tiistai 20. joulukuuta 2016

Isadora Boho Baroque - osa 2: huulituotteet, kynsilakat ja highlighter

Tänään jatkuu Isadoran Boho Baroque*-meikkikokoelmaan tutustuminen. Eilisessä postauksessa esittelin kokoelmaan kuuluvat silmämeikit ja tänään vuorossa ovat huulituotteet, kynsilakat ja highlighter-puikko.



Lip Desire Sculpting Lipstick

Boho Baroque-kokoelmaan kuuluu kolme Lip Desire Sculpting Lipstick-huulipunaa, joista rajoitetun ajan saatavilla olevat kausisävyt Baroque Red ja Purple Plum ovat pakattu upeisiin kulanvärisiin pakkauksiin. Mustassa pakkauksessa oleva sävy Rum Raisin löytyy pysyvästä valikoimasta. Mulle tärkeää huulipunissa on se, että sävyn näkee heti pakkauksesta ilman että sitä tarvitsee avata. Se on pikku juttu, mutta helpottaa elämää kovasti, kun ei tarvitse arpoa mikä sävy on kyseessä. Tykkään kovasti tuosta kärjen muotoilusta, joka tekee punan levittämisestä helppoa.


Joulun aikaan suosikkisävyni on Baroque Red. Normaalissa päiväkäytössä taas Purple Plum vetää pidemmän korren. Baroque Red on uskomattoman kaunis kirkkaanpunainen. Kuvassa se näyttää oranssimmalta kuin miltä se näyttää luonnonvalossa. 



Purple Plum on ihana luumun sävy, mutta se ei ole niin tumma etteikö sitä voisi käyttää arkipunanakin. Mähän olen nudepunien suurkuluttaja, mutta myös tällaiset marjaisat sävyt ovat suosikkejani.
  

 
Rommirusina näyttää livenä enemmän liilaan taittavalta, kun ainakin minun näytölläni huulipuna näyttää tumman ruskealta. Näin tummassa huulipunassa kevyt koostumus ei välttämättä ole paras mahdollinen ja se näyttää huulilla laikukkaalta. Rum Raisin vaatii alleen pohjustusta huultenrajauskynällä. Sävy on kaunis, mutta itselleni aivan liian tumma.


Huulipunat ovat silkinpehmeitä ja kosteuttavia. Niiden koostumus on todella kevyttä ja siitä johtuen ne ovat aavistuksen verran läpikuultavia. Mulle se ei ole lainkaan huono juttu, mutta jos tykkäät superpigmenttisistä mattahuulipunista, niin nämä eivät ole sellaisia. Olen yllättynyt kuinka hyvin nämä huulipunat pysyvät huulilla. Söin viikonloppuna kunnon pihviaterian, mutta huulimeikki oli kulunut pois vain vähäsen huulten keskeltä, eikä yhtään levahtanut. Lip Desire Sculpting Lipstickien suositushinta on 15,50 euroa.


Lip Desire Sculpting Lipliner Waterproof

Olen aina tykännyt Isadoran huultenrajauskynistä. Yksi kaikkien aikojen suosikkisävyni on Perfect Lipliner-sarjaan kuuluva Subtle Nude, joita olen käyttänyt loppuun jo useamman kappaleen. Testiin saamani huultenrajauskynät ovat vedenkestäviä Sculpting Liplinereitä. Huultenrajauskynistä luvataan, että ne kestävät jopa kahdeksan tuntia. Näissä on todellakin hyvä kesto: swatchit lähtivät kädestäni vain meikinpoistoaineella. Kynät ovat twist-upeja eli teroitinta ei näiden kanssa tarvita.

52 Praline, 62 Flashy Fuchsia & 66 Mulberry
Boho Baroque-kokoelman sävyt ovat 54 Dusty Rose, 64 True Red sekä 68 Rum Raisin. Sain testiin sävyt 52 Praline, 62 Flashy Fuchsia ja 66 Mulberry. Kaikki kuusi luettelmaani sävyä kuuluvat myös pysyvään valikoimaan. Pidän todella paljon näiden huultenrajauskynien helposti huulille liukuvasta koostumuksesta ja tietenkin hyvästä pysyvyydestä. Rakastan nudepunia ja Praline vei mun sydämeni. Se on ihan tajuttoman kaunis sävy! Sculpting Liplinereitä voi käyttää myös pelkiltään huulipunana tai huulipunan pohjustajana. Niiden suositushinta on 10,90 euroa.


Strobing Highlighting Stick, 01 Champagne Glow

Tästä korostustuotteesta tuli heti suosikkini. Olen käyttänyt aiemmin vain puuterisia korostustuotteita ja pelännyt voidemaisia, mutta ihastuin tähän heti ensimmäisellä kokeilulla. Tuotteen koostumus on silkinpehmeää ja helposti levittyvää. Tällä saa poskipäille ja amorinkaarelle ihanan pehmeän hehkun. Voidemaiset korostustuotteet pitäisi aina laittaa meikkivoiteen päälle ja sitten vasta puuteria. Mä olen niin tottunut puuterimaisten tuotteiden käyttäjä, että unohdan helposti laittaa tätä siinä vaiheessa kun en ole vielä laittanut puuteria. Mutta kuulkaas, Strobing Highlighting Stickin koostumus on sellaista, että sitä pystyy töpöttelemään puuteroiduille kasvoille. En voi sanoa muuta kuin, että ihan mahtava tuote!


Mielestäni sävyn nimi, Champagne Glow, kuvaa sitä hyvin. Sävy on hyvin samankaltainen kuin Mary-Lou Manizer, mutta hieman kylmempi. Korostuspuikko on pysyvässä valikoimassa ja sen suositushinta on 16,65 euroa.


Wonder Nail- ja Holographic Nails kynsilakat

Wonder Nail-kynsilakoista Boho Baroque-kokoelmaan kuuluvat Vintage Gold ja Baroque Blood. Holographic Nails-lakoista kokoelmaan kuuluu Diamond Rocks, joka Vintage Goldin ja Baroque Bloodin tapaan saatavilla vain rajoitetun ajan. Wonder Nail-lakat ovat niin peittäviä, että vain yksi kerros riittää. Holographic Nails-lakka taasen koostuu erikokoisista glittereistä ja itse lakka on väritöntä. Se sopiikin paremmin päällyslakaksi.


Suosikkini näistä sävyistä on Baroque Blood, joka on tumma, verenpunainen kynsilakka. Upea, upea sävy! Olen rakastunut tähän!

Vintage Gold on haaleaa kultaa, joka taittaa vaaleanpunaiseen. Se on kaunis neutraali sävy, joka sopii niin arkeen kuin juhlaankin.

Glitterinen Diamond Rocks on outo sävy. Siinä on erikokoisia mustia ja sateenkaaren sävyissä välkehtiviä glitterhippuja. Mustat glitterit eivät näy tummalla pohjalla, kun taas vaalean kynsilakan päällä ne näyttävät oudolta. Tykkään glitterlakoista, mutta en tästä.


Lakkasin toisen käden kynnet Vintage Goldilla ja toisen verenpunaisella Baroque Bloodilla. Pikkurilleihin laitoin päällyslakaksi Diamond Rocksia. Testin vuoksi laitoin osaan kynsistä aluslakkaa ja osan lakkasin vain värilakalla. Lakat ovat olleet kynsissäni nyt viitisen päivää, eikä lakkaus ole vielä lohkeillut yhtään. Ilman päällyslakkaa lakatut kynnet ovat kestäneet yhtä hyvin kuin päällyslakalla lakatut. Olen erittäin vaikuttunut. Wonder Nail-kynsilakkojen suositushinta on 8,90 euroa ja Holographic Nailsin 9,90 euroa.

Ennen meikkien testailua, olin varma, että tulen pitämään huulipunista ja huultenrajauskynistä, enkä joutunut pettymään. Yllätyssuosikeikseni nousivat Grand Volume Lash Styler-ripsiväri sekä Strobing Highlighting Stick, joiden suhteen olin hyvinkin epäileväinen, mutta ne osoittautuivat huipputuotteiksi. Kynsilakoista sävy Baroque Blood on yksi upeimmista kynsilakkasävyistä ikinä. Boho Baroque-kokoelmaan kuuluu pari muuta tuotetta, joita en saanut testiin, mutta niihin voi tutustua Isadoran nettisivuilla. Isadoran tuotteet ovat kliinisesti testattuja ja hajusteettomia.



Miltä Boho Baroque-kokoelman loput tuotteet vaikuttivat?




*Tuotteet saatu testiin maahantuojalta. Mielipiteet bloggaajan omia.

16 kommenttia:

  1. Nuo huulipunat <3 hylsyt on ihan superkauniita ja juhlavia. Kynsilakatkin tosi kivoja! Mä tykkäisint uosta glitteristä. Mulla on yksi isaDoran Highlighter puikko ja se on kätevä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, varsinkin kultaiseen pakatut huulipunat. <3 Mä olen kokeillut tuota glitterlakkaa vasta kahden sävyn kanssa, mutta eiköhän sekin toimi, jos löydän sopivan värilakan sen pariksi. :)

      Poista
  2. Voi hiisi miten herkullisen näköisiä nuo huulipunat ja kynsilakat! :D

    VastaaPoista
  3. Upeita kuvia! :O Tuota highlighteriä voisin kokeilla ja tietty huulipunia. :)

    VastaaPoista
  4. Nuo huulipunat näyttää ihanilta. Rommirusina on suosikkini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle taas Rommirusina on liian tumma. Mun naama näyttää oudolta noin tumman huulipunan kanssa. :D

      Poista
  5. Uuh nuo punat on kyllä herkkuja, aika jännä sävy tuo musta glitterlakka, en osais varmaan käyttää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustahippuinen glitterlakka on varmasti sellainen, että se jakaa mielipiteet. Itsekin olen hukassa sen kanssa. :D

      Poista
  6. Tuo Rum raisin on ihanan mystinen sävy. Ja tuo luumu, niin ihana 8) ♥ Kaikki punat kyllä iskee mun silmään, tosiaan ehken noin tummaa osaisi itse käyttää kuin mitä tuo rommirusina on.:D Laatu näyttää tosi hyvälle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuei tuo Rommirusina ole ihan mikään peruspuna. Mun mielestä mulle ei sovi noin tumma huulipuna, mutta ei se tarkoita sitä, etteikö se näyttäisi jollain muulla todella upealta. :)

      Poista