torstai 9. helmikuuta 2017

Karkintuoksuinen poskipunapaletti L'Orealilta

Poskipunat ovat olleet mulle vähän toissijaisia meikkituotteita, joista olen innostunut vasta muutaman viime vuoden aikana. Joskus kauan aikaa sitten mulla oli tasan yksi poskipuna, jota käytin meikissä kuin meikissä. Nykyään multa löytyy poskipunia useissa sävyissä, joita vaihtelen muun meikin ja mielen mukaan. Yksi juttu, joka multa on puuttunut, on poskipunapaletti. Nyt sekin puute on korjattu, kun sain L'Orealin uutuuspaletin testiin.


Infallible Blush Paint*-paletteja on saatavilla kahdessa eri sävyssä Pinks ja Ambers. Testiin saamani paletti on Pinks. Paletti sisältää poskipunia viidessä pinkin eri sävyssä. Onneksi paletissa ei ole tuhlattu tilaa siveltimelle, sillä se todennäköisesti jäisi käyttämättä. Ainakaan mä en ole ikinä törmännyt hyvään, poskipunan kanssa samassa paketissa tulleeseen siveltimeen.


Ensimmäinen asia mihin kiinnitin huomiota avatessani paletin oli se, että se tuoksuu ihan älyttömän ihanalta! Markettimeikit harvemmin huumaavat minut tuoksullaan, mutta tämä... Ai että, miten ihana karkkimainen tuoksu! 😋 Ja katsokaa noita swatcheja! Ihan tajuttoman kauniita sävyjä.



Ballet Dream on hyvin vaalea pinkki. Oma ihoni on niin vaalea, että Ballet Dreamia saa kerrostaa aika lailla, jos sen haluaa näkyviin. Sen koostumus on pehmeän kermainen ja pigmenttinen, mutta toimisiko paremmin tummemmalla iholla..? Joka tapauksessa tällä saa kauniin hehkun poskille. Tätä voi myös käyttää tummempien poskipunien kanssa.


Despinkable Me on hauskasti nimetty sävy. Pannussa se näyttää tylsältä beigeltä, mutta se on aivan ihana, hohtava persikkainen sävy. Auringonvalossa siinä näkyy vaaleanpunaista hohdetta.


Peony Rose on hyvin samankaltainen vaaleanpunainen sävy kuin Ballet Dream, mutta hiukan pinkimpi. Ihana kesä- ja kevätsävy. Tykkään!


Fuchsia Afterhours taitaa olla paletin ainoa mattasävy. Ainakaan minun silmäni ei erota tässä hohtoa. Fuchsia Afterhoursin koostumus on vähän kuivempi kuin muiden sävyjen, mutta pigmenttiä löytyy. 


Flamingo Dance on tajuttoman kaunis lohenpunainen. Tämä on näistä ainoa sävy,  jolla on mahdollisuus tehdä poskipunaöverit. Sävyn koostumus on pehmeän kermainen ja todella pigmenttinen. Upea kesäsävy!


Tykkään tästä paletista todella paljon. Kaikki sävyt ovat kauniita, käyttökelpoisia ja niiden koostumus on huippuluokkaa. Eri sävyistä voi yhdistellä uusia sävyjä oman maun mukaan. Lasken suureksi plussaksi paletin ihanan tuoksun. Tuoksuyliherkille se voi olla liikaa, sillä tuoksu jää iholle pitkäksi aikaa. Ainoa miinus tulee kahdesta liian samankaltaisesta sävystä eli Ballet Dreamista ja Peony Rosesta. Toisen niistä olisi voinut korvata jollain mauveen taittavalla pinkillä.

Peukut pystyyn L'Orealille, että toi marketteihin poskipunapaletit. Niitä on harvemmin tarjolla. Onkohan markettimerkeillä aiemmin edes ollut poskipunapaletteja? Mulle ei ainakaan tule yhtään mieleen.


Olin käyttänyt tuotetta jo viikon, kun huomasin, että paletin kannessa lukee Infaillible. Ei siis Infallible. Mun piti heti tarkistaa, että mitä mun samanmerkkisessä meikkivoiteessa lukee. Siinä ei ollut tuota ylimääräistä i-kirjainta. Onko toi nyt sitten kirjoitusvirhe vai onko Infallible muuttunut Infaillibleksi. En tiedä. Pikku juttu, mutta tuli vaan pantua merkille.

Ambers. Kuva: Loreal-paris.fr

Palettia on saatavilla myös sävyssä Ambers, joka sisältää lämpimiä sävyjä. Olen käynyt swatchaamassa sitä paikallisessa Citymarketissa ja se näyttää tajuttoman kauniilta. Mun on pakko käydä kotiuttamassa se jossain vaiheessa. En muista Cittarin hintaa, mutta Sokoksella paletti maksaa 18,90 euroa.



Mikä on sinun lempiposkipunasi?




*Paletti saatu pr-näytteenä. 
Mielipiteet bloggaajan omia.

16 kommenttia:

  1. Narsin Orgasm, siksipä tosta paletista tuo Flamingo Dance iski, vaikka kokonaisuutena toi lämpimiä sävyjä sisältävä paletti on enemmän mua. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun huulipunamaun tietäen, en ihmettele että tykkäisit enemmän tuosta Amber-paletista. Orgasm on nätti sävy. :)

      Poista
  2. Mulla poskipunasuosikki on etsinnässä. Paletti näyttää ihanalta, ties vaikka se olisi tuo. ;)

    VastaaPoista
  3. Ihastuin Despinkable Pink sävyyn, koska se erottuu hyvin paletin muista pinkeistä väreistä! On tosiaan kiva, että marketistakin löytyy poskipunapaletteja, koska niitä ei ole ainakaan liikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ennen swatchaamista luulin etten tykkäisi siitä, mutta nyt se on yksi suosikeistani. :) Mikäköhän siinä on, että poskipunapaletteja on niin vähän markettimerkeillä..?

      Poista
  4. Enpä ole tainnut nähdä pelkästään poskipunapalettia markettisarjoissa. Mukavahan se on, kun sortimentti laajenee meille markettikosmefaneillekin;) Mä luulen, että tuo Ambers paletti olisi enemmän mun värimaailmaa. Molemmat näyttää kivoilta, täytyykin käydä hiplailemassa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta. Vielä joku aika sitten sai oikein metsästää primereita ja kiinnityssuihkeita. Nyt niitä löytyy lähikaupasta. :)

      Poista
  5. Ihana poskipunapaletti ^_^ Juuri sellaisia sävyjä, joista tykkään :D Multa löytyy monta suosikkia, mutta esim. &Other Storiesilta kokeilemani poskipuna on huiman pigmenttinen, mutta tykkään myös Zuiin poskipunista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Zuiista olen kuullut, mutta tuo toinen on mulle tuntematon merkki. Siinä muuten yksi syy miksi tykkään lukea sun blogia: sieltä löytyy paljon tuotteita, jotka ovat kiinnostavia, mutta mulle vieraita. :)

      Poista
  6. Mä en osaa käyttää mitään poskipunia, mutta viime keväänä himoitsin sellaisesta persikan sävystä poskilla. Vaan en sellaista ostanut.. Tämä paletti miellyttää omaa silmää, myös nuo lämpimämmät sävyt näyttää ihanille. Jos tässä pian poskipunat pääsee suosiooni niin tiedän minkä paletin käyn ostamassa, tämän tietty;) Kylläpä alkoi himottelemaan. Oon vaan niin epävarma, tuleeko sitä käytettyä sitten kuitenkaan:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ymmärrän tuon poskipunan pelon. Mäkään en käyttänyt nuorempana ollenkaan poskipunia. Pelkäsin, että näytän pelleltä. :D Nyt en osaa olla ilman poskipunaa. Mä uskallan suositella tuota palettia myös aloittelijoille, sillä siinä on sekä vaaleampia että tummempia sävyjä ja niitä on helppo käyttää. :)

      Poista
  7. Mäkään en osaa käyttää kuin aurinkopuuteria, kaikki vaaleanpunaisten sävyt arveluttaa. Mutta kauniit sävyt ja herkulliset kuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Mä taas oon huono käyttämään aurinkopuuteria. :D Mä epäilin suuresti noita kaikkein vaaleanpunaisimpia sävyjä, mut niillä saa tosi kivan luonnolisen sävyn poskille.

      Poista
  8. Mä rakastan poskipunia! Tässä paletissa on tosi kivoja sävyjä ♡

    VastaaPoista