keskiviikko 16. marraskuuta 2016

The Joulukalenteri

Postaus ei sisällä spoilereita!

Ennakkotilasin Lookfantasticin joulukalenterin syyskuussa. Olin jo unohtanut koko kalenterin, kun sain lokakuun lopulla sähköpostin Lookfantasticilta, että tilauksesi on lähetetty. Parin sekunnin ajan ajattelin, että joku on kaapannut mun LF-tunnukset ja tilannut tavaraa piikkiini. Ennen kuin ehdin mennä paniikkiin, tajusin, että se on Se Joulukalenteri! Paketti saapui marraskuun ekana päivänä pakettiautomaattiin. Pakettikortin mukaan tällä potralla kalenterilla on painoa peräti 3,8 kg.

It's HUGE!

Kalenteri on yksinkertaisen tyylikäs. Valkoisella pohjalla on ruusukultaista tekstiä ja lumitähtiä, jotka tarkemmin katsottuna koostuvat kosmetiikasta. Kalenterin takakannessa on hauska jouluruno.


Vaikken ole spoilannut itseäni googlaamalla kalenterin sisältöä, tiedän ettei se sisällä mitään rihkamaa, vaan joka luukun takaa löytyy mini- tai täysikokoista kosmetiikkaa. Kalenteri sisältää meikkejä sekä ihon- ja hiustenhoitotuotteita. Ja koska kyseessä on brittiläinen tuote, kalenteri sisältää 25 luukkua! Jippii! Lookfantasticin joulukalenteri taitaa olla tällä hetkellä loppuunmyyty. Hintaa sillä oli noin 85 euroa. Aika paljon joulukalenterista, mutta joulu tulee vain kerran vuodessa. Aikaisemmat Lookfantasticin joulukalenterit ovat sisältäneet laadukasta kosmetiikkaa, joten en odota tältä kalenterilta yhtään vähempää.


Olen ollut viimeksi näin innoissani joulukalenteristä joskus alle kouluikäisenä. The Joulukalenteri on kuumotellut näpeissäni jo parisen viikkoa. Olen ylpeä itsestäni, etten ole googlannut sen sisältöä, saatika avannut luukkuja etukäteen. Useampana vuotena mulla on ollut perinteinen suklaakalenteri. Tänä vuonna en halunnut sellaista, sillä en halua syödä suklaata joka päivä. Mä en todellakaan ole niitä ihmisiä, jotka ottavat suklaalevystä palan ja sitten unohtavat lopun levyn pöydän kulmalle viikoiksi.


Kosmetiikkajoulukalentereita löytyy myös The Body Shopilta ja Feeluniquelta (mm. NYX, Ciaté, Tanya Burr ja Decléor). Selfridgesiltäkin löytyy ihania joulukalentereita (mm. Charlotte Tilbury, Clarins, Estée Lauder ja Selfridgesin oma kauneusjoulukalenteri). Selfridges toimittaa Suomeen, mutta postikulut ovat aika kovat.

Vielä pari viikkoa ja sitten pääsen availemaan luukkuja! Postailen sitten joulukuussa mitä luukkujen takaa kätkeytyi.
Millaisia joulukalentereita teiltä  löytyy?

14 kommenttia:

  1. Multa löytyy samainen kalenteri kotoa kaapista odottelemassa joulukuun alkua :) Mäkin oon malttanut mieleni, enkä oo sisältöä etukäteen kurkkinut netistä tai availlut luukkuja. Viime vuonna mulla oli TBS:n joulukalenteri ja sekin oli kyllä kiva. Innolla odottelen mitä kivaa tuolta paljastuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä on mahtavaa, ettei tän kalenterin mukana tullut mitään sisällysluetteloa. Olisin varmasti vahingossa lukenut sen. Ei vaan, kivempi se on ettei tiedä etukäteen mitä tuleman pitää. :)

      Poista
  2. Onpa kalenterilla kokoa<3 Tuosta riittää riemua pidemmällekin kuin joulukuulle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä. Suklaa menee saman tien, mutta tästä riittää iloa ensi vuodellekin. :)

      Poista
  3. Täällä on The Body Shopin joulukalenteri! Tänä vuonna niitä oli kolme erilaista ja ostin itse Deluxen, mäkään en missään nimessä halua tietää mitä luukkujen takaa tulee kun nehän voi katsoa TBS:n sivuilta. :) Ihana kalenteri sullakin ja odotan mielenkiinnolla mitä luukkujen takaa löytyy;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kävin kurkkaamassa TBS:n sivuilta mitä niiden joulukalenterit sisältävät ja voin sanoa, että kelpaisi mullekin. :) Voi olla, että ensi vuonna ostan tuollaisen. :)

      Poista
  4. Toi on kyllä jäätävän kokoinen! :D Itselläni on Veikkauksen ja Kinderin joulukalenterit, mutta myös joku kosmekalenteri kiinnostaisi, mutta taidan olla päättämättömyydessäni niiden osalta liian myöhään liikenteessä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en IKINÄ voisi ostaa Kinderin joulukalenteria, koska se ei kestäisi mulla jouluaattoon asti. Todennäköisesti söisin sen tyhjäksi jo ekalla viikolla. :D

      Poista
  5. On siinä kalenterilla kokoa! :) Mulla ei ollut vielä minkäänlaista joulukalenteria, ja koskaan ei ole ollut mitään tavarakalenteria, ellei sit lasketa niitä lapsuuden lelukalentereita missä oli pikkuleluja. Mutta nyt tilasin itselleni Feeluniquen joulukalenterin. Toivottavasti ei ole pettymys ja tulee ajoissa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli pari vuotta sitten Muumikalenteri, josta sai sellaisia pieniä muumihahmoja. :D Mulle Feeluniquen paketit ovat tulleet aika nopeasti. Eiköhän se ehdi tulla. Kiinnostaisi kovasti tietää mitä se sisältää. :)

      Poista
  6. Onpa upean näköinen kalenteri! <3 Mäkin himoitsin The Body Shopin joulukalenteria, mutta jätin hankkimatta. En vietä joulua muutenkaan millään lailla, joten tuntuisi hölmöltä hankkia joulukalenteri :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voihan sen joulukalenterin hankkia vaikkei vietä joulua. :D Ajattelee sitä vaikka talvikalenterina. Mun mielestä Lookfantasticin joulukalenteri on ulkonäöltään enemmän talvinen kuin jouluinen (jos ignooraa takakannen joulurunon). :D

      Poista
  7. Ooh mikä kalenteri ja en malta odottaa kuulla, mitä sisältä löytyy <3 Ihania talvipäiviä sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta! En millään malttaisi odottaa. Mä oon niin kuin joku pikkulapsi tän kalenterin kanssa. :D Mukavaa joulunodotusta! <3

      Poista