perjantai 3. helmikuuta 2017

Pari meikkiä TheBalm Voyage Vol. 2:lla

Tein vähän aikaa sitten postauksen TheBalmin The Balm Voyage Vol. 2-paletista. Ajattelin tehdä myös päivän meikki-postauksen aiheesta ja tässä se tulee. Mä en ole muuten pitkiin aikoihin julkaissut päivän naamaa. Talven valo-olosuhteet ovat asettaneet haasteita valokuvaukselle, kun sitä valoa vain ei ole! Mulla on rengasvalo, mutta mieluummin ottaisin meikkikuvat luonnonvalossa. Postauksen eka kuva on otettu rengasvalon loisteessa, loput luonnonvalossa.


MEIKKI NRO 1

Tein ensimmäisen meikin lämpimillä ruskean ja kullan sävyillä. Pohjustin luomea vaalealla Welcomella ja laitoin sitä myös kulmaluulle. Liikkuvalle luomelle laitoin kultaista Bienvenuea, mutta se näytti liian kultaiselta, joten sudin sen päälle Kuwakaribisha-highlighteriä, jota voi käyttää myös luomivärinä. Ulkonurkkaan laitoin tummempaa ruskeaa, Välkommenia. Tummensin ripsirajaa ruskeanmustalla Fáiltella. Mä en olekaan vähään aikaan jaksanut käyttää nestemäisiä tai geelirajauksia, vaan olen tehnyt rajaukset luomiväreillä. Alaluomea rajasin Willkommenilla ja Fáiltella.

Halusin käyttää tässä meikissä pelkästään Balm Voyagen sävyjä, joten laitoin huulilleni inhoamaani Vitajtea. Sävy olisi muuten kiva, mutta sen koostumus on KAMALA! Se tuoksuu muovailuvahalta ja myös tuntuu siltä. Toinen voidemainen sävy eli Bem-Vindo on paljon parempi koostumukseltaan, joten laitoin sitä tuomaan hieman kosteutta huulilleni.


MEIKKI NRO 2

Toisessa Balm Voyage-meikissä halusin yhdistää kaksi paletin lempparisävyäni, eli sävyt Tervetuloa ja Welkom. Aloitin taas pohjustamalla luomea ja kulmaluuta Welcomella. Jos haluaa intensiivisemmän sävyn, ei välttämättä kannata pohjustaa luomea lähes valkoisella luomivärillä. Halusin kuitenkin tehdä suhtkoht arkisen meikin, enkä tykkää liian tummista silmistä arkena. Luomivakoon sudin Tervetuloa-sävyä. Mä olen ihan rakastunut siihen sävyyn! Liikuvalle luomelle laitoin ihanaa siniviherharmaata Welkomia. Keskelle luomea töpöttelin Kuwakaribisha-highlighteriä tuomaan kirkkautta. Ripsirajaan ja alaluomelle tein rajauksen Välkommenilla.
Tähänkin laitoin huulilleni Vitajten ja Bem-Vindon sekoituksen, jonka pyyhin aika pian kuvien ottamisen jälkeen pois ja laitoin MACin Velvet Teddyä.



Sellaiset naamat tällä kertaa. Kumpi meikki on enemmän sinun mieleesi?


12 kommenttia:

  1. Aivan upet silmämeikit joten hankala sanoa kumpi on enemmän mieleen. Kultaista luomilla rakastan mutta tuo tummakin on mahtava, ihana ihreän vivahde siinä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Mä olen ihastunut vihertäviin/sinertäviin sävyihin ja huomaan tekeväni todella usein tuon 2. meikin tyyppisiä meikkejä.

      Poista
  2. Kauniit meikit! Sulle on haaste mun blogissa 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Mä huomasin! Luin eilen sun blogia ennen nukkumaanmenoa, mutten ehtinyt kommentoida! :D Kiitos haasteesta, aion tehdä sen. :)

      Poista
  3. Molemmat meikti on hyvin kauniita, mutta enemmän muhun iskee ehkä toi meikki nro. 2 :) Mikä on sinänsä outoa, kun tykkään tällä hetkellä tosi paljon kaikista kullansävyisistä silmämeikeistä :D Ehkä oon vaan katsellut niitä itselläni jo liikaa! Mulla on jäänyt tää paletti oikeastaan kokonaan käyttämättä. Matkoilla tää on ollut mukana, mutta muuten tavallisena arkena en oo pahemmin tähän koskenut. Pitää kyllä ehdottomasti korjata tilanne, sillä tossa on tosi kivoja sävyjä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Mulla oli Vice 4 monta kuukautta käyttämättä, mutta tällä viikolla taas innostuin siitä uudestaan. Ehkä säkin vielä innostut Balm Voyagesta. :)

      Poista
  4. Molemmat on nättejä, mutta nro 2:sta tykkään hieman enemmän:) Molemmat sopii sulle todella hyvin:)

    VastaaPoista
  5. Kauniita meikkejä, pukevat kantajaansa hyvin :) en osaa valita, molemmat on niin nättejä!

    VastaaPoista
  6. Nro 1 on omaan silmääni kivemman näköinen :). Ehkä johtuu siitä, että itse tykkään käyttää rusehtavia sävyjä silmämeikeissä :). upeat meikit ovat molemmat.

    VastaaPoista