä ja siitä sitten seuraa kaikenlaista sählinkiä.



Sarjassa on mielenkiintoisia hahmoja, hersyvää huumoria, pähkähulluja juonenkäänteitä ja älyttömän hauskoja musiikkinumeroita. Crazy Ex-Girlfriend on superihana ja superhauska hyvänmielensarja, jonka pääosanesittäjä Rachel Bloom on superlahjakas näyttelijä, laulaja, koomikko ja kirjoittaja. Ei mikään ihme, että hän on voittanut Golden Globen Rebeccan roolista. Harmi vaan että Netflixissä on nähtävillä vain sarjan ensimmäinen kausi. Toivottavasti toinenkin kausi saadaan sinne pian.



Löytyikö suosikkilistaltani sulle tuttuja tuotteita? Entä oletko katsonut Crazy Ex-Girlfriendiä?






*-merkityt tuotteet saatu blogin kautta.

22 kommenttia:

  1. Olen yhden putelin käyttänyt Mizonin hyaluronihappaoseerumia ja hyvää tavaraa oli:) Hintakin todella passeli:)
    "Kaarina Suonperä-kajal" näyttää tosi hyvältä, kiinnostuin heti:) Pitääpä tssekata;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että säkin olet tykästynyt Mizoniin. :)

      Poista
  2. Olen tykästynyt Mizonin tuotteisiin ja tuo seerumi voisi olla seuraavana hankinta listalla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taas ei ole kokemusta muista Mizonin tuotteista. Ainakaan vielä. :)

      Poista
  3. Seerumi kuulosti kiinnostavalta, laitetaanpa muistiin :)

    VastaaPoista
  4. Frosted Berries tuoksuu niin ihanalta<3 Toivottavasti tota saataisiin myös ensi talvena! Lahjoittaisitko mulle noi sun kulmat? :D Ne on oikeesti ihan täydelliset mun silmääni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Frosted Berries on <3! Ostin myös Spiced Apple-käsirasvan ja alan vihdoin ja viimein lämpenemään sille. Glazed Apple on silti parempaa. Voi kiitos kulmakehuista! Pelastit mun päivän. :)

      Poista
  5. Todella suloinen pullo tuossa Mizonista ja kiitos pihistä-vinkistä koskien v10 plussan seerumia. :)

    VastaaPoista
  6. Kivoja tuotteita, tuota seerumia voiskin ajatella kun nykyinen joskus loppuu.

    VastaaPoista
  7. Crazy ex-girlfriend oli ihan huippuhauska! Ootan innolla kakkoskautta, vaikka vähän jäi kyllä harmittamaan tuon ykkösen loppu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan älyttömän hyvä! :D Toivottavasti kakkoskausi tulisi pian Netflixiin! Kolmas kausikin on tuloillaan, mutta sitä ei ole kai vielä näytetty Amerikan telkkarissa. En tiedä onko sitä vielä kuvattukaan.

      Poista
  8. Vitsi, pitää etsiä noita Lorealin rajauskyniä! Makeet värit ja meidän isossa kosmetiikkaketjussa on kaikki meikkituotteet -25% 😀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos alennuksella saa, niin silloin kannattaa ostaa. :D

      Poista
  9. Täytyy pitää mielessä tuo Mizonin seerumi seuraavan Bearel-haalinnan aikaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla. Olisi kiva kuulla sun mietteet siitä. :)

      Poista
  10. Tuo TBS:n Frosted Berries on kyllä uskomattoman ihanan tuoksuista, sain TBS:n joulukaletnerista sen sarjan body gel-lotionin ja voi kuinka ihanan tuoksuista se onkaan <3 Kivoja suosikeita sulla muutenkin, tuo tv-sarja herätti mielenkiintoni mutta taidan ensin katsella Gossip girlin loppuun, sitten voisin harkita tuon katsomista:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. The Body Shopilla on todella ihania kausisarjoja. Mä vieläkin haikailen Glazed Applen ja Virgin Mojiton perään. Ja tietty Pinita Coladakin oli aivan ihanaa. Suosittelen ehdottomasti tsekkaamaan Crazy Ex-Girlfriendin. Se on huippuhauska! :)

      Poista
  11. Nyt alkoi L'Oréalin geelirajaukset kiinnostamaan! ;) Täytyy katsastaa myös tuo sun sarjavinkki! :D

    VastaaPoista