keskiviikko 4. tammikuuta 2017

The Joulukalenterin luukut 24 & 25 + yhteenveto

Joulu on ohi vasta loppiaisena tai Nuutinpäivänä, joten on vielä ihan ok kirjoittaa joulukalenterista, eikös juu? Mulla jäi reissukiireiden takia esittelemättä Lookfantasticin joulukalenterin luukut 24 ja 25, joten tässä ne nyt tulevat. Postauksen lopussa on vielä yhteenveto kalenterin sisällöstä. Olen jaotellut kaikki joulukalenterin tuotteet parhaimpiin, ihan hyviin ja tylsimyksiin. Se kuitenkin pitää sanoa jo heti, että mielestäni tässä kalenterissa ei ollut yhtään huonoa tuotetta ja olen ottanut kaikki tuotteet omaan käyttööni (ai niin, Molton Brownin suhkugeelin annoin miehelleni).



24. Look Good Feel Better Eye Shading Brush

Jouluaaton luukusta paljastui Look Good Feel Better-merkkinen sivellin. Mulle kaikenlaiset luomivärisiveltimet ovat tervetulleita, joten tämä oli oikein mieluinen yllätys. Siveltimen karvat ovat ihanan pehmeät ja tällä on hyvä levittää luomiväriä liikkuvalle luomelle. Sivellin maksaa LF:lla 8,95 euroa.


Look Good Feel Better on kansainvälinen hyväntekeväisyysjärjestö, jonka tarkoituksena on parantaa syöpää sairastavien naisten elämänlaatua ja itsetuntoa järjestämällä mm. ilmaisia meikkikursseja. En tiennytkään, että tuollainen järjestö on olemassa. Tutustuin heidän nettisivuihinsa ja toiminta vaikuttaa oikein hienolta. Pohjoismaista Norjassa, Tanskassa ja Ruotsissa on järjestön toimintaa, mutta ei Suomessa.


25. Illamasqua Eye Shadow Palette

Koska tämä on brittiläinen joulukalenteri ja britit juhlivat joulua joulupäivänä, niin tottakai kalenterista löytyi 25. luukku. Kaikkein paras oli säästetty viimeiseksi. Olin ihan jouluissani (heh heh) tästä luomiväripaletista! Paletti on sävyltään Look Fantastic ja mitä ilmeisemmin tehty tätä joulukalenteria varten. Paletti sisältää neljä uskomattoman kaunista sävyä, joista yksi yksi on shimmerinen ja loput mattaa. Omat suosikkini löytyvät yläriviltä.


Luomivärien koostumus ja pigmentti ovat huippuluokkaa ja pakkauskin on aivan ihana. Hintaa näillä Illamasquan paleteilla on 41,95 euroa. Lisäksi luukusta tuli 10 punnan etuseteli Lookfantasticille, jonka voi käyttää jos ostosten loppusumman on vähintään 50 puntaa. En tiedä tulenko käyttämään kuponkia, sillä tällä hetkellä musta tuntuu, että mun pitäisi vähentää shoppailua. Kuponki on voimassa huhtikuun loppuun asti ja mielikin voi vielä muuttua.


Olen todella tyytyväinen tähän kalenteriin. Se ylitti kaikki odotukseni. Luomivärifriikkinä olen eniten innoissani Illamasquan paletista. En olisi ikinä uskonut, että viimeisestä luukusta paljastuu noin ihana tuote. Tietääkseni toissa vuonna 25. luukusta tuli Tangle Teezer, joka on siis ihan ok harja, mutta vähän blääh. Olen myös erittäinen onnellinen, että tämän kalenterin ansiosta pääsen testaamaan merkkejä, joita olen halunnut testata, mutta joita syystä tai toisesta ei ole tullut kokeiltua. Olen aika varma, että tulen jossain vaiheessa ostamaan monia kalenterin myötä tutuksi tulleita tuotteita ihan täysikokoisina. Vaikka kalenteri maksoi noin 85 euroa, siinä ei mennyt senttiäkään hukkaan.

Tässä vielä yhteenvetona kaikki tuotteet, jotka kalenteri piti sisällään. Ensimmäisenä vuoroon pääsevät omasta mielestäni kalenterin parhaat.


Parhaat:

  • Rituals The Ritual of Sakura Magic Touch Body Cream 70 ml
  • Origins Ginzing Energy Boosting Moisturiser 30 ml
  • Pixi Glow Tonic 15ml
  • Dermalogica Daily Microfoliant 13 g
  • Nudestix Lip & Cheek Pencil ja teroitin (täysikokoinen)
  • Foreo Luna Play & Foreo Day Cleanser 15 ml
  • Codage Paris Micro-Peeling Mask 15ml
  • Moroccanoil Treatment 15 ml
  • Look Good Feel Better Eye Shading Brush
  • Illamasqua Eye Shadow Palette (täysikokoinen)
  • Pür Minerals Impact + Mascara 3,4 g


Ihan hyvät:

  • Ardell Wispies irtoripset ja liima
  • This Works Sleep Plus Pillow Spray 5 ml
  • Christophe Robin Regenerating Mask 50 ml
  • Monuskin BB Cream Illuminating Primer SPF15 25 ml
  • Nuxe Huile Prodigieuse 10 ml
  • Inika Loose Mineral Blush 3 g
  • Ojon Damage Reverse Hair Serum 15 ml
  • Redken One United Multi-Benefit Treatment 30 ml


Vähän tylsät:

  • Wella OR Oil Reflections Shampoo 50 ml
  • Molton Brown Pink Perpperpod Body Wash 100 ml
  • Bellapierre Gel Eyeliner Ebony 1,5 g
  • Balance Me Wonder Eye Cream 7 ml
  • Ole Henriksen Clean Truth Cleansing Cloths (10 kappaleen pakkaus)
  • REN Revitalising Night Cream 15 ml

Näistäkin tuotteista kaikki, paitsi Molton Brown, tulevat omaan käyttööni. Molton Brownin suihkugeelikin on varmasti laadukasta tavaraa, mutta se on mulle aivan liian maskuliinisen tuoksuinen. Nimesin ylläolevat tuotteet tylsiksi, koska ne ovat niin arkisia. Tylsät tuotteet eivät siis tarkoita huonoja. Esimerkiksi Wellan shampoo ja RENin yövoide vaikuttavat todella hyviltä tuotteilta. Voi myös olla, että mieleni muuttuu parhaimmiksi julistamistani tuotteista, kunhan ehdin testaamaan niitä useammin kuin kerran. Jos näin käy, teen niistä oman postauksen.

En osaa vielä sanoa tulenko ostamaan tänä vuonna LF:n joulukalenteria. Pelkään, että sieltä tulee samantyyppisiä tuotteita kuin viime vuonna ja sitten mä olen pettynyt niihin, koska näitähän tuli viime kalenterista. Voipi olla että ostan himoitsemani The Body Shopin kalenterin tai jonkun ihan muun. Varmaa on se, että haluan myös tämän vuoden jouluna kosmetiikkajoulukalenterin!



Mitkä näistä kaikista tuotteista vaikuttaa mielenkiintoisimmilta?



Linkit aikaisempiin joulukalenteripostauksiini:

10 kommenttia:

  1. Ehdottomasti tuo luomiväripaletti on parasta antia, jossain blogissa luki, että se olisi tehtykin tätä kalenteria varten eli ei olisi muutoin myynnissä!? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olen lukenut jostain, että se olisi tehty tätä kalenteria varten. Tuota palettia ei ole myynnissä ainakaan Illamasquan eikä LF:n sivuilla.

      Poista
  2. Olin myös hurjan tyytyväinen tän kalenterin sisältöön. Joukosta ei löytynyt kovinkaan montaa tuotetta, jotka aiheuttivat sellaisen "nääh" fiiliksen. Toi Molton Brownin suihkugeeli ei ollut munkaan mieleeni enkä sitä aio itse käyttää. Redkenin suihke ja Pixin kasvovesi on mulla jo loppuneet :) Ritualsin ja Originsin voiteet oli ihan huippuja kumpikin ja Ardellin ripset pääsi uutenavuonna silmiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yritän käyttää noita tosi säästeliäästi. :D Moroccanoilia ja Pixin kasvovettä ostan todennäköisesti lähiaikoina lisää. Molton Brown on paljon miehekkäämmän tuoksuista pullosta nuuhkittuna kuin suihkussa käytettynä. Siinä takana on sellainen raikkaan sitruksinen tuoksu, miehekäs joo, mutta ei niin paha. Jos en olisi luvannut sitä mieheni käyttöön, käyttäisin senkin itse. :D

      Poista
  3. Mua himottaisi Illamasquan paletti:) Hinta vaan on aika kova, etten raaskisi sittenkään investoida. Ainahan voi haaveilla ja ihailla kuvista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tolla paletilla kova hinta nelikoksi. Mua himottaisi kokeilla myös joitain muita Illamasquan meikkejä. Saa nähdä raaskinko ostaa. :D

      Poista
  4. Mulla on ollut kahtena jouluna peräkkäin nyt tää LF:n kalenteri, ja aion hommata saman taas tulevaksi jouluksi : ) Viime jouluna vain kaksi tuotetta oli samaa kuin edellisessä, eli Morocconoil ja sitten se hiusnaamio, Christophe jokin, tulivat jo edellisessä kalenterissa. Hyvä tietää, että tuo suihkugeeli ei välttämättä tuoksukaan samalle suihkussa, täytynee siis testata itse ennen kuin annan miehelle sen : )
    Kirsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulin, että siinä olisi ollut paljon enemmän samoja tuotteita. Hmmm.. voi olla että syksyllä menen LF:n sivuille ja naputtelen joulukalenterin tilauksen menemään. :D Mua ei haittaisi yhtään jos sieltä tulisi Moroccanoilia, sillä se on täydellistä mun hiuksille. Kannattaa testata suihkugeeli ja sitten vasta antaa miehelle. :D

      Poista
  5. Ihanan monipuolinen ja ah Ritualsia, Originsia ja just ajattelin, että ihanaa Molton Browniakin ja höh, pitikö sen olla miehisen tuoksuista.

    Mutta kiehtova kalenteri kaikkinensa. En ole varma silti varma raaskisinko ostaa tänä vuonna kosmetiikkakalenteria, no se nähdään ensi vuonna.

    Mukavaa loppiaisviikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Originsin ja Ritualsin voiteet ovat IHANIA! <3 Mulle tuli vähän tyhjä olo viimeisen luukun avaamisen jälkeen, kun ei enää ollut luukkuja avattavana. Mun on pakko saada seuraavana joulunakin kosmetiikkakalenteri! :D Mukavaa loppiaista myös sulle! <3

      Poista