perjantai 9. joulukuuta 2016

The Joulukalenterin luukut 5-8

Tänään on vuorossa kurkistus Lookfantasticin joulukalenterin luukkuihin 5-8. Tälläkään kertaa en ollut kokeillut mitään näistä tuotteista aiemmin. Lisäsin jokaisen tuotteen kohdalle linkin merkin omista nettisivuista, jos joltain löytyy kiinnostusta tutustua niihin paremmin. En hyödy linkeistä mitenkään. Luukut 1-4 löytyvät tämän linkin takaa.


5. Moroccanoil Treatment

Viidennen päivän luukku oli todella mieluinen yllätys. Moroccanoilin hoitoöljy on kulttituote, jota tämä kosmetiikkabloggaaja ei ollut aiemmin testannut. Öljy sopii kaikille hiustyypeille ja se lupaa parantaa lähes kaikki hiusongelmat. Moroccanil Treatment sisältää mm. arganöljyä ja pellavaöljyuutetta. Tuotetta laitetaan pyyhekuiviin latvoihin pari tippaa ja hiusten pitäisi tulla vahvoiksi ja kiiltäviksi.

 
Ensivaikutelmani Moroccanoilin tehosta oli: WOW! Olen viimeksi leikkauttanut latvojani elokuussa ja ne alkavat olla melko huonossa kunnossa. Tämä tuote sai hiukseni näyttämään ja tuntumaan pehmoisilta ja hyväkuntoisilta. Olen todella vaikuttunut! Ei mikään ihme, että tätä on kehuttu.

Joulukalenterista tuli 25 ml:n pakkaus, joka maksaa Lookfantasticilta erikseen ostettuna 16,45 euroa. Tätä on saatavilla myös sadan millilitran pullossa, jolloin sen hinta on 38,95 euroa. Yleensä Suomessa kaikki on kalliimpaa, mutta 25 ml:n puteli Moroccanoilia Sokoksella kustantaa vain 11,90 euroa. Aion ehdottomasti ostaa tätä tulevaisuudessa lisää. Moroccanoilin nettisivut (klik).


6. Monuskin BB Cream Illumintating Primer

Illuminating Primer on kasvojen pohjustusvoide, jossa on vaalea shimmerinen hohto. Tätä oli kiva testata, mutta haluan pohjustajani pohjustajana, ja jos haluan kasvoilleni hohtoa, käytän highlighteria. Illuminating Primeria voi käyttää myös yksinään BB-voiteen tavoin, mutta mielestäni voide on siihen aivan liian hohtava. Pohjustaja siloitti ihoani jonkin verran ja sen päälle oli helppo levittää meikkivoide. Hohto ei puskenut liikaa esiin meikkivoiteen alta. Tietenkin se riippuu siitä, kuinka paljon hohtopohjustajaa laittaa. Aion käyttää tämän loppuun, mutta en usko, että tulen ostamaan tätä tai tämän tyyppisiä primereita tulevaisuudessa.

Kalenterista tuli 25 ml:n purkki. Voide on kevyttä ja helposti levittyvää, mutta näytekokoisesta purkista sitä on vaikea saada ulos (ainakaan sopivaa määrää). Täysikokoinen, 50 ml:n pohjustaja on pakattu pumppupulloon ja se maksaa Lookfantasticilla 36,95 euroa. Tuotetta ei ole testattu eläimillä. Monuskinin omat nettisivut (klik).



7. Nudestix Lip + Cheek Pencil 

Seitsemäntenä päivänä luukusta paljastui kalenterin toinen meikkituote, Nudestixin Lip + Cheek Pencil sekä teroitin. Kynää voi käyttää nimensä mukaan huulilla (rajauskynänä, huulipunana tai sekä että) ja poskipunana. Olen aika varma, että tulen käyttämään tätä yksinomaan huulilla. Sain sävyn Whisper, joka on perusnude ja koostumus on cream. Lip+Cheek-kyniä on saatavilla myös geelimäisinä ja mattoina. Tuote sisältää sheavoita ja E-vitamiinia. Nudestix tuntui huulilla kosteuttavalta ja pysyvyys oli hiukan parempi kuin perus cream-huulipunalla.


Rakastan kaikenlaisia huulituotteita, joten on ihanaa päästä testaamaan taas uutta merkkiä. Olen törmännyt Nudestix-merkkiin amerikkalaisten kauneustubettajien (esim. Tatin) videoilla. Joulukalenteristä tullut kynä on täysikokoinen, mutta erikseen tilattuna sen mukana tulee peltirasia, jossa on peili. LF:ltä tilattuna kynä maksaa peräti 29,45 euroa. Nudestixin tuotteita ei testata eläimillä. Lisätietoa Nudestixin nettisivuilta (klik).

 
8. REN Clean Skincare

Kahdeksannen päivän luukku oli aika blaah. Luukusta löytyi REN Clean Skincare-nimisen merkin yövoide (15 ml). Ihonhoito on mulle tärkeää, mutta jotenkin tällaiset pienet kosteusvoideputelit ovat vaan tylsiä. RENin tuotteet eivät sisällä parabeeneja, sulfaattia, petrokemiallisia lisäaineita tai synteettisiä väriaineita, eikä niitä testata eläimillä.
Lookfantasticin sivuilta löytyi monia REN Skincaren tuotteita, vaan ei yövoidetta. Feeluniquella sitä on saatavilla. Täysikokoinen purnukka, 50 ml, maksaa siellä 40,96 euroa. Lisätietoja RENistä (klik).



Miltä nämä kalenteriyllätykset vaikuttivat?




En hyödy linkeistä mitenkään.

12 kommenttia:

  1. Mä oon tähän mennessä ollut oikein tyytyväinen kalenterin sisältöön, vaikka munkin mielestä tollaset pienet kasvovoidenäytekoot on aika tylsiä. Moroccanoil ei mulla oikein toimi, mutta mahtavaa että sä pidit siitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olen ollut tosi tyytyväinen sisältöön. Onhan noista pikkuputeleista se hyöty, että niitä voi käyttää vaikka reissussa. :) Harmi, ettei Moroccanoil toiminut sulla.

      Poista
  2. Minusta todella kivoja tuotteita:)Monuskin primeri vaikuttaa hyvältä, sitä olisi mukava kokeilla:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei toi primeri ole ollenkaan hassumpi tuote, mutta ei vaan mun makuun. :)

      Poista
  3. Moroccanoilin hoitoöljy on aivan ihana ja onkin ollut minulla jo pitkään käytössä :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aion ottaa sen tästä lähtien osaksi mun hiustenhoitorutiinia. En tajua, miksen ollut aikaisemmin kokeillut sitä. :D

      Poista
  4. Tosi hyvältä vaikuttaa kyllä tuon kalenterin sisältö. Toi Nudestix näyttää huulilla tosi kauniilta! :) Myös Moroccanoil on ihan huipputuote, joka toimii mun hiuksissa tosi hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään tuosta Nudestixin sävystä tosi paljon, vaikka se on juuri ja juuri siinä rajalla, että onko se liiankin vaalea. Kiva kuulla, että Moroccanoli toimii sullakin. :)

      Poista
  5. Mulla on Nudestixin luomivärikynä, joka pysyy tosi hyvin paikallaan, vaikka yleensä mikään voidemainen tuote ei kestä mun luomilla. Tuntuu, että tässä kalenterissa ja LF-beautyboxeissa tulee aika paljon samoja merkkejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole aiemmin ollut LF:n joulukalenteria enkä ole tilannut Beautyboxia, joten mulle suurinosa tuotteista on ihan uutta ja tuntematonta. Nudestixin luomivärikynä kuulostaa hyvältä. :)

      Poista
  6. RENin tuotteet on ihania, mutta olet oikeassa noi pienet voidepurkit on jotenkin naah, mulla jää aina käyttämättä, jos niitä saa jostain, vaikka ole ihan ihonhoitofriikki. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luotan sun mielipiteeseen ihonhoitoasioissa, joten kiva kuulla että olet tykännyt RENistä. Mutta joo, nuo pikkupurkit on blaah. Mä kuitenkin yritän käyttää ne pois alta pyörismästä, esim. jollain lyhyellä yönylireissulla.

      Poista