sunnuntai 19. maaliskuuta 2017

En vaan tykkää!

En ole kynsibloggaaja, mutta aina silloin tällöin kynteni ovat vilahtaneet blogissani. Joudun pitämään kynteni (tai ainakin vasemman käden kynnet) ihan superlyhyinä harrastuksen takia, joten siksikään musta ei voisi ikinä tulla kynsibloggaajaa. Kuka nyt lyhyitä nysäkynsiä haluaa katsella?!


Kynteni ovat tällä hetkellä niin lyhyet kuin ne vain voivat olla, sillä leikkasin ne vasta eilen. Ajattelin testata näihin nysäkynsiini ekaa kertaa Berliinistä ostamaani R De L Youngin kaksivaiheista kynsilakkaa. Toisessa päässä on mintunvihreä lakka ja toisessa päässä väritön päällyslakka, jossa on pinkkiä nonparelliglitteriä ja harmaata tikkuglitteriä. Ensimmäisen käyttökerran jälkeen täytyy sanoa, että tällaiset pitkulaiset 2-in-1 putelit ovat aika epäkäytännöllisiä.


Rakastan mintun sävyisiä kynsilakkoja. Tässä tapauksessa se oli koostumukseltaan ihan jees. Levittyi melko hyvin ja kuivui suht nopeasti. Yksi lakkakerros riittää jotenkuten, jos laittaa glitteripäällyslakan, mutta muuten pitää lakata vähintään pari kerrosta.

Nyt sitten kauhukuviin.


Siis oikeasti. Miten mä kuvittelin, että tämä yhdistelmä toimisi!?! Ja älkää tuijottako noita ilmakuplia kynsissäni, jotka tulivat todennäköisesti siksi, etten jaksanut odottaa alemman lakan kuvumista. Mä inhoan tätä lakkaa. Ostaessani tuumin tämän olevan kiva kevätlakka. Ei toimi mulla sitten yhtään.  Minttu on ihan ok yksinään, mutta glitterlakka oli ihan kamalaa mömmöä! Sitä joutui töpöttelemään vaikka kuinka paksusti ja kuivumiseen meni tuhottoman pitkä aika. Nyt kynteni näyttävät siltä, kuin niihin olisi iskenyt joku trooppinen sairaus.


Haluaisin kaivaa esiin kynsilakanpoistoaineen ja poistaa nämä hirveydet. Ehkä mä kärvistelen vielä pari päivää tämän lakan kanssa. Ei yhtään huvittaisi poistaa lakkausta heti ihan vain sen takia, kun lakkaamiseen ja kuivatteluun meni niin kauan aikaa. Näyttäisiköhän kynteni paremmilta, jos lisäisin jotain harmahtavaa glitterlakkaa..? Mä en kestä näitä kynsiä, mutta olen liian laiska ottamaan sitä pois. Sopisko tähän hästäk firstworldproblems?


Mä kirjoitin tammikuun alussa Berliinin reissu ja (huti)ostokset-postaukseen, että en ole vielä testannut kynsilakkaa, mutta toivon, ettei se osoittaudu pettymykseksi. Toiveeni ei selvästikään toteutunut. Onneksi tämä maksoi vain 1,99 €. Ja onhan toi minttusävy ihan käyttökelpoinen itsestään.


Mitä tykkäät tästä kynsilookista? Saa olla rehellinen. 😀



16 kommenttia:

  1. Tuo mintunväri on aivan ihana mutta pinkki glitteri on mun makuunkin vähän liikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään mintusta ja tykkään myös pinkistä, mutta joku tuossa yhdistelmässä vaan tökkii..

      Poista
  2. Aika nuorekas...;) Mintunvärinen lakka yksistään olisi varmaan ollut paljon kivempi:) Ajattelin itse seuraavaksi laittaa minttua kynsiini kevään kunniaksi:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm.. nuorekas on aika hyvä sana kuvaamaan tuota lakkausta. :)

      Poista
  3. Mä taas tykkään, tulee ihan nonparelleilla koristellut cupcake -päällysteet mieleen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ehkä jos sitä noin ajattelee. Mulla tuli mieleen vain joku kynsitauti. :D

      Poista
  4. Kyllä tuo yhdistelmä ainakin minun silimiini nähden toimii! Ja nämä sun nysät on todella söpöt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos nysäkehuista. <3 Mä just ihmettelenkin miksi en tykkää tästä yhdistelmästä kynsilläni, kun putelissa noi lakat näyttää kivoilta.

      Poista
  5. Ei tuo mitenkään erityisen huonolta näytä :)

    VastaaPoista
  6. Mintun sävy tosiaan toimii, mutta ei tuo glitterhässäkkä sovi sen kaveriksi ollenkaan :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen täysin samaa mieltä. Joku toisenlainen glitter sopisi paremmin. :)

      Poista
  7. Mä kun rakastan överiyhdistelmiä kynsillä, niin en näe näissäkään mitään kamalaa vaikkeivat ehkä erityisen tyylikkäät olekaan. Jotenkin söpöt :D ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, hyvin sanottu! :D Mä en enää vihaa tätä yhdistelmää yhtä paljon kuin heti lakattuani, mutta en usko että ihan heti tulen käyttämään tätä yhdistelmää. :D

      Poista
  8. Mulle tulee Jonnan tavoin joku leivos mieleen lakkauksesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, joku myrkkyleivos. Ilmakuplat ovat kuin kirsikka sen leivoksen päällä. :D

      Poista