maanantai 24. lokakuuta 2016

Blogiarvonnan voittaja! (+ pieni maanantaiavautuminen)

Viime viikonloppuna järjestettiin I Love Me-messut Helsingin Messukeskuksessa. En ole messuilla viihtyvää ihmistyyppiä, mutta näille messuille olisin halunnut osallistua. Toivottavasti joskus tulevaisuudessa pääsen messuilemaan I Love Me:n merkeissä. Nyt olen tyytynyt selailemaan instagramia ja lukemaan muiden bloggaajien blogeista mistä jäin paitsi. Lompakko kyllä kiittää, että messut jäivät väliin. :D

Itselläni uusi viikko alkoi pienimuotoisen ketutuksen merkeissä. Mun pari viikkoa sitten paikattu hammas on tullut niin kipäksi, etten pysty harjaamaan sitä. Sain varattua hammaslääkäriajan, mutta en sille lääkärille, jolle olisin halunnut. Pelkään hammaslääkärillä käyntiä naurettavan paljon ja nyt mun pelkoani lisää täysin vieras hammaslääkäri. Mua ärsyttää myös se, että tunnen maksaneeni parin viikon takaisesta hammaslääkärikäynnistä ihan turhasta, kun hampaani tuli kipeäksi (mitä se ei siis ollut ennen paikkausta) ja nyt taas saan pulittaa ties kuinka paljon tästä käynnistä. Toki voi olla, että kyseessä on joku ihan uusi vaiva, joka ei liity mitenkään edelliseen hammaslääkärikäyntiin. Mun tuurilla joudun vielä juurihoitoon. Lisäksi vesi oli aamulla poikki. Mä arvelin, että se johtuu taloyhtiössä käynnissä olevasta saneerauksesta ja olin oikeassa. Olisivat kuitenkin voineet ilmoittaa siitä etukäteen.


Nyt valitus seis ja päivän tärkeimpään aiheeseen, eli blogiarvonnan voittajaan. Kiitos ihan älyttömän paljon kaikille teille, jotka osallistuitte arvontaan. Jossain vaiheessa aion järjestää lisää arvontoja, viimeistään sitten kun blogini täyttää vuoden. Arvonnan pääpalkintona oli NYXiltä saamani Highlight & Contour Pro-paletti. Suoritin arvonnan Rangom.orgin avustuksella ja paletin voitti...

...jännitys tiivistyy...

 
...Heli Heinonen! Onnittelut voittajalle. Laitan sinulle tänään sähköpostia.
Suuret kiitokset vielä kaikille osallistuneille! Olette ihania! :)




Palkinto saatu blogin kautta.

4 kommenttia:

  1. Huono aamu, mutta toivottavasti iltaa kohden paranee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perinteinen maanantai. :) Kyllä se parani iltaa kohden.

      Poista
  2. Mäkin olen pitkään halunnut kyseisille messuille, ehkä ensivuonna sitten!:D Ja huhhuh mikä maanantai, toivottavasti ei ole mikään paha juttu, meinaan mäkin pelkään hammaslääkäriä ylikaiken. Tsempit! Onnea voittajalle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pelot oli tällä kertaa ihan turhia: uusi hammaslääkäri oli mukava, enkä joutunut juurihoitoon. :) Välillä näinkin, sillä mulla olisi muutama kauhutarina kerrottavana hirveistä hammaslääkärikäynneistä. :O
      Toivottavasti messut järjestetään taas ensi vuonna ja että sinne pääsisi tällä kertaa!

      Poista