keskiviikko 21. syyskuuta 2016

Amerikan ostokset: Sephora osa 1

Times Squaren Sephora oli ensimmäinen Sephora, jossa kävin New Yorkin matkan aikana. Kävin myös kahdessa muussa ketjun liikkeessä, mutta niistä myöhemmin. Olin todella innoissani kun pääsin vihdoin ja viimein jokaisen meikkifanin taivaaseen. Sieltä löytyivät kaikki ne merkit, joita ei Suomesta saa (ainakaan kovin helposti). Toivottavasti Suomeenkin saadaan joskus Sephora!


Sephora Times Square
Olin liikenteessä mieheni kanssa, joten täytyy myöntää, että jouduin hieman jarruttelemaan ostosintoani. Ei sillä, että hän kieltäisi minua kuluttamasta omia rahojani, vaan.. No, en osaa selittää sitä. Vaikka mielestäni ostin maltillisesti, olin näkevinäni järkytyksen mieheni kasvoilta kun kassa ilmoitti ostosten loppusumman. Tässä siis ensimmäisen Sephora-käynnin saaliit:


Too Faced Shadow Insurance Eye Shadow Primer

En ole aikaisemmin käyttänyt Too Facedin silmämeikin pohjustajaa, joten odotan innolla kuinka tämä toimii luomillani. Pakkauksen ulkonäkö on muuttunut siitä, kun olen sitä viimeksi googlaillut. Pakkauksen kyljessä lukee, että 97% käyttäjistä sanoo tämän olevan paras primeri, mitä ovat käyttäneet. Hmm.. Toivotaan, että kuulun tuohon käyttäjäryhmään. Plussaa siitä, että tämän pitäisi kestää 12 kuukautta käyttökelpoisena. Urban Decayn Eyeshadow Primer Potionin kyljessä lukee 6 kuukautta. Mulla sekin on kesti 9 kuukautta hyvänä, kunnes loppui.


Urban Decay Eyeshadow Primer Potion

Urban Decaysta puheen ollen.. Mun ei pitänyt ostaa tätä (koska tätä saa Suomesta). Jonotin kassalle siinä pirullisessa meikkikujassa, jossa on esillä kaikkea pientä ihanaa. Luulin, että tämä olisi ollut matkakokoinen versio EPP:stä, mutta vasta myöhemmin tajusin, että tämähän on ihan se normikokoinen puteli. En edes tiedä onko EPP:tä saatavilla minikokoisena. Urban Decayn pohjustaja on ollut suosikkini jo pitkään eli mitään kauhean suurta vahinkoa ei päässyt tapahtumaan. Mua harmittaa vain se, etten napannut jotain muuta versiota tästä, kuten esimerkiksi Edeniä.


Too Faced Totally Cute Eye Shadow Collection

Totally Cute todellakin! Mulla oli kaksi Too Facedin luomiväripalettia ostoslistallani: tämä ja Natural Eyes. En raaskinutkaan ostaa kahta palettia, joten päädyin Totally Cuteen, vaikka Natural Eyes olisi ollut käyttökelpoisempi arkimeikissä. En vaan voinut vastustaa noita ihania sävyjä! I'm in looooove! Teen Totally Cutesta oman postauksen, joten ei siitä tällä kertaa enempää.


Too Faced Better Than Sex Mascara

Onkohan mitään ripsiväriä hehkutettu Youtubessa yhtä paljon kuin Better Than Sexiä? Voi olla että on, mutta on tämäkin saanut osakseen paljon hypetystä. Eräs kauneustubettaja oli huvittavan pöyristynyt nimestä Better Than Sex, omasta mielestäni se on vain hauska. Osa rakastaa tätä ripsiväriä, osa vihaa. Itse en ole vielä kokeillut tätä, joten en osaa sanoa kumpaan ryhmään kuulun. Olin jo ottanut ostoskoriini täysikokoisen mascaran, mutta vein sen pois ja ostin miniversion. Tästä olisi ollut saatavilla myös vedenkestävä versio.

Was it good for you? :D

Too Faced Lip Injection Extreme

Too Facedin huulikiilto lupaa kosteuttaa ja tehdä huulista pulleamman näköiset. En usko, että mitkään tavalliset huulituotteet voivat pullistaa huulia. Kuulostaa aika pelottavalta, jos joku perusmeikkikaupasta ostettava huulituote oikeasti suurentaisi huulia. Tämä on miniversio Lip Injection Extreme- huultenpullistajasta. Levittämisen jälkeen aine kihelmöi huulilla muutaman minuutin, mutta tunne haihtuu aika pian. Tuote selkeästi voimistaa huulten omaa väriä, mutta siihen se jääkin. Ai niin, tämähän tuoksuu ihanalta hedelmähubbabubbapurkalta.

Tuli mieleen yksi juttu värittömistä huulikiilloista. Ostin joskus 15 vuotta sitten Prismasta L'Orealin värittömän huulikiillon. Kassatäti ei meinannut uskoa, että se on ihan oikea tuote. Se kailotti siinä kassalla, että mikä ihme tää on? Onko tää rikki? Pitikö sun oikeesti ostaa tämmöinen? Siinä mä sitten selitin, että se on väritön huulikiilto ja joo, haluan oikeasti ostaa sen. 


Kat Von D Tattoo Liner

Ostin Kat Von D:n silmänrajaustussin sävyssä Trooper. Tätäkään en ole vielä ehtinyt testaamaan, mutta ennakko-odotukseni ovat aika korkealla kaikkien kuulemieni kehujen jälkeen. Toivottavasti tästä ei tule uutta Roller Lashia. Odotin siltä liikoja, joten pettymys oli suuri, kun se ei toiminutkaan ripsissäni.


NARS Blush/Bronzer Duo

Olin jo ostamassa täysikokoisen Orgasm-poskipunan, mutta päädyin kuitenkin duoon, josta löytyy Orgasmin lisäksi Laguna-aurinkopuuteri. Pähkilin aluksi onko duoa hankala käyttää ja sekoittuvatko sävyt toisiinsa. Jos näin käy, niin pitää ottaa pienemmät siveltimet käyttöön. Molemmat ovat todella upeita sävyjä ja Laguna käy hyvin vaaleammallekin iholle. Ei mikään ihme, että juuri nämä sävyt ovat nousseet kulttimaineeseen meikkiharrastajien keskuudessa.




Siinä shoppailut tällä kertaa. Löytyikö postauksesta sinulle tuttuja tuotteita?

12 kommenttia:

  1. Mä sitten taas jouduin vähän miettimään mitä ja kuinka paljon ostan, koska siskoni oli mukana ja kommentoi muutamaankin otteeseen, että mä en tarvitse yhtään enempää mitään meikkejä.. :D Lopulta tosin kiikutin itsekin niitä tuotteita takaisin hyllyille, mikä ehkä tällä hetkellä vähän harmittaa.

    Molemmat primerit on tuttuja mulle ja täytyy sanoa, että itse tykkään nykyään ehkä enemmän tosta Too Facedin primerista. Se on vähän juoksevampaa ja levittyy helpommin luomille, mutta UDEPP tulee kyllä hyvänä kakkosena ja sitä tulen jatkossa varmasti käyttämään paremman saatavuuden vuoksi :) Better Than Sex ei ollut mun makuuni, mutta tosta olisi ollut kiva testata sitä vedenkestävää versiota. En kuitenkaan raaskinut sitä ostaa, sillä toi vesiliukoinenkaan ei tehnyt mun ripsistä ihan sellaisia kuin olisin toivonut. Totally Cutessa on niin ihanat sävyt! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos mä olisin ollut mun siskon kanssa reissussa, oltaisiin varmaan ostettu kauppa tyhjäksi. Se on samanlainen meikkifriikki kuin minäkin (ehkä jopa pahempi). Mulle mies ei kommentoinut mitään. Silti mulla oli tunne, että en kehtaa ostaa kaikkea mitä haluaisin. Toisaalta hyvä niin.. En ole vieläkään ehtinyt testaamaan kuin pari ostamaani tuotetta. Kyllä mä uskon, että pääsen vielä Sephoraan. :)

      Mä olen ollut tosi tyytyväinen UDEPP:iin. Mielenkiintoista nähdä miten Too Facedin primeri toimii mulla.

      Poista
  2. Voi ei miten söpö tuo TF:n Too Cute on!! <3

    VastaaPoista
  3. Feelunique ainakin myy Urban Decayn pohjustajaa 6 ml matkakoossa :)

    VastaaPoista
  4. Mahtavia ostoksia:)
    Totally cute on kuin mua varten luotu. Ihana<3

    Ukkelini ei koskaan kommentoi kosmetiikkaostosteni hintoja, onneksi. Ainoastaan liian räväköistä väreistä, esim. huulipunat ja luomivärit, voi kulmat hieman kohota.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Munkaan mies ei pahemmin kommentoi ostoksiani, ainakaan negatiiviseen sävyyn. Se tietää, että se on mun harrastus ja that's it.

      Poista
  5. Ihania ostoksia! Mä oon samaa mieltä, voisi tuo pulju tulla pikku hiljaa Suomeenkin :D Mäkin pääsen Sephoraan Tukholmaan lokakuussa, en malttaisi odottaa! Ruotsin Sephorassa on onneksi sellaisia merkkejä, joita ei kaikissa Euroopan Sephoroissa ole, mutta eipä se merkkivalikoima jenkeille vertoja vedä. Ainakin Too Facedia, Narsia ja Kat Von D:ta aion ostaa :)

    Mulle tuttuja noista ovat Too Facedin Shadow Insurance ja Better Than Sex. Mä kyllä allekirjoitan sen, että Shadow Insurance on paras käyttämäni luomivärinpohjustaja. Se pitää mun luomivärin paikoillaan, mutta ei ole liian paksua. Mä kuulun siihen osaan, joka vihaa Better Than Sexiä. Tai en nyt vihaa, mutta en myöskään pidä siitä, varsinkin kun ottaa tuotteen hinnan huomioon. Se varisee mulla alaluomelle ja jää välillä yläluomellekin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, sä pääset Sephoraan! Odotan innolla sun ostospostausta. :) Mulle kävi niin, että vaikka olin kaikkien niiden jenkkimerkkien ääressä, ostin kuitenkin mulle entuudesta tuttua Too Facedia. Mun olisi pitänyt ehkä suunnitella ostoksiani vähän paremmin. Yhden Tarten jutun olisin halunnut ostaa, mutta se oli loppu kaikista kolmesta Sephorasta, joissa kävin.

      Mä muistin lukeneeni, ettet sä tykännyt Better Than Sexistä ja se muuten oli yksi syy, miksi ostin siitä vain miniversion. :)

      Poista
  6. Too Facedin Totally Cute on todellakin cute <3_<3

    VastaaPoista