torstai 30. maaliskuuta 2017

3D Glitter Kiss-huulipunat

Tänään on tiedossa kimallusta, sillä aiheena ovat W7 Cosmeticsin 3D Glitter Kiss-huulipunat. Mun piti tehdä tämä postaus jo joulukuussa, mutta se unohtui joulukiireiden takia. Sitten vaihtui vuosi ja tuli uusia postausideoita ja glitterhuulipunat jäivät unholaan. Olisin halunnut tehdä tämän postauksen jo kuukausia sitten, sillä nämä huulipunat olisivat täydellisiä pikkujouluhuulipunia. Nythän voin ajatella itseäni edelläkävijänä, kun kerron jo maaliskuussa millaiset huulipunat sopivat pikkujoulukarkeloihin...


Kuinka monelle teistä W7 on tuttu merkki? Itse en tiennyt etukäteen merkistä pahemmin mitään, paitsi että se on Essencen tyylinen halpismerkki. W7:n nettisivut kertovat, että merkin tarina sai alkunsa vuonna 2002 kahden länsi-lontoolaisen nuoren miehen toimesta. Aika ympäripyöreästi kerrottu historia, kun ei edes kerrota nimeltä keitä nämä kaksi kaverusta ovat.. Anyhow.. Brändin ideana on tarjota jokaiselle naiselle laadukasta kosmetiikkaa edulliseen hintaan. Tällä hetkellä W7:n valikoimiin kuuluu yli 500 tuotetta, joita ei ole testattu eläimillä.

W7:n kosmetiikkatuotteet ovat lainanneet aika paljon muilta merkeiltä, ainakin mitä tulee pakkauksiin. W7:n luomiväripaletit muistuttavat ulkomuodoltaan Urban Decayn tai MACin luomiväripaletteja. W7:n Honolulu aurinkopuuteri taas näyttää saaneen inspiraationsa Benefitiltä.


Aiemmat W7-kokemukseni rajoittuvat yhteen luomiväripalettiin, joka osoittautui täydeksi sudeksi. Uskalsin kuitenkin ostaa 3D Glitter Kiss-huulipunat testiin, koska:

a) niillä oli hintaa vain 2,95 €/kpl.
b) kokemuksesta voin sanoa, että yleensä halpismerkkien huulituotteet ovat parempia kuin esim. luomivärit.

Tällä hetkellä mattahuulipunat ovat suurinta huutoa, mutta olen huomannut, että metalliset huulipunat alkavat tehdä paluuta. Too Facedilla on Melted Metal-huulipunansa ja Kylie Cosmeticstillakin Metal Matte-huulipunat. W7:n huulipunien koostumus on perinteisen voidemainen satin-huulipuna, joka sisältää kimaltelevia hiukkasia. Huulilla 3D Glitter Kiss tuntuu yllättävän smoothilta. Pelkäsin glitterien olevan suuria palasia, jotka repivät huulet halki, mutta näin ei ole. Onhan näiden huulituntuma on erilainen kuin peruspunan, muttei mitenkään epämiellyttävällä tavalla. Kyllä mä tällaisia huulipunia käytän mieluummin kuin sellaisia, jotka kuivattaa huulet korpuiksi.


3D Glitter Kiss-huulipunia on saatavilla kuudessa eri sävyssä. Sävyt ovat nimetty avaruusaiheisesti. Multa löytyy sävyt Milky Way ja Super Nova, muita sävyjen nimiä ovat mm. Star Burst, Galactic Pink ja Space Dust.


W7:n sivuilla sävyä Milky Way kuvaillaan sanoin sweet pink. Mä sanoisin, että se on beigehtävä vaaleanpunainen, jossa on todella paljon kiiltohiukkasia. Milky Way on hiukan läpikuultavampi kuin Super Nova, mutta omaan makuuni tarpeeksi peittävä. Ja näkeehän sen kuvastakin, etteivät huuleni pahemmin kuulla läpi.


Supernovan virallinen sävykuvaus on deep pink, mä kuvailisin tätä sanalla vadelmanpunainen. Tässä on hiukan vähemmän kimelletta, kuin Milky Wayssa, mutta toisaalta se on myös hieman peittävämpi sävy.


Mulle tulee mieleen näistä glitterpunista Maybellinen Watershine Diamonds-huulipunat (vai mikä niiden nimi nyt olikaan). Olisin voinut tehdä vertailun, mutta en tähän hätään löytänyt niitä huulipunavarastostani. Olen todennäköisesti ehtinyt heittää ne roskiin jo kauan sitten. Luulisin, ettei Watershine Diamondseja ole enää edes saatavilla.


Mielestäni nämä ovat ihan kiva lisä huulipunakokoelmaani, mutta luulen että nämä jäävät aika vähälle käytölle. Arkena en tykkää käyttää näin kimaltelevia huulipunia, mutta ehkä sitten muutaman kuukauden päästä pikkujouluissa..

Olen ostanut 3D Glitter Kiss-huulipunani Tuurin kyläkaupasta. W7-merkkiä myydään heidän omien nettisivujensa lisäksi Cocopandalla ja Pretty.fi:ssä.



Pystyisitkö käyttämään näin kimaltelevia huulipunia vai vannotko matan nimeen?





En hyödy linkkien klikkailusta mitenkään!

18 kommenttia:

  1. Siis wau!:D Mattapunat ovat kyllä tällä hetkellä omassa tyylissäkin se IN mutta kyllä mä normi punia + huulikiiltoja välillä tykkään käyttää:) Tosiaan pikkujoulupuniksi nämä olisivat oikein täydellisiä, Milky Way enempi keväinen joten kyllä sopisi tähän aikaan vuodesta ♥ Mä oon pettynyt aina halpismerkkipuniin kuten niihin luomiväreihinkin joten en uskalla koskaan kokeilla, näitä kyllä ukaltaisi ja hinnallakaan ei oo kyllä pilattu!:D Oon vaan laiska tilaamaan netistä, että jos vastaan näitä tulisi niin varmaan lähtisi yksi kotiin:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tietenkään kaikki halpispunat ole hyviä, mutta esim. Essencen Matt Matt Matt-punat ja Velvet Stickit ovat olleet yllätyshyviä. Mä olin pitkään mattapunia vastaan, mutta olen jo lämmennyt niille. Vaihtelun vuoksi on kivaa välillä laittaa huuliinkin kimallusta. :)

      Poista
  2. Super Nova on upea, nyt on kyllä glitteriä paljon, mutta ei näytä yhtään kököltä. :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pelkäsin kökköisyyttä, mutta sitä ei todellakaan ole! :)

      Poista
  3. Mulla oli yksi W7:n luomiväripaletti ja se oli todella huono. Sen takia oikeastaan en ole merkin tuotteisiin sen kummemmin tutustunut. Heti saivat leiman otsaa multa;)
    Tuo Super Nova näyttää aika kivalta ja hylsyt näyttävät aika staileilta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko, että mustakaan tulee W7-merkin fania, vaikka nämä Glitter-huulipunat ovat ihan jees. :/ Mä tykkään kanssa noista hylsyistä. Erottuvat helposti muiden huulipunien joukosta. :)

      Poista
  4. W7 merkin kynsilakat on tuttuja, mutta meikeistä en oo oikein innostunut, mutta ainakin tuon Super Novan voisi ostaa kokeiluun, vaikuttaa kivalta. Vaikka oon kyllä mattapunien kannalla, mutta voisi tämä sopia juhliin, ja miksei joskus arkenakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niin, mä ihan unohdin että onhan mulla ollut myös pari W7:n kynsilakkaa. En ollut kovin vakuuttunut niistä. Ne lakat olivat ihan liian läpikuultavia. Pari kerrosta ei riittänyt mihinkään. :/

      Poista
  5. Ihan hauskan näköisiä nuo huulipunat ja sopisivat juurikin pikkujouluihin tai vaikka uudenvuodenjuhliin :). Minä olen W7:lta kokeillut kynsilakkoja ja ne ovat aika mitään sanomattomia. Halpoja, mutta ei mitenkään ihmeellisiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, nämä huulipunat huutaa uudenvuodenbileitä!! Mä olin tosi pettynyt W7:n kynsilakkoihin, kuten tossa edellisessä kommentissa mainitsin.

      Poista
  6. Kyllä mä tykkään! :) Avon julkaisi joulun alla vastaavia, ja niihin ihastuin kovasti. Nämäkin näyttävät ihanilta! ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät. :) Mä en ole törmännyt noihin Avonin huulipuniin. Olivatkohan ne kausituotteita..?

      Poista
  7. Kivan näköinen kiilto, ja voisin hyvinkin käyttää :) Mulla oli silloin aikoinaan yksi niistä alkuperäisistä Water Shineista. Ne Diamondsit olisi kiinnostanut myös, mutta eihän sitä teininä ollut niin paljon rahaa mitä laittaa huulipuniin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en edes muistanut, että pelkkiä Watershine-huulipunia oli saatavilla. Pikkuisen on huulipunamuoti muuttunut niistä ajoista. :)

      Poista
  8. They seem beautiful, especially Super Nova, i love that colour!
    I'm following you via GFC :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I agree, it is a very beautiful colour. I have no idea what GFC means.. :D

      Poista
  9. Ei ois ehkä mun juttu, tykkään punissa matasta vaikka muuten kiillot saa kiiltää ja kimaltaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nykyään silmä on niin tottunut mattapuniin, että kimaltelevat huulipunat voivat näyttää liian erikoisilta. :)

      Poista