maanantai 5. joulukuuta 2016

The Joulukalenterin luukut 1-4

Olen odottanut koko marraskuun, että pääsen avaamaan Lookfantasticin The Beauty Secret-joululenterin luukkuja. Pari viikkoa sitten tein postauksen kalenterin spekseista ja se postaus löytyy tästä. Nyt nähdään mitä kaikkea ihanaa kalenterin neljän ensimmäisen luukun takaa löytyikään.

 

1. Pixi Glow Tonic 

Ensimmäisestä luukusta tuli Pixin Glow Tonic-kasvovesi, joka on ollut ostoslistallani jo jonkin aikaa. Mahtavaa päästä testaamaan sitä ennen täysikokoisen tuotteen ostamista. Glow Tonic on kevyesti kuoriva kasvovesi, joka sopii erityisesti kuivalle ja ikääntyvälle iholle, eli *köh* juuri mulle. Ihoni on sekaiho, mutta kylmät kelit kuivattavat sitä sen verran, että käytän talvisin  kuivalle iholle tarkoitettuja kasvovesiä. Kasvovesi sisältää glykolihappoa, joka irrottaa iholta kuollutta ihosolukkoa. Lisäksi siinä on aloe veraa ja ginsengiä, jotka taas hoitavat ja rauhoittavat ihoa.  Glow Tonic ei sisällä alkoholia eikä öljyä. Joulukalenterista tuli 15 ml:n näytekoko. Täysikokoinen kasvovesi, 250 ml, kustantaa Lookfantasticilla 22,45 euroa. Tätä saa myös mm. eleven.fi:stä, jossa hintaa sillä on 29,70. Pixin nettisivut (klik).


2. Rituals... Magic Touch Body Cream

Toisena päivänä luukun takaa paljastui Ritualsin vartalovoide, joka kuuluu The Ritual Of Sakura-tuoksusarjaan. En ole aiemmin kokeillut mitään Ritualsin tuotteita, mutta olen kuullut niistä pelkkää hyvää, joten olen todella innoissani tästäkin tuotteesta. The Ritual Of Sakura sisältää orgaanista riisimaitoa ja kirsikankukkia. En tiedä miltä ne tuoksuvat, mutta ainakin vartalovoide tuoksuu ihanalta. Lookfantasticin sivuilla täysikokoinen, 220 ml:n tuote maksaa 21,45 euroa. Ritualsia ei välttämättä tarvitse tilata Englannista saakka, vaan sitä myyvät myös eleven.fi ja Viking Grace. Ritualsin omat nettisivut ovat myös käymisen arvoiset (klik).


3. Inika Loose Mineral Blush

Kolmas päivä toi mukanaan Inikan irtoposkipunan. Jälleen kerran merkki, josta olen kuullut mutta en ole testannut. Itseasiassa irtoposkipuna on jo itsessään sellainen tuote, jota en ole aiemmin testannut. Tykkään käyttää perinteisiä puristeposkipunia, joten voin kuvitella, että tämän käyttäminen vaatii hieman harjoittelua. Poskipunan sävy Blooming Nude on lämpöinen, rusehtava sävy. Se näyttää putelissa aika tummalta. En ole vielä ehtinyt kokeilla tätä kasvoille, mutta ainakin kädelle häivytettynä se näyttää hyvältä. Inika on australialainen mineraalimeikkisarja, jonka tuotteet ovat myös vegaaneille sopivia. Tämä poskipuna on täysikokoinen tuote ja se maksaa erikseen LF:lta ostettuna 25,95 euroa. Inikan nettisivut (klik).


4. This Works Sleep Plus Pillow Spray

Olin ihmeissäni kun avasin neljännen luukun, josta paljastui tyynysuihke. En ole ikinä kuullutkaan, että tuollaisia tuotteita on olemassa. Tämä on tosi hyvä esimerkki, miksi olen niin innoissani tästä joulukalenterista: pääsee testaamaan tuotteita, joita ei välttämättä muuten tulisi ikinä kokeiltua. Pillow Sprayn tuoksu on voimakas. Itse en heti tunnistanut miltä se tuoksuu, mutta tuoksu oli tuttu. Google osasi keroa, että siinä tuoksuu mm. laventeli. Tyynyspray lupaa nopean helpotuksen unettomuuteen. Kun tätä käyttää, pitäisi siis nukkua paremmin ja vireystason pitäisi pysyä päivälläkin hyvänä. On aika suuret lupaukset, katsotaan miten se toimii. Tuotetta on helppo käyttää, sitä vain suihkautetaan liinavatteille. Joulukalenterista tuli 5 ml:n näytepakkaus. Täysikokoinen tuote (75 ml) Lookfantasticilta tilattuna maksaa 30,95 euroa. LF:n sivuilla on myytävänä merkin muitakin unenlaatua parantavia suihkeita. This Worksiin voi tutustua paremmin heidän nettisivuillaan (klik).

Tähän mennessä olen ollut enemmän kuin tyytyväinen joulukalenterin sisältöön, joka on ollut todella  monipuolinen. Ei olisi kivaa, jos kaikki tuotteet olisivat vaikka esimerkiksi nestemäisiä huulipunia.

Oletko testannut joitain näistä tuotteista?



En hyödy postauksen linkeistä mitenkään.

14 kommenttia:

  1. Mä en voi sietää laventelin tuoksua, joten toi tyynysuihke jää mulla käyttämättä :D En oo itsekään tollasiin aiemmin törmännyt, mutta onhan toi ideana ihan hauska :)

    Ritualsin tuotteet on ihania ja mä rakastuin tohon vartalovoiteesen! Se tuoksuu ihanalle, imeytyy nopeasti ja kosteuttaa todella hyvin :) Oon tähän mennessä myös ollut tosi tyytyväinen tähän kalenteriin. Toivottavasti sama linja jatkuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vähän kaksijakoiset fiilikset tyynysuihkeen tuoksua kohtaan. Toisaalta tykkään, toisaalta se tuntuu liian mausteiselta. Kyllä mä sitä tyynyyni joka tapauksessa suihkautin ja aion jatkaa testailua. :D

      Ritualsin vartalovoide on puhdasta rakkautta! <3

      Poista
  2. Itseltäni ko.kalenteri jäi tänä(kin) vuonna hankkimatta, pitää katsoa uudemman kerran taas ensi vuoden puolella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos kalenterin loput luukut on yhtä hyviä kuin tähän mennessä, aion ehdottomasti ostaa LF:n kalenterin taas ensi vuonna. :)

      Poista
  3. Vau ihan mahtavia ja erikoisia tuotteita, toisin kun taas TBS:n kalenterissa. Vaikka olenkin avannut vasta 5 luukkua niin silti voin taas sanoa että oon hieman pettynyt jo nyt:D Tuo tyynysuihke tosiaan on ihan uusi juttu mullekin, koskaan kuullutkaan moisesta. Ja tosiaan aika suuret lupaukset! Innolla haluan kuulla toimiiko tuollainen:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten se TBS:n kalenteri on voinut olla pettymys? :O Mä googlasin sen sisällön ja vaikutti oikein hyvältä. :) On joo tyynysuihkeella tosi isot lupaukset. Saa nähdä vaikuttaako se mitenkään.

      Poista
  4. Ihan tuntemattomia kaikki, kivoja yllätyksiä paljastunut. :)

    VastaaPoista
  5. Kivan erilaisia tuotteita, ei ihan perustavaraa. Hyvä:)
    Olen joskus saanut mainoslahjana tyynysuihkeen, ja minusta se oli varsin miellyttävä erikoisuus. En muista auttoiko nukkumaan sen ihmeemmin, mutta tuoksu oli mukavan leppeä ja raikas:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tähän mennessä on ollut kivan monipuolisia ylläreitä. Tästä tyynysuihkeesta ei oikeastaan voi sanoa että sen tuoksu olisi raikas. :D

      Poista
  6. Tuota Pixiä olisi ihana kokeilla. Koen kasvovedet usein vähän tylsiksi tuotteiksi, mutta kuoriva kasvovesi kuulostaa hyvälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla samantyyliset fiilikset kasvovesistä kuin sulla. Harvemmin niistä tulee intoiltua. :)

      Poista
  7. "Tämä on tosi hyvä esimerkki, miksi olen niin innoissani tästä joulukalenterista: pääsee testaamaan tuotteita, joita ei välttämättä muuten tulisi ikinä kokeiltua." Juurikin näin, mäkin olisin innoissani esim. tuosta tyynysuihkusta, vaikka toisaalta olen miettinyt sellaisen ostamista, välillä tulee nukuttua sen verran huonommin :D Mutta aivan upea aloitus tälle kalenterille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Mä en ollut edes kuullut tyynysuihkeiden olemassaolosta ja irtoposkipunakin on vieras tuote mulle. Odotan innolla mitä kalenterista vielä löytyykään. :)

      Poista