perjantai 7. lokakuuta 2016

Sweater Weather tag

Viikonlopun kunniaksi blogissani on luvassa hieman muuta kuin kosmetiikka-aiheista höpinää. Törmäsin netin syövereissä ikivanhaan Sweater Weather-tagiin. Ideana on vastata muutamiin syysaiheisiin kysymyksiin.  Ensi viikolla palataan taas meikkijuttuihin. Luvassa on mm. NYXin Ombre Lip Duo-huulipunien arvostelu. Tässä ovat siis vastaukseni villapaitakelikysymyksiin:

Olen ottanut postauksen kuvat (kahta lukuunottamatta, arvaat varmaan mitkä) pari viikkoa sitten Jyväskylässä järjestetyn Valon Kaupunki-teemaviikonlopun aikana.


Mikä on lempituoksukynttiläsi?
En oikeastaan harrasta tuoksukynttilöitä, tai mitään muitakaan kynttilöitä. Joskus poltan tuikkuja. Meillä on niin paljon rojua pöydillä, että pelkään tulipalon syttymistä.

Kahvi, tee vai kaakao?
Juon kuumia juomia vain jos mulla on kylmä tai olen kipeä. Silloin juon teetä, tai joskus harvoin kaakaota. Kahvi on mulle myrkkyä. En tajua miksi miljoonat ihmiset haluavat juoda sitä vapaaehtoisesti.

Muutatko meikkirutiinejasi vuodenajan vaihtuessa?
Syksyllä ja talvella meikkaan selvästi tummemmilla sävyillä. Kesällä en ikinä käytä tummaa huulipunaa, toisin kuin talvella.


Mikä on lempijouluruokasi?
Miten tässä jo jouluun hypättiin.. Suklaa. *kuolaushymiö* En syö mitään ns. perinteisiä jouluruokia.

Hatut vai kaulahuivit?
Kaulahuivit. Mulla on niin iso pää, että harva hattu sopii mulle.

Mikä on eniten käytetty villapaitasi?
H&M:n tummansininen pitkä villapaita, jossa on valkoisia kuvioita.


Paras syksyinen kynsilakka?
Tykkään käyttää syksyisin mustia, tumman sinisiä, oransseja ja ylipäätään tummia, murrettuja sävyjä. En osaa tähän hätään heittää mitään tiettyä merkkiä. Tällä hetkellä mulla on Mavalan vanhaa Metallic Blue-sävyistä lakkaa kynsissäni.

Syksyn lempihajuvetesi?
Tämän hetkiset suosikit ovat The Body Shopin parin talven takainen Glazed Apple ja Guerlainin La Petite Robe Noire.


Tummat huulet vai kunnon kissarajaukset?
Molemmat.

Futispelit vai lehtikasaan hyppiminen?
Whaaat...? Ei kumpikaan, mutta jos on pakko valita, niin hypitään sitten lehtikasassa.

Pillifarkut vai leggingsit?
Pillifarkut tai jegginsit. Ei kai kukaan tarkene legginseillä syksyllä?

Nilkkurit vai UGGit?
Mulla ei ole varsinaisia syyskenkiä kuin yhdet ja ne ovat hajoamispisteessä olevat nilkkurit. Olen naiseksi outo, sillä en ole mikään kenkäfriikki.

Paras tv-ohjelma tänä syksynä?
Tykkään kauhusta. Haluaisin sanoa American Horror Story, mutta telkkarissa näytettävän Hotel-kauden juoni on vaan niiiin huono. Se näyttää Lady Gagan pitkitetyltä musavideolta. Uusin Walking Dead kausi ei ole vielä alkanut, mutta sanon silti sen. Jos lemppari syyskirjapitäisi valita, niin se olisi Muumilaakson Marraskuu. Ai niin, Netflixixtä löytyvä iZombie on hauska!


Biisi, joka saa sut uppoutumaan syysfiiliksiin?
Jos haluan velloa murheen alhossa, niin Guns N' Rosesin November Rain ja The Mamas & The Papasin California Dreamin. Syyslaulu on ihana! Ja Juicen Syksyn Sävel.

Millainen syyssää tämänhetkisessä asuinpaikassasi vallitsee?
Kello on tätä kirjoittaessani 13.30 ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Lämpötila näyttäisi olevan +6 astetta.


Mikä on parasta syksyssä?
Hmm... vaikea kysymys. Mä en voi mitenkään sanoa itseäni syysihmiseksi. Se aika, kun värikkäät lehdet on vielä puissa ja aurinko paistaa.



Haastan seuraavat kanssabloggaajani tekemään tämän tagin (jos siis ette ole tehneet tätä aiemmin): Charming Nailsin Taina, Nonnulan Jonna, Keyword Loven Jonna, Lipstick Loven Linda ja Katatuulikki Beauty Blogin Katatuulikki.


Aurinkoista syysviikonloppua kaikille!


9 kommenttia:

  1. Upeita kuvia!!! Mä odotan walking deadin uutta kautta innolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Samat sanat. Harmi kun Foxin nettisivut ovat niin sekavat, ettei sieltä ota selkoa (ainakaan nopealla googlauksella) milloin uusi kausi alkaa.

      Poista
    2. Facebooksivuilla on kerrottu et se alkaa 24.10.

      Poista
  2. Oi kiitos haasteesta! Täytyykin pikimmiten yrittää vastailla näihin kysymyksiin :) "Tummat huulet vai kunnon kissarajaukset?" Mäkin kyllä sanon tohon, että molemmat :D Kissarajaukset on mulle ihan ehdottomat ja varsinkin näin syksyisin tummat huulipunat näyttää ihan superhyvältä :)

    Todella kauniita kuvia! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Syksyyn kuuluu ehdottomasti tummat huulet (vaikka kesät käytän aina nudehuulipunia). Ja kissarajaukset.. Löytäisinpä vaan hyvän rajauskynän, jolla saisin ne aikaan. :D

      Odotan innolla sun postausta tästä aiheesta. :)

      Poista
  3. Kiitos haasteesta! Haha, mä kuulun niihin suomalaisiin, jotka kittaavat kahvia kuppitolkulla päivässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jään odottamaan sun postausta. :) Mun fysiikassa on varmaan jotain outoa, sillä mun kroppa ei siedä kahvia. Oon yrittänyt parikymppisenä alkaa kahvinjuojaksi, mutta kun se ei uppoa, niin ei uppoa. :)

      Poista
  4. Kiitos haasteesta Sanna :) Mielelläni teen tämän :) <3

    VastaaPoista