keskiviikko 19. lokakuuta 2016

Roskapostia vol. 3

Olen esitellyt edellisen kerran roskakasani viimeksi toukokuussa, joten on jo aikakin esitellä uudet roskat (haluan nimittäin heittää  nuo purkit vähän äkkiä pois nurkistani pyörimästä). En edelleenkään muista säilöä jokaista loppunutta purteloa, vaikka kyllä se pikkuhiljaa alkaa juurtumaan aivoihini, että kosmetiikkaroskia ei saa heittää heti menemään. Enemmänkin on loppunut sitten viime toukokuun, mutten halua tästä liian pitkää postausta, joten säästetään loput myöhempää käyttöä varten.



Redken All Soft shampoo & hoitoaine

All Soft lupaa vahvistaa ja ravita hiuksia tehden niistä uskomattoman pehmeät ja helpommin hallittavat. Hiukseni tuntuivat selkeästi pehmeämmiltä, kun normishampoopesun jälkeen ne yleensä ovat aikamoiset koppurat. En ollut aiemmin käyttänyt Redkenin hiustenpesutuotteita, mutta tämän kokemuksen perusteella aion ehdottomasti käyttää jatkossakin. Tykkäsin myös Redkenin tuoksusta, joka toi mieleen kampaamot. Jatkoon siis.


Lip Smacker huulirasva

Olen koko pienen ikäni rakastanut tuoksuvia huulirasvoja. Muistan kun 80-90 lukujen taitteessa Miramen maku-ja tuoksuhuulirasvat olivat kova juttu. Onkohan muuten Miramea enää edes olemassa? Lip Smackerin Coca Colan tuoksuinen huulirasva vie mut lapsuuteen (vaikka en usko, että Miramella oli Cokis-huulirasvaa). Jatkoon, jos joskus tulee vastaan, mutten vartavasten lähde etsimään näitä.

Duo Eyelash Adhesive

Duon väritön ripsiliima taitaa olla monen suosikkiliima, muös minun. Mua niin ärsyttää kun tuubi hajosi, vaikka tavaraa olisi ollut yli puolet vielä jäljellä. Siitäkin huolimatta, jatkoon.

Kiss Aloe Adhesive

Tämä liima tuli Kissin irtoripsien mukana. Muistaakseni kehuin tätä jollekin, mutta nyt täytyy perua puheeni. Olen edelleen sitä mieltä, että tämä on siinä mielessä hyvä liima, että se pitää ripset paikoillaan koko päivän. MUTTA.. Silmiini jäi liiman rippeitä, jotka eivät meinanneet lähteä pois millään. Mulla oli vielä pari päivää irtoripsien poiston jälkeen pieniä liimapalluroita kiinni ripsissäni. En aio enää käyttää tätä liimaa (Kissin ripsiä kylläkin).


Batiste Dry Shampoo Fresh & Original

Batistet ovat suosikkikuivashampoitani. Tuoksulla ei ole väliä (kirsikka on suosikkini), vaan ostan sitä mitä kaupasta löytyy. Kuinkakohan monta pulloa mulla onkaan kulunut näitä vuoden aikana.. Jatkoon.


Nivea Sun Lotion

En ole kovin tarkka minkä merkkistä aurinkovoidetta käytän, kunhan vaan käytän sitä. Yleensä vartalolle tulee ostettua Niveaa. Kasvoilla suosin mm. Vichyä tai jotain muuta apteekissa myytävää aurinkorasvaa. Suomessa aurinko paistaa niin harvoin, että en viitsi panostaa kalliisiin aurinkotuotteisiin, koska niistä yleensä aina jää puolet käyttämättä. Suojakerroin mulla on nykyään aina vähintään 20. Ulkomailla käytän 30-50 suojakerrointa. Nivean aurinkovoiteet ovat toimineet mulla hyvin, joten jatkoon.

Garnier Ambre Solaire

Juuri kun ehdin julistamaan, että käytän ulkomailla suojakerrointa 30-50, tulee vastaan tämä Garnierin aurinkorasva suojakeroimella 15. Olen ostanut tämän Italian reissulla, mutta koska edellisestä reissusta saapasmaahan on jo neljä vuotta, heitän tämän roskiin. Löysin aurinkorasvam kaapin perukoilta, enkä todellakaan ole käyttänyt tätä sen Italian reissun jälkeen. En edes muista oliko tämä hyvää vai ei. Roskiin tämä jokatapauksessa menee, vaikka on lähes täysi.


The Body Shop Pink Grapefruit Body Puree & Body Mist

Kaikista vartalovoiteista mulle mieluisimpia ovat TBS:n pumppupulloihin pakatut vartalovoiteet. Tuoksuista mulle mieluisin taas on Pink Grapefruit. Se on ihanan kirpeä ja tuoksuu oikeasti verigreipiltä. Vartalovoide on ihanan kevyttä ja helposti levittyvää. Olen käyttänyt ties kuinka monta putelia Pink Grapefuit Body Pureeta, joten se ehdottomasti jatkoon. Saman tuoksuinen vartalosuihke oli mulla toukokuun suosikeissa ja senkin laitan jatkoon.


Dove Invisible Dry Deodorant

Kerrankin muistin olla heittämättä deodoranttia roskiin. Dödöjen suhteen olen kaikkiruokainen. Yleensä käytän Rexonaa tai Dovea. Tämä teki tehtävänsä, joten jatkoon.

Emmelle Hyaluron Pro + hammastahna

Nykyään kaikkea mahdollista myydään hyaluron-merikinnällä. Emmellen hammastahna on valkaiseva ja kosteuttava, mutta itse en huomannut mitään eroa peruspepsodentiin, paitsi että tämä maksaa 7,90. Ei jatkoon.

Eucerin In-Shower Body Lotion

Tämä on siis suihkussa käytettävää vartalovoidetta. Ensin pitää pestä kroppa normaalisti suihkusaippualla, sitten levitetään vartalovoide märälle iholle ja pestän pois. varmasti joku tykkää ettei tarvitse suihkun jälkeen rasvailla, mutta mä tykkään rasvailla suihkun jälkeen. Ei jatkoon.


Nivea Refreshing Micellar Water

Poistan meikit ensin meikinpoistoaineella ja pyyhin sen jälkeen kasvoni vanulapulla, jonka olen kostuttanut miselli- tai kasvovedellä. Mulla aina jää meikin jämiä leukaperiin tai hiusrajaan, vaikka käyttäisin kuinka tehokasta meikinpoistoainetta. Nivean misellivesi puhdisti loput meikit tehokkaasti. Jatkoon.

Vichy Agualia Termal Light Cream

Vichyn tehokosteutusvoide on tarkoitettu kaikille ihotyypeille. Mulla on sekaiho, jossa on jonkin verran pintakuivuutta. Vichyn voide oli kevyttä, helposti levittyvää ja tarpeeksi kosteuttavaa. Tätä käyttäessäni kasvot eivät jääneet rasvatun näköisiksi. Todella hyvä meikinalusvoide. Jatkoon.

Vichy Liftactiv Serum

Vichyn ikääntymisen merkkejä häivyttävä seerumi ei ollut yhtään mun makuuni. Pipettimäinen annostelija ei toinut alkuunkaan ja itse seerumi oli omituista venyvän oloista massaa. Mä kutsun tätä spermaseerumiksi juurikin tuon koostumuksen takia. Ei jatkoon.


The Body Shop Piñita Colada vartolosorbetti 

Kookoksen ja ananaksen tuoksuinen vartalosorbetti oli yksi mun kesäkuun suosikeista. Silloin suunnittelin ostavani sitä lisää, mutta myöhästyin. Verkkokaupassakaan ei ole enää saatavilla muita Piñita Colada-perheen jäseniä kuin kuorinta-ainetta. Tässä tuoksui enemmän ananas, toivottavasti jonain kesänä tulisi enemmän kookokselta tuoksuvia kausituotteita.

Garnier Respons Honey Treasures hiusnaamio

Hiusnaamio on tarkoitettu heikoille ja kuluneille hiuksille ja se sisältää hujanaa ja kuningatarhyytelö- sekä propolisuutetta. Tämä jätti hiukseni latvat ihanan pehmeiksi, mutta useamman käyttökerran jälkeen vaikutus ikäänkuin laimeni. Periaatteessa voisin ostaa tätä uudelleen, mutta nyt haluan kokeilla muita hiusnaamioita. Jatkoon (mutta vasta kaukaisessa tulevaisuudessa).


L'Oreal Super Liner

Olen käyttänyt ties kuinka monta L'Orealin eyelineria. Mulla on ollut tätä mustana, harmaana ja (nyt loppuneena) ruskeana. Olen tänä vuonna kokeillut useiden muiden merkkien tussirajauksia, mutta mitkään eivät ole olleet yhtä hyviä kuin L'Orealin Super Liner. Tämä ei sentään kuivahda parin käyttökerran jälkeen. Jatkoon ehdottomasti.

Tresemmé Heat Defence lämpösuihke

Tresemmen lämpösuihke on suosikkilämpösuihkeeni. Hienoa että sitä on saatavilla matkakokoisena. Suihke ei latista hiuksiani tai tee niistä tahmaisia. Jatkoon.

Mavala Nail Color Cream

Jaipur-sävy on parin kesän takainen kausisävy. Sävy on peittävä, kirkas mattaoranssi. Rakastuin tähän sävyyn niin paljon, että ostin tätä kolme pulloa. Vielä olisi yksi jäljellä. Sanoisin jatkoon jos tätä olisi vielä saatavilla.



Sellaiset roskat tällä kertaa. Löytyikö roskakasastani sinulle tuttuja tuotteita?

8 kommenttia:

  1. Spermaseerumi. :D Tossa kieltämättä on hieman outo koostumus. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin. :) Mä käytin sen mahdollisimman nopeasti loppuun, että pääsin eroon siitä. :D

      Poista
  2. Kokishuulirasvaa? Vitsi, määki tahon. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä huulirasvasetissä oli Coca Colan lisäksi pari eri Fanta-huulirasvaa ja taisi olla myös Spritea ja Cherry Cokista. Slurps! :D

      Poista
  3. Spermaseerumi :DD oli siellä useampi tuttu, Lorealin tussilineriä on tullut käytettyä useampikin. Redkenin All Soft on ihana tuotesarja, tekee ihanan pehmeät hiukset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh heh, se siitä koostumuksesta tulee mieleen. :D Lorkun eyeliner on tosi hyvä, mutta mä toivoisin, että se aplikaattoripää olisi vähän kapeampi. All Soft on <3

      Poista
  4. tykkään lukea postauksia näistä loppuneista tuotteista, saa aina vinkkejä ja varmasti realistisia mielipiteitä, kun tuotteita on pidempään käyttänyt ja vaikutukset nähnyt :) mä oon kans batisten kuivashampoiden tehokäyttäjä, ihan parhaiksi oon myös nuo todennut! :) the body shopin vartalosorbetti näyttää ja kuulostaa ihanalta, oi että ♥ ja spermaseerumi hieman nauratti täälläkin :--DD ihana postaus!

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihana kommentti! :) Samat sanat, loppuneet ovat myös mun suosikkeja muiden bloggaajien postauksista. Olen kokeillut parin muun merkin kuivashampoota, mutta en ole vielä löytänyt Batisten voittanutta. :)

      Poista