sunnuntai 8. tammikuuta 2017

BeautyLash-ripsienkasvatusprojektin tulokset

Muistatteko kun aloitin ripsienkasvatusprojektin BeautyLashilla marraskuun alussa? Jos ette, niin aloituspostauksen voi käydä lukemassa täältä. Kerrataan vielä mistä tuotteesta on kysymys. BeautyLash on ripsienkasvatusseerumi, joka sisältää karibialaisesta korallista, plexaura homomallasta, peräisin olevaa Black Sea Rod-öljyä. Se auttaa ripsiä kasvamaan ja vähentää ripsien luonnollista putoamista. BeautyLash sisältää myös hyaluronihappoa, biotiinia ja D-pantenolia. Tuotteessa ei ole käytetty parabeeneja, prostamideja eikä hajusteita. Seerumi lupaa jopa 75 % pidemmät ripset 6-8 viikon käytön jälkeen. Miten mun ripsilleni kävi, se selviää pian.


Sain tuotteen testiin maahantuojalta ja aloitin testin marraskuun alussa. Nyt olen käyttänyt sitä suurinpiirtein kahdeksan viikkoa. Putkilossa on ainetta vielä jäljellä ja aion käyttää sen loppuun. Seerumin pitäisi riittää 4-5 kuukautta normaalikäytössä eli mulla on vielä pari kuukautta jäljellä. Seerumia tulee lisätä ripsien tyveen joka ilta kasvojen pesun jälkeen. Muistin noudattaa sitä hyvin, sillä unohdin seerumin laittamisen vain parina iltana.


Olen kuullut, että joillain ihmisillä erilaiset ripsiseerumit saattavat aiheuttaa kutinaa silmissä. BeautyLashista  sanotaan, että se saattaa aiheuttaa kihelmöinnin tunnetta iholla ja se on merkki siitä, että sen sisältämät ainekset tehoavat. Mulla alussa ei tuntunut mitään, mutta muutaman viikon käytön jälkeen tunsin välillä seerumia laitettuani pientä pistelyä. Ei mitenkään pahaa ja se meni pian ohi.

Kuvista huomaa, että kasvamista on todellakin tapahtunut!!! Unohdin laittaa alaripsiin mascaraa jälkeen-kuvassa. Ovat nekin saaneet hieman lisäpituutta, vaikkei sitä välttämättä huomaa. Ripsivärillisiin kuviin olen myös taivuttanut ripset.


Olen todella tyytyväinen kuvasta katsoen oikean puoleiseen silmään. Sen silmän ripset kaartuvat nätisti ja niissä on enemmän tuuheutta kuin vasemmalla puolella. Jos taivutan ripseni oikein kunnolla, ne osuvat silmäluomiini. Sellaista ei olekaan tapahtunut sitten.. no ei ikinä!

Näissä kuvissa, joissa ripsissäni ei ole mascaraa, en ole myöskään taivutuksia. Eron entiseen huomaa, jos oikein tarkkaan katsoo. Varsinkin uloimpiin ripsiin on tullut pituutta. Tuotetta on jäljellä vielä pariksi kuukaudeksi, joten lisäkasvua voi olla vielä odotettavissa.


Olin käyttänyt tuotetta jo viitisen viikkoa ennen kuin huomasin eron. Uskoni tuotteen tehoamiseen meinasi horjua, mutta uskottava se on, seerumi toimii! On tietenkin täysin yksilöllistä kuinka BeautyLash vaikuttaa ripsiin. Omien kokemuksieni perusteella voin suositella tätä kaikille, paitsi ehkä niille herkkäsilmäisimmille. BeautyLashin vaikutusta on ylläpidettävä säännöllisellä käytöllä. Todennäköisesti tulen käyttämään tätä tulevaisuudessakin, en kuitenkaan ihan jatkuvasti, sillä seerumilla on hintaa n. 130 euroa (ostopaikasta riippuen).

Lisätietoja seerumista löytyy BeautyLashin nettisivuilta. BeautyLashia on saatavilla Dependin nettikaupasta sekä myöskin Cocopandasta ja Nettiterveysapteekista.





Tuote on saatu testiin maahantuojalta. Mielipiteet ovat bloggaajan omia.


17 kommenttia:

  1. Ero on kyllä ihan selkeä! Vautsi :D Mä oon aina ollut vähän skeptinen tällaisten suhteen, joten ihan mahtavaa nähdä, että toi tuote oikeasti toimi sulla noin hyvin :) Ehkä mäkin joskus uskaltaudun testaamaan jotain tollasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin alkuun todella skeptinen seerumin suhteen, mutta on se vaan uskottava, että tämä toimii. :)

      Poista
  2. Onpa selvä ero:) Se antaa toivoa meille nysäripsisille:) Upeata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Toivottavasti nää ripset vaan pysyisi tällaisina. :)

      Poista
  3. Onhan tuossa selvä ero, varsinkin pituudessa!

    VastaaPoista
  4. Upea lopputulos, mutta kyllä tuohon hintaan jo jotain pitääkin tapahtua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta. Nyt uskallan ostaa tuota, kun tiedän, että se toimii. :D

      Poista
  5. Tätä mä oon odottanut, jes!! Eron huomaa selvästi ja en ihmettele, mulla nimittäin myös tehosi Talikan ripsiseerumi! Harmi etten ole pitkiin aikoihin sitä enää käyttänyt, mutta kun taas huomasi että tällaiset jotkut tosiaan toimii niin tekee mieli käydä ostamassa ripsiseerumi;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että olet odottanut tätä postausta. :) Mä olen ihan innoissani, siitä että tää toimii! Kerrankin mullakin on pitkät ripset (ainakin oman mittapuuni mukaan).

      Poista
  6. Itse käytin myös Beauty Lashia muutama vuosi sitten, huima oli tulos.
    Katsoin linkistä Dependin sivuilta saman tuotteen, oli erilainen pakkaus, onko tuote kuitenkin vielä sama? Hintakin oli huimasti pienempi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain maahantuojalta tiedon, että tässä postauksessa esittelemäni BeautyLash oli väliaikaisesti loppunut varastosta, mutta nyt sitä on taas saatavilla. Minulle kerrottiin myös, että BeautyLash Growth Booster (130 e) on tehokkaampaa tavaraa kuin edullisempi seerumi. Tuotteilla on eri ainesosat ja edullisempi versio saattaa sopia esimerkiksi heille, joille on tullut testaamastani seerumista ärsytysreaktiota.

      Poista
  7. Oho, kylläpä huomaa eron!! Seuraavaksi ehkä testiin ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen ollut tähän seerumiin tosi tyytyväinen ja voin vaan suositella sitä. :)

      Poista
  8. Wau, kyllä ero on huomattavissa! Mä oon käyttänyt seerumia nyt 3kk ja sama juttu, ripset ovat kasvaneet ja vahvistuneet!

    VastaaPoista