torstai 10. marraskuuta 2016

BeautyLash-ripsienkasvatusprojekti alkaa nyt!

Onko siellä ruudun toisella puolella ketään muuta, joka haaveilee pitkistä, tuuheista ja kaarevista ripsistä? Mä ainakin haaveilen! Sain maahantuojalta testiin BeautyLash-ripsiseerumin ja aloitin ripsien kasvatusprojektin viime viikon perjantaina. Saan odotella tuloksia vielä jonkin aikaa, sillä seerumin vaikutus näkyy parhaiten vasta 6-8 viikon käytön jälkeen. BeautyLash lupaa aktivoida ripsien kasvua luonnollisella tavalla. Seerumi sisältää karibialaisen korallin plexaura homomallan sisältämää ainetta, joka auttaa ripsiä kasvamaan. Muita ainesosia ovat hyaluronihappo, biotiini ja D-pantenoli.


Omat ripseni ovat yhdellä sanalla sanoen oudot. Ripseni eivät kasva nätisti yhdessä rivissä, vaan pieniä babyripsiä kasvaa selkeästi ripsirajan yläpuolella. Ripseni ovat myös harvat, lyhyehköt ja alaspäintaipuvat. Ripsienpidennykset voisivat olla ratkaisu pulmaan, mutta niitä en missään nimessä halua. Mulla on kerran ollut hiustenpidennys ja se oli todella rasittavan tuntuinen ja hankala hoitaa. Jos mun päänahka ei tykännyt pidennyksistä, niin silmät vielä vähemmän. Silloin tällöin käytän irtoripsiä, mutta normaalisti arkena turvaudun pelkästään ripsiväriin ja ripsientaivuttimiin.


Olen yrittänyt kasvattaa ripsiäni myös risiiniöljyllä eli sillä, minkä vanha kansa tuntee ummetuslääkkeenä. Kaikkea sitä tekeekin kauneuden eteen. Käytin risiiniöljyä ripsiini ja kulmiini säännöllisesti reilut puoli vuotta, mutta en huomannut, että mitään karvojen kasvamista olisi tapahtunut. Mielenkiintoista nähdä kuinka BeautyLash tepsii. Vaikka ripseni kasvaisivat, tulos ei ole lopullinen, vaan sitä pitää pitää yllä seerumin säännöllisellä käytöllä.


Seerumi on pakattu eyelineriä muistuttavaan putkiloon. Käyttöohjeet ovat hyvin yksinkertaiset: kasvojen pesun jälkeen levitä ainetta kuivalle iholle ylä- ja alaripsien tyveen. Seerumia tulisi käyttää joka ilta ja vain pieni määrä riittää. BeautyLashia voi käyttää myös kulmakarvoille, mutta itse keskityn pelkästään ripsiin. Kaikenkaikkiaan tuotetta on 4 ml ja sen pitäisi riittää noin viiden kuukauden jokapäiväiseen käyttöön. Tuote ei sisällä parabeeneja, prostamidia ja hajusteita, sekä se on silmälääkäreiden testaama, sekä dermatologisesti testattu.

 
Seerumi saattaa aiheuttaa kihelmöinnin tunnetta iholla. Sitä ei kannata säikähtää, sillä se on merkki siitä, että ainekset alkavat tehoamaan. Mulla tuollaista tunnetta ei ole tullut, joten tarkoittaako se sitä, että ripsissäni ei tapahdu mitään!? Aika näyttää. Odotan innokkaasti miltä ripseni näyttävät muutaman viikon päästä.


Tässä on mun lähtötilanne. Au naturel-kuviin en ole taivuttanut ripsiäni, mutta ripsivärillisissä kuvissa on myös taivutukset. Tutkimuksen mukaan 95 % käyttäjistä oli 3 mm pidemmät ripset kuuden viikon käytön jälkeen. Saa nähdä kuulunko mä tuohon 95 prosenttiin.


Teen viimeistään kahdeksan viikon päästä postauksen, kuinka ripsienkasvatusprojektissani lopulta kävi. Jos haluat lisätietoa, kannattaa tutustua BeautyLashin nettisivuihin. BeautyLashia on saatavilla Dependin nettikaupasta ja pikaisen googletuksen perusteella myös Cocopandasta, Nettiterveysapteekista ja Eleveniltä. Hintaa sillä on n. 130 euroa ostopaikasta riippuen.



Onko sinulla kokemusta ripsiseerumeista?


Tuote saatu blogin kautta. En hyödy linkeistä mitenkään.

14 kommenttia:

  1. En ole kokeillut mitään ripsiseerumeita, mutta kovasti olen kyllä harkinnut. Omat ripseni ovat aika nysät ja harvenemaan päin. Edes jonkinlaiset räpsyttimet olisivat ihan kivat, mutta en ole vielä uskaltanut ruveta seerumeita käyttämään. Joistakin merkeistä luin vähän kriittistä kommenttia. Risiiniöljyäkään ei ole tullut testattua.

    Mielenkiinnolla seuraan miten sulla homma etenee, jos sitten itsekin rohkaistuisi. Luomiväritkin näyttävät paljon paremmilta, jos on kunnon ripset;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ripseni eivät olleet aiemmin näin harvat ja alaspäin kääntyvät. Kai se on sitten ikääntymisen vaikutuksia. Mua harmittaa, kun risiiniöljy ei toiminut mulla. Se olisi niin edullinen keino pitää yllä pitkiä ripsiä.

      Poista
  2. Kokeiltu on ja hyvin toimii! Kyseinen tuote ollut käytössä nyt noin kuusi vuotta :-)
    Ihana blogi sinulla <3
    Terkuin Katja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Kiva kuulla, että sulla tää on toiminut. En millään malttaisi odottaa kahdeksan viikon päähän. :D

      Poista
  3. Mä liputan näiden tuotteiden suhteen koska olen ainakin Talikan ripsiseerumin nähnyt vaikuttavan. Käytin sitä kerran vuoden putkeen ja kyllä huomasi eron! Nyt en ole vuoteen sitä ostanutkaan mutta omaan valmiiksi pitkät ja tummat ripset:D Haluaisin toki käyttää, mutta ei vaan tule ostettua ja välillä miettii sitäkin että äh en jaksa tuhlata rahaa siihen:'D Jos tällainen yhteistyö mulle tarjottaisiin niin lähtisin varmasti mukaan! En malta odottaa kun julkaiset kuvat onko seerumi toiminut 8) Näitä on kiva seurata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä onnellinen! Mä kadehdin ihmisiä, joilla on luonnostaan upeat ripset. Esimerkiksi mun miehellä on ihan älyttömän pitkät ja tuuheat ripset. Siis oikeesti ihan kunnon viuhkat. Miksei mulla oo!? :D Toivottavasti seerumi toimisi. On todella mielenkiintoista toimia koekaniinina. :)

      Poista
  4. On jonkun verran. Valitettavasti omat herkät silmät eivät ole kestäneet mitään, vaan yläluomi turpoaa kaikkien käytöstä. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpas typerää. :( Nämä seerumit eivät sitten sovi herkkäsilmäisimmille. Mulla ei ainakaan vielä ole ollut mitään turpoamista tai kipuja.

      Poista
  5. Mielenkiintoista nähdä, miten sun projektissa käy! Olen kokeillut ripsiseerumeita jonkun verran, mutta mulle tapahtuu myös yleensä sama mitä Jonnalle eli yläluomi alkaa punoittaa ja turvota. Talikan ripsiseerumit on olleet ainoat, jotka mulle on sopineet täydellisesti. Eihän niillä supertuloksia saa, mutta kyllä kulmat ja ripset vahvistuu näkyvästi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kahdeksan viikon päästä se selviää. :) Tai aikaisemmin, jos mullakin alkaa silmät turpoamaan ja joudun lopettamaan kokeilun kesken. Toivottavasti niin ei käy. :) Aikaisemmassa kommentissa Katakin liputti Talikan puolesta. Pitäisi joskus kokeilla.

      Poista
  6. Olen käyttänyt ripsiin vain risiiniöljyä ja se ainakin toimi, mutta en muista käyttää sitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisipa mullakin toiminut! :) Käytin sitä säännöllisesti joka ilta, mut mitään ei tapahtunut. Se olisi tosi edullinen ripsiseerumi. :)

      Poista
  7. Mulla oli Oriflamelta joskus joku seerumi, mutta eipä se mitään mun ripsille tehnyt :D Mielenkiinnolla jään odottamaan tämän tuloksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitä ei sitten ainakaan kannata testata. Vaikka onhan nää aika yksilöllisiä juttuja. Monella toimii risiiniöljy, mutta mulla se ei tehnyt mitään. :)

      Poista