torstai 18. elokuuta 2016

Loppukesän uusi tuoksurakkaus

Tein viime viikolla kaksiosaisen postauksen Escadan Limited Edition-kesätuoksuista. Kerroin siinä, että minulta puuttuu sarjan uusin kesätuoksu, Agua Del Sol. Postausta tehdessäni minulle tuli himo ostaa myös tämä uusin tuoksu. Olin varma, että minua jäisi harmittamaan sen ostamatta jättäminen, sillä Escadan kesätuoksut ovat yksiä lempituoksujani. Päivä sen jälkeen kun olin julkaissut postauksen, sain paketin josta löytyi.. mitäpä muutakaan kuin Agua Del Sol! Sain sen siis mieheltäni nimipäivälahjaksi.


Agua Del Solin pahvipakkaus on viime vuosilta tuttua Escadaa piirrettyine naishahmoineen ja kukkineen. Vaikka itse hajuvesi on toki tärkeintä, minulle myös pahvipakkaukset ovat iso osa tuotetta. Mä niin toivoisin, että Escada heivaisi nämä piirroshahmot paketeista ja päivittäisi muutenkin niiden lookkia.

 
Viime vuosien naishahmot eivät kuitenkaan ole niin ärsyttäviä kuin 2000-luvun puolivälissä pakkauksia koristaneet pissisbarbiet. Olenkohan ainoa, joka suhtautuu pahvipakkauksiin näin intohimoisesti?


Kesä alkaa vaihtua pian syksyksi, mutta Agua Del Solia nuuhkiessani voin kuvitella itseni rannalle paahtavan auringon alle siemailemaan jotain ihanaa hedelmäistä drinkkiä. Olen huono kuvailemaan tuoksuja, mutta yritetään. Omaan nenääni Agua Del Solin ensituoksu on kirpeän sitruksinen, mutta muuttuu ihanaksi kukkaistuoksuksi. Olen haistavinani tässä myös mangoa tai jotain muuta trooppista hedelmää. En katsonut mistään ennakkoon tuoksun kuvausta. Saa nahdä kuinka metsään haisteluni meni. Virallinen kuvaus on siis tässä:
Aurinkoisen hajuveden alkutuoksu yhdistää hedelmäisiä päärynän sävyjä, raikkaita italialaisten sitruunoiden nuotteja sekä makean vadelmasorbetin vivahteita. Tuoksun samettisen sydämen muodostavat pehmeä aprikoosinektari, rosépippuri ja hedelmäinen cocktail. Naisellisen ja addiktoivan tuoksun lämmin pohja syntyy lempeiden tonkapapujen, valkoisen myskin ja santelipuun yhdistelmästä.
Ei se nyt ihan metsään mennyt, mutta ei aivan oikeinkaan. Nyt kun luin kuvauksen, erotan ihan selkeästi pippurisuutta. Joka tapauksessa Agua Del Sol on taattua Escada-laatua. Tuoksussa on jotain erilaista kuin esim. vasta kuukausi sitten ostamassani Turquoise Summerissa, mutta silti jotain tuttua. Jostain syystä Agua Del Sol tuo mieleeni Cherry In The Airin. Nyt kun saisin vielä jostain Born In Paradisen...

6 kommenttia:

  1. Ihana mies, olipa osuva lahja! <3

    VastaaPoista
  2. Tää on ihana! On muuten todella kauniita kuvia! :O

    VastaaPoista
  3. OI että, ihana lahja:) Mä tykkään Escadan tuoksuista myös, ja samaa mieltä että vähän vois tuoteperhettä päivittää.Mut pullot on ihan kivoja ja tuoksut ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. :) Mä toivon, että pullojen design palaisi vanhoihin sydämenmallisiin, tai sitten ihan uudenmallisiksi. Jännityksellä odotan millainen ensi kesän tuoksu onkaan. :)

      Poista