keskiviikko 7. joulukuuta 2016

Marraskuun suosikit

Nonniin, se on sitten marraskuun suosikkien aika. Heti alkuun pitää sanoa, että en valinnut suosikkituotteitani värin mukaan. Se on ihan puhdasta sattumaa, että kaikki tällä listalla on oranssia tai vihreää.


Bath & Body Works Purrfect Pumpkin-tuoksukynttilä

Mä en ole ikinä ollut tuoksukynttiläihminen, mutta pahoin pelkään, että musta on tulossa sellainen. Bath & Body Worksin tuoksukynttilä on Halloween-teemainen ja muka kurpitsan tuoksuinen, mutta mielestäni se tuoksuu glögiltä. Kun kynttilän kääntää ympäri (niin ettei etiketti näy), se menee täydestä joulukynttilänä. Se tuoksuu todella voimakkaalta, jos sitä nuuhkii nenä kiinni kynttilässä, mutta poltettaessa tuoksu on tarpeeksi mieto. Mulla on joskus ollut tuoksukynttilä, jonka liian voimakas haju on saanut mut voimaan pahoin, vaikken olekaan tuoksuyliherkkä. Mutta siis joo, tämä BBW:n tuoksukynttilä on saanut mut tosissaan innostumaan tuoksukynttilöistä. Olen poltellut tätä säästellen, ettei se loppuisi liian pian.


Maybelline Baby Lips Pumpkin Spice

Maybellinen kurpitsan tuoksuinen huulirasva on ollut mulla kovassa käytössä tässä kuussa. Rakastan sen syksyistä tuoksua ja hentoa oranssia sävyä, jonka se jättää huulille. En tiedä tuoksuuko tuo oikeasti kurpitsalta, mutta joka tapauksessa, me likey.


I Love... Minty Choco Chip-suihkugeeli

I Loven minttusuklaasuihkugeeli tuoksuu taivaallisen ihanalta! Tätä käyttäessä tuntuu kuin pesisin kroppani After Eight-suklaalla. Lushin Snow Fairy on saanut jäädä kaappiin pölyttymään sen jälkeen kun ostin tämän. Pidän Snow Fairystakin, mutta tämä vie voiton kirkkaasti. Maksoin tästä Sokkarin joillain alepäivillä alle kolme euroa. Tällä hetkellä suihkugeelin hinta näyttäisi olevan Sokoksen nettikaupassa 3,95 euroa (250 ml). Halpaa kuin saippua!


Ardell Soft Touch 153-ripset

Joka paikassa on hehkutettu Ardellin Demi Wispies-ripsiä, mutta mä en tykännyt niistä yhtään. Listasin ne huhtikuun suosikeissa ja inhokeissa inhokki-kategoriaan. Ardellin Soft Touch 153-ripset ovat ihan toista maata. Tykkään siitä miltä ne tuntuu silmissä (eli ei miltään) ja niiden luonnollisesta lookista. Näitä voi käyttää arkenakin.  Alla olevassa kuvassa mulla on nämä ripset.


The Body Shop Glazed Apple käsivoide, vartalovoi ja eau de toilette

Jonkun mielestä voi olla tyhmää, että esittelen suosikkipostauksessa sellaisia tuotteita, joita ei ole enää saatavilla. Aivan sama. :) Ehkä joku TBS:llä lukee tämän postauksen ja Glazed Applet palaavat kaupan hyllyille. Olen ostanut Glazed Apple-sarjan käsivoiteen ja vartalovoin muistaakseni viime tai toissa vuonna varastoon ja otin ne vasta nyt käyttöön. Hajuvesi on ollut käytössä viime talvesta.


Mä olen NIIIIIN rakastunut tähän tuoksuun! Tuoksun lisäksi rakastan TBS:n käsivoiteen ja vartalovoin kosteuttavaa ja tahmaamatonta koostumusta. En ole vieläkään käynyt tuoksuttelemassa tämän talven uutuussarjaa, Spiced Applea. Pelkään, ettei se ole lähelläkään Glazed Applen tasoa. Mulla on varastossa vielä avaamattomat Glazed Apple-huulirasva ja -vartalovoide. Mitä mä teenkään kun nämä loppuvat!?



Löytyikö suosikeistani sinulle tuttuja tuotteita?

12 kommenttia:

  1. Ei ole tuttuja tuotteita, mutta sanonpa vaan, että mahtava meikki:) Vihreä väri on tosi nätti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Mä olen myös tykästynyt vihreisiin sävyihin silmämeikissä.

      Poista
  2. Glazed Apple ♥♥ Ai että mä rakastan noiden tuotteiden tuoksua! Siis toi on ehdottomasti yksi parhaimmista TBS:n tuoksuista ikinä. Toi I Love...:n minttusuihkugeeli tuoksuu ihan taivaallisen hyvälle eikä onneksi yhtään liian keinotekoiselle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) Samana vuonna kun Glazed Apple tuli markkinoille, tuli myös joku karpalontuoksuinen sarja ja tykkäsin myös siitä todella paljon.

      Poista
  3. Glazed Applet on niin ihania, paljon parempia kuin Spicedit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen edelleen täysin tietämätön Spiced Applen tuoksusta, mutta sen kuvauksen perusteella en usko, että tykkäisin siitä yhtä paljon kuin Glazed Applesta.

      Poista
  4. Nyt on kyllä mukana paljon myös mun lemppareita :D B&BW kynttilät on ihan parhaita, oon polttanut kaksi loppuun ja nyt alkaa tulla hätä että loppuu pian kesken. Samoin tuo minty choco chip suihkugeeli on ihan taivaallinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi vaan kun B&BW:n kynttilöitä on niin hankala saada käsiinsä. Viking Gracellakin myydään mun ymmärtääkseni vain vartalonhoitotuotteita.

      Poista
  5. Ooh ihan samoja lemppareita, juurikin tuo Pumpkin Baby lips ja sitten nuo Body Shopit, aah miten ihania! Mukavaa päivää sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on hyvä maku. :) Mukavaa päivää sullekin! <3

      Poista
  6. Minty Choco Chip on kyllä älyttömän herkullisen tuoksuinen :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä on TAJUTTOMAN hyvä tuoksu!! Suklaanhimo iskee sitä käyttäessä. :D

      Poista