tiistai 8. marraskuuta 2016

Amerikan ostokset: TonyMoly

New Yorkin reissustani alkaa olla jo parisen kuukautta, mutta tänään on vielä luvassa viimeinen Amerikan ostospostaus. Samaisen reissun muut shoppailupostaukset löytyvät näiden linkkien takaa: Bath & Body Works, Sephora osa 1Sephora osa 2 ja drugstore-meikit.

Olen ollut jo jonkin aikaa ihastunut eteläkorealaiseen kosmetiikkamerkkiin TonyMolyyn. Myönnetään, että eniten TonyMolyssa muhun vetoaa supersöpöt ja hauskat pakkaukset. Mulla on kokemusta muutamasta TonyMolyn tuotteesta ja olen ollut tyytyväinen niiden laatuun. En siis ostaisi toista kertaa minkään merkin tuotteita vain pakkauksen takia, jos ne olisivat huonoja.


Useassa New Yorkin Sephorassa myytiin TonyMolya, mutta halusin ehdottomasti käydä TonyMolyn omassa liikkeessä, joka sijaitsee Koreatownissa 32 Streetillä. Sinne kävelee muutamassa minuutissa Empire State Buildingilta. Kauppa oli melko pieni, mutta voihan jösses mitä kaikkia ihanuuksia hyllyiltä löytyi!!

Pikku Myy on sitten vain kuvausrekvisiittana, mutta elättelen edelleen toivoa, että joku firma alkaisi valmistaa Muumimeikkejä. Jotain Muumimeikkejä kuulema löytyy Japanista, mutta en tiedä kuinka hyvin niitä on saatavilla Suomesta käsin



Panda's Dream-tuoteperheestä halusin kokeilla So Cool Eye Stickiä ja supersöpöä puuteria. Eye Patchit sain kaupan päälle. Olen kokeillut silmälappuja aikaisemmin ja tehnyt niistä postauksen. Panda's Dream-käsivoiteen olen ostanut Beauty Baysta, mutta halusin ottaa sen mukaan yhteiskuvaan. Mietteeni käsivoiteesta voit lukea täältä.


Panda's Dream So Cool Eye Stick on viilentävä silmänympärysvoide puikossa, jonka tarkoituksena on vähentää silmäpussien näkymistä, kirkastaa ja elvyttää silmänympärysihoa ja tietenkin kosteuttaa sitä. Voiteen koostumus on silkin pehmeä ja kevyt. Se antaa iholle ihanan viileän tunteen, joka haihtuu jonkin ajan kuluttua. Voide ei jätä ihoa tahmeaksi ja siinä on mieto tuoksu. En osaa yhtään sanoa, miltä tämä tuoksuu, mutta hyvältä joka tapauksessa.  Pidän voiteen viilentävästä ja virkistävästä vaikutuksesta ja kuka voi vastustaa noin ihanaa pandapakkausta!? Ehdottomasti voisin ostaa uudelleen.


Panda's Dream Clear Pact on kivipuuteri supersöpössä pakkauksessa. Puutereista ei ollut testereitä, joten ostin sävyn 01 Vanilla summanmutikassa. Onneksi se oli mulle sopivan vaalea. Puuteri tuntuu ohuen ohuelta ja silkkiseltä, eikä jätä kasvoja tunkkaisen näköisiksi. Mua jotenkin huvittaa tuo takakannen teksti Make your skin look silky and milky white just like a Polar bear. Koreassa vaalea iho ja ihon valkaiseminen taitaa olla aika iso juttu, mutta ei siitä sen enempää. Jokainen voi googlettaa, jos haluaa lisätietoa.


Magic Food Banana Lip Balm on yksi ihanimmistä huulirasvoista, jonka olen ikinä omistanut! Se on pakattu söpöön banaaninmuotoiseen putkiloon, se tuoksuu banaanikarkeilta ja tuntuu uskomattoman ihanalta huulilla. Banaanihuulirasvan koostumus on siloisen kevyttä. Banana Lip Balm sisältää banaani- ja maitoproteiiniuutetta ja kookosöljyä.


Vaikka pakkaus on supersöpö, mutta onko se kovin kätevä.. Voisin kuvitella, että tuotetta on hankala puristella pois tuubista, kun se alkaa olla lopuillaan. Pakkauksen päässä on lenkkisysteemi, jolla ainakaan minä en tee mitään.


Banana Sleeping Pack-naamion olen ostanut aiemmin BeautyBaysta, mutta otin sen kuviin rekvisiitaksi. Sen verran sanon, että naamio on todella kosteuttava, vaikka jättääkin kasvot aika rasvaisen tuntuiseksi. Se ei kuitenkaan minua haittaa, sillä aamulla ihoni tuntuu uskomattoman pehmeältä. Olen tehnyt naamiosta arvostelun ja myös se löytyy tämän linkin takaa.


Peach Hand Creamia, Cherry Lip Balmia ja huultenmuotoiseen pakkaukseen pakattua mustikan tuoksuista huulirasvaa en ole vielä kokeillut, mutta odotukset ovat korkealla, sillä muut saman merkin vastaavat tuotteet ovat olleet suosikkejani. Huultenmuotoisen huulirasvan lisäksi sain kaupanpäällisiksi myös Pro Clean Soft Cleansing Tissues-meikinpoistolappuja (jotka unohdin ottaa mukaan kuvaan). Hinnoista minulla ei ole mitään muistikuvaa ja kuitinkin olen ehtinyt hävittää.

TonyMolya saa tilattua mm. suomalaisesta Bearel-nettikaupasta, jossa myydään myös muita korealaisia kosmetiikkamerkkejä. Keväällä ostin TonyMolya BeautyBaysta, mutta tällä hetkellä siellä myydään ei-oota. 

Onko TonyMoly tuttu merkki? Mitkä ovat suosikkejasi korealaisesta kosmetiikasta?

10 kommenttia:

  1. En vaan kestä miten suloisia nää on. Itse hiplasin näitä kesällä Sephorassa, mutta mies vaihtoi tuskastuneena takana jalkojen paikkaa ja tiesin, että on aika lähteä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin valmistanut miehen henkisesti jo etukäteen tiedolla, että TonyMolylla käydään ja siellä voi mennä muutama tovi. Sain ihastella ja testailla kaikkea ihan rauhassa. :)

      Poista
  2. Voisin jonkun Tony Molyn tuotteen ostaa ihan söpöyden kannattajana;) Panda-jutut vetoisivat minuun eniten. Mulla on yksi Holika Holika Heartful huulipuna, jonka puikko on sydämen muotoinen, minkä vuoksi en ole sitä raaskinut käyttää olleenkaan, ettei harmonia rikkoonnu:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä toinen söpöyden kannattaja. :) Mä en olisi halunnut rikkoa pandapuuterin nättiä kuviota, mutta käyttöön noi on kuitenkin tarkoitettu. Myönnetään, että kyllä se kirpaisi. :D

      Poista
  3. Viilentävä silmänympärysvoide kuulostaa kivalta, enkä ole koskaan testannut puikkomuodossa olevaa sy-voidetta. Koreasta löytyy suloisia pakkauksia, mutta myös ihonhoitotuotteita, jotka ovat todella tehokkaita ja edullisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen tykännyt tosi paljon tuosta voiteesta (enkä pelkästään pakkauksen takia). :)

      Poista
  4. Nämä on kyllä niiin ylisuloisia, että melkein kuolen ^__^ Vaikka olenkin tyyliltäni aika minimalismi, tällaisille söpöille asioille on aina mun sydämessä sija :) Tuota yönaamiota haluaisin kokeilla, odotan että merkki tulee kunnolla Bearelille myyntiin niin ehkä tulen ostaneeksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä kuole! :D Onhan nää niin suloisia pakkauksia, että voiko kukaan olla tykkäämättä!? :) Toivottavasti Bearelille tulisi enemmän TonyMolya valikoimiin.

      Poista
  5. Siellä se on! Se juttu mitä tää neiti tarvii varsinkin tähän vuodenaikaan ellen jopa aina koska mulla vaan on niin jäätävät silmäpussit ihan ympäri vuoden ja pahenee aina tässä loppusyksystä:D Panda's Dream So Cool Eye Stick on pakko saada mutta sen saaminen tänne taitaa olla melko mahdottomuus minulle kun oon niin laiska tilaamaan mitään. Tai sitten otan itteeni niskasta kiinni ja suuntaan samantien tuonne vinkkaamaasi nettikauppaan ja pistän sen vaan tilaukseen.:D Ei ole hinnalla sitä pilattu ja purkki on ihan älyttömän söpö!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä katsoin Bearelilta, niin siellä ei ole just tuota silmänympärysvoidepuikkoa saatavilla, mutta joku toinen vastaava sieltä löytyi, siis tää: http://www.bearel.fi/kauppa/kauneus/meikit/tonymoly-pandas-dream-brightening-eye-base/ Jos hommaat tuon niin kerropa blogissasi toimiko se. :)

      Poista