perjantai 23. joulukuuta 2016

The Joulukalenterin luukut 22 & 23

Hyvää Jouluaaton aattoa! Jouluvalmistelut alkavat olla valmiina ja kohta voi vaan keskittyä nautiskelemaan jouluherkuista (eli suklaasta) ja mukavasta tunnelmasta. Mun oli tarkoitus julkaista loput joulukalenterin luukut vasta joulun jälkeen, mutta päätinkin tehdä näistä kahdesta oman postauksen.



22. Molton Brown Pink Pepperpod Body Wash, 100 ml

Luukusta löytyi kalenterin ensimmäinen suihkugeeli. Molton Brownin Pink Pepperpod Body Wash on laadukkaan näköinen suihkugeeli hopean värisine korkkeineen ja vaaleanpunainen geeli näyttää herkulliselta. Mä hieman petyin tähän tuoksuun, sillä se on todella mausteinen ja miehekäs. Tykkään enemmän marjaisista tai hedelmäisistä tuoksuista suihkugeeleissä. Tämä suihkugeeli sisältää rosépippuria ja se tuoksuu myös siltä. Lisäksi tuoksusta löytyy inkivääriä ja patsulia. Taidan antaa tämän miehen käytettäväksi.
Mulle Molton Brown oli nimenä tuttu, mutta en ollut aiemmin testannut merkin tuotteita. Molton Brown on vuonna 1973 Lontoossa perustettu kosmetiikkamerkki, joka on erikoistunut laadukkaisiin suihkugeeleihin, käsisaippuoihin ja vartalonhoitotuotteisiin sekä miesten kosmetiikkaan. Kävin tutustumassa heidän nettisivuihinsa ja valikoimasta tuli mieleen Bath & Body Worksin valikoima. Molton Brownia saa ostettua Suomessa ainakin Stockmannilta. Lookfantasticilla 300 ml:n pullo maksaa 24,45 euroa. Molton Brown ei testaa tuotteitaan eläimillä.


23. Ole Henriksen Clean Truth Cleansing Cloths, 10 kpl

Aatonaaton luukusta tuli Ole Henriksenin puhdistusliinapakkaus. Näiden sanotaan puhdistavan lian ja meikin tehokkaasti kuivattamatta ihoa. Liinat sisältävät C-vitamiinia, korjaavaa Q10, mikrolevää ja vihreää teetä, jotka estävät kollageenien hajoamista ja ne sopivat kaikille ihotyypeille.
Tämä oli mulle pieni pettymys parista syystä. Olin odottanut viimeisiltä luukuilta jotain säväyttävämpää kuin puhdistusliinat. En varsinaisesti ole pettynyt itse tuotteesta, sillä käytän tällaisia itsekin ja nämä ovat todella käteviä reissun päällä. Jos olisin saanut valita, olisin laittanut puhdistusliinat johonkin alkupään luukkuun ja Foreon aatonaaton luukkuun. Mua harmittaa, että ehdin eilen avata Nivean jättipakkauksen puhdistusliinoja, joten jätän näiden testaamisen myöhempään ajankohtaan. LF:lla puhdistusliinapakkauksen hinta on 14,95 euroa (30 kpl:n pakkaus). Liinoja saa tilattua myös mm. Ellokselta, Eleveniltä ja Bangerheadilta.


Juuri edellisessä postauksessa sanoin, ettei mua haittaa, vaikka kaikki loput joulukalenterin luukut sisältäisivät roskaa. No eivät nämä todellakaan mitään roskia ole ja varmasti niille löytyy käyttöä, MUTTA olisin mieluusti nähnyt nämä tuotteet alkupäivien luukuissa.


Olivatko nämä tuotteet sinusta blaah vai jees?

4 kommenttia:

  1. Itse olen paria Molton Brownia testannut ja ne taitavat kaikki olla varsin maskuliinisen tuoksuisia - itsekin olen suosiolla miehen käyttöön luovuttanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi ei siis oo mun merkki. Hedelmäistä mulle kiitos! 😀

      Poista