maanantai 6. helmikuuta 2017

Better than sex?

Oletteko himoinneet jotain meikkituotetta niin paljon, että se on vain pakko saada? Mulle Too Facedin raflaavasti nimetty Better Than Sex oli sellainen tuote. Sitä on hehkutettu blogeissa ja Youtubessa niin paljon, että sen on pakko olla maailman paras ripsiväri! Teen Voguen mukaan Better Than Sex on maailman myydyin mascara. Artikkelista ei selviä mihin tieto perustuu, mutta oletetaan, että se on totta. Kyseessä on siis todella suosittu ripsiväri. Olen kuullut Better Than Sexistä myös vähemmän mairittelevia mielipiteitä, mutta eiväthän kaikki voi tykätä kaikesta.


Better Than Sexin pitäisi tehdä ripsistä tuuheamman ja pidemmän näköiset. Mascarasta luvataan että se pysyy ripsissä koko päivän suttaamatta. Sen sanotaan myös pitävän taivutukset.
One coat and lashes are full, defined and stretched to unbelievable lengths.
Two coats and they’re reaching unbelievable heights of drama.
Three coats and you’ll believe in magic.
Ooh la la! Kuulostaa todella hyvältä!


Olen testaillut Better Than Sexiä jo muutaman kuukauden ajan. Oliko tämä mielestäni hitti vai huti, se selviää pian. Aloitetaan sen harjasta. Better Than Sexin tiimalasinmuotoinen harja on saanut inspiraationsa Marilyn Monroen kurvien mukaan.

Tiesin etukäteen miltä harja näyttää, mutta silti sen suuri koko oli mulle yllätys. Ripsiväriä pitää laittaa todella varovaisesti ettei se suttaa luomia. Mä onnistun silti joka kerta sotkemaan silmäni tämän harjan kanssa. Mä en oikeasti tajua tuota tiimalasimuotoa. Mielestäni kuperat harjat ovat paljon kätevämpiä. Eihän noin paksulla päällä pysy levittämään ripsiväriä alaripsiin tai sisänurkan lyhyisiin ripsiin.


Ripsivärin massa oli heti alusta alkaen kuivahkoa ja ripsiin jäi kuivia mascarapahkuroita. Taivutan aina ripset, koska olen huomannut että minkään ripsivärin mahti ei pysty tekemään niistä kaarevia. Kokeilin kuitenkin jospa tämä ihmemascara tekisi temput, mutta ei, ripseni sojottivat alaspäin. Ripsari piti taivutukset suht hyvin, mutta kuuden tunnin jälkeen huomasin varisemista ja suttua alaluomillani.


Omien kokemuksieni mukaan Better Than Sex on ylihypetetty perusmascara. Siis onhan tämä ihan ookoo ripsari, mutta että paras? Ei sinne päinkään. Tuon hinnalla saa paljon, paljon parempia ripsivärejä. Edullisempaankin hintaan voi saada parempaa laatua.


Tule vaan mieleen, että onko kyseistä mascaraa hypetetty niin paljon, että sen maine on alkanut elää omaa elämäänsä, vaikka itse tuote ei ole kummoinen. En tiedä. Olisi kiva kuulla teidän mielipiteitä tästä mascarasta.

Nope.

Too Facedia ei vieläkään myydä Suomessa, mutta sitä voi tilata esim. Puolan tai Ranskan Sephorasta tai Selfridgesiltä (jos parinkymmenen euron postikulut eivät kuulosta liian pahalta). Oman minikokoisen versioni olen ostanut New Yorkin Sephorasta. Se maksoi 12 dollaria, kun täysikokoinen olisi maksanut $23. Miniversiossa ainetta on 4,8 g. Too Facedin omat nettisivut eivät kerro täysikokoisen mascaran painoa, mutta Sephoran sivuilla sen kerrotaan olevan 8 ml. Toisen minikokoisen Better Than Sexin sain The Power Of Makeup-setin mukana.

Ovatkohan minikokoiset versiot Better Than Sexistä huonompia kuin täysikokoiset..? Jotenkin en usko siihen. Tietenkään en voi tietää, koska mulla on kokemuksia vain tuosta miniversiosta. Better Than Sexiä on saatavilla myös vedenkestävänä versiona. Toimisikohan se paremmin?



Onko sinulla kokemuksia Better Than Sexistä?

20 kommenttia:

  1. Minulla ei ole tästä ripsarista kokemuksia, mutta ei kyllä vaikuta kovinkaan hyvältä :/. Ja joo, kuperammat harjat ovat minustakin paljon järkevämpiä :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Mä en vain tajua tuota harjan muotoa. Sillä on tosi hankala saada ripsiin väriä sotkematta.

      Poista
  2. Tästä ripsarista ei ole kokemuksia, mutta olen huomannut että monesti superhypetetyt ripsarit eivät sovi mun ripsille :D Esim. Sensain 38 on mun ripsille ihan surkeaa kamaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taas Sensain kolmekasin Volumising-versio toimii kuin unelma. Sitä perusversiota en ole käyttänyt vuosikausiin. Silloin se oli muistaakseni ihan ok ripsiväri, ei kuitenkaan mikään huippuhyvä. Sen harja oli liian pieni. :)

      Poista
  3. Ihan uusi merkki mulle! Joo nämä hypetetyt tuotteet, jostain kumman syystä aina ne lähtee elelemään sitä omaa elämäänsä ja nämä hypetuotteet ovat ainakin mulla osoittautuneet huonommiksi kuin ne mitä ostelen ihan randomisti ja jotka eivät ole saaneet suurta suosiota:'D Rehellisesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaankin tuohon amerikkalaisten kauneustubettajien harrastamaan hypetykseen liittyy suuresti raha. Eiköhän niille makseta ihan kivasti siitä, että kehuvat joitain tuotteita maasta taivaisiin.

      Poista
  4. Ihan samoilla linjoilla oon sun kanssa. Ei toi nyt mikään huono ripsari ollut, mutta en ymmärrä miten sitä on niin älyttömästi hehkutettu :D En mä ainakaan oo onnistunut saamaan omista ripsistäni kovinkaan kummoisen näköisiä ton ripsarin kanssa. Mietin Jenkeissä ollessani, että olisin ostanut sen vedenkestävän version tosta, mutta jätin sen sitten kuitekin ostamatta. Jotenkin vaikea uskoa, että se olisi mitenkään huomattavasti tota parempi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpä mäkään usko, että se vedenkestävä versio olisi tuota paljon parempi. Vaikka se pysyisi paremmin ripsissä, niin siinä edelleen on toi kauhea harja. :D

      Poista
  5. Samaa mieltä! :) Tai no, mun mielestä tuo ei ole millään mittarilla hyvä mascara. Mulla on todella lyhyet, mutta aika tuuheat ripset ja tuo tekee niistä todella paakkuiset. Toimii varmasti paljon paremmin vähän pidemmissä ja harvemmissa ripsissä. Mulla tuo varisee todella pahasti ja lisäksi tarttuu yläluomeen. En tykkää siis ollenkaan.

    Ripsiväri on ylipäätään sellainen tuote, mistä mä en enää tänä päivänä ole valmis maksamaan tuollaista summaa, koska mikään mascara ei mun kohdalla pääse lähellekään irtoripsien vaikutusta. Jos oikeasti haluan upeat ripset, laitan suosiolla ne irtoripset. Lähinnä toivon ripsarilta nykyisin sitä, että se tekee ripsistäni kivan näköiset ilman klömppejä ja että se ei varise ympäri naamaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä toi on ok ripsiväri siinä mielessä, ett olen käyttänyt huonompiakin. Toisaalta ne huonommat ovat olleet yli puolet halvempia ripsivärejä! Mulla toi ripsiväri ei sentään tarttunut yläluomeen, mutta alaluomet se suttaa tehokkaasti.
      Mua hävettää etten ole vieläkään oppinut laittamaan irtoripsiä niin vaivattomasti, että viitsisin käyttää niitä arkenakin. :D Mua myös arveluttaa liiman vaikutus luomen ihoon ja omiin ripsiin. :/

      Poista
  6. Minusta ripsiväristä tuskin koskaan saadaan prikulleen sellaista, että se tekisi niitä vautsi-vau ja vavavoom -ripsiä, vaikka kuinka luvattaisiin. En ole kyseistä ripsiväriä kokeillut, joten en tiedä sanoa siitä mitään. En kuitenkaan edes odota ripsiväriltä mitään sen kummempaa, kunhan värjää ripset, eikä tuhraa eikä varise:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu minkälaiset ripset ihmisellä on luonnostaan. Joillain onnekkailla on pitkät ja tuuheat ripset, niin tottakai ne näyttää ripsivärillä vielä upeimmilta. Mutta sitten kun on tällaiset harvat töpöt kuin mulla, niin en mä odota, että ripsiväri pystyisi yhtäkkiä taikomaan ne täysin erilaisiksi. Toivon toki, mutten usko. :D

      Poista
  7. Käytän nykyään paljon Essencen ripsivärejä, joten parikymppiä kuulostaa jo hurjalta summalta, vaikka moni markettimerkkikin maksaa sen verran :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla odottaa pari Essencen ripsiväriä testaamista. Mä NIIIN toivon, että ne olisivat hyviä. Eipä enää tarvitsisi tuhlata ripsiväreihin. Googlasin Sokkarin nettisivuilta: Sensain 38 maksaa 24,10 e ja Isadoran Grand Volume 21,90 euroa. Eipä tosiaan ole paljon eroa. :O

      Poista
  8. Mä oon ripsariarvosteluiden suhteen aina vähän skeptinen, koska mun on muutenkin vaikea löytää sellaisia ripsivärejä omille lyhyehköille ripsilleni, joilla oikeasti saan pitkät, tuuheat ja kunnolla näkyvät ripset. Mutta tämä on mulla kyllä toiminut! Jossain vaiheessa nimesin tämän blogissakin TOP3 parhaan joukkoon, mutta sen jälkeen olen kyllä löytänyt jo muutaman muun, jotka on menneet tämän ohitse ;) Eli nyt en ole pariin vuoteen tätä käyttänyt, vaikka ennen käytin paljonkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tää ripsari on toiminut sulla. :) Jos et ole käyttänyt tätä pariin vuoteen, niin voikohan olla että ripsivärin koostumus on tuossa ajassa muuttunut. Mä epäilen myös vahvasti, että olisiko tuon miniversion koostumus on eri kuin täysikokoisen.. Hmmm. Ehkä vielä joskus testaan. :D

      Poista
  9. Joo ei ole parempaa kuin seksi, suttaa samalla tavalla omissa silmissä kuin 99% mascaroista. :D

    VastaaPoista
  10. Ostin juurikin samankokoisen maskaran Nykistä Black Fridayna ja ihmettelin ekan kokeilun jälkeen hypetystä. Olen kokeillut muutamaan kertaan enkä saa maskaraa toimimaan. Pysyttelen Maybellinen 8€:n ripsarissa....

    VastaaPoista