keskiviikko 3. elokuuta 2016

Kauneusbloggaajan nolot tunnustukset

Luin Miss Piggy's Pearls-blogista kosmetiikkabloggaajan noloista tunnustuksista. Omasta meikkikaapistani löytyy jos jonkinlaista luurankoa, tässä niistä muutama:
 
Mulla on ollut noin 15 vuotta sitten hiustenpidennykset, joita pidin vajaan kuukauden. Ehkä huonoiten sijoittamani rahat ikinä. Pidennykset olivat tuskalliset kaikin tavoin. Ne tuntuivat inhottavilta nukkuessa ja olivat vaikeahoitoiset. Pelkäsin koko ajan, että sinetit näkyy. Välillä hiustupsuja irtoili mitä kiusallisimmissa tilanteissa. Kyllähän ne näytti helkatin hyvältä, jos ei nyt ihan läheltä tullut tiiraamaan päätäni. Mua hävetti tosi paljon mennä kampaajalle poistattamaan pidennykset. Keksinkin jonkun älyttömän tekosyyn, miksi haluan ne pois niin pian. Oi sitä onnen ja vapauden tunnetta, kun pääsin siitä tekotukasta eroon!

Ei sitten. Ei olla kavereita.

Olen todella kömpelö irtoripsien laittaja. Teen aina kunnon rajaukset, jos meinaan laittaa irtoripset. Eipähän haittaa niin paljon, jos ne eivät ole ihan kiinni ripsirajassa. En tajua, miten jotkut pystyvät pitämään irtoripsiä ilman rajauksia. Tykkään pitkistä ja tuuheista ripsistä, mutta ripsienpidennykset eivät ole ratkaisu. Hiustenpidennys-episodin jälkeen en halua enää minkään sortin pidennyksiä, varsinkaan silmiini!


Maximekot ovat varsin kätevä väline piilottaa sheivaamattomat jalat. Siis kyllähän mä sheivaan, mutta aina en ehdi/jaksa/muista/viitsi.

Mitä löytyykään helman alta?

Revin kynsinauhojani. Tiedän, että se on todella tyhmää, mutta jostain syystä sitä tulee vaan tehtyä. En usko, että tulen ikinä laittamaan blogiini kynsijuttuja, sillä kukaan ei varmasti halua katsella lähikuvia näistä kynsistä. Muutenkin olen laiska laittamaan kynsiäni.

Kärsineiden kynsien pelastajat.

En omista yhtään meikkiä MACilta (Fix+ löytyy, mutta sitä ei lasketa). Ei mulla ole sinänsä mitään MACia vastaan, mutta ei vain ole ikinä tullut suurempaa intohimoa ostaa niitä. Tähän tietysti vaikuttaa MACin huono saatavuus. Stockmannin nettikaupasta niitä saa, mutta haluaisin päästä hypistelemään niinkin kalliita meikkejä ensin livenä.

Olen pahemman sortin huulirasva-addikti. Joskus vuosia sitten olen mennyt voirasialle, kun huulirasvaa ei ole ollut saatavilla. 4REAL. Nykyään vältän moiset sudenkuopat varustamalla käytössäni olevan käsilaukun ja takin taskun omalla huulirasvalla.

Välttämättömyystarvikkeita.

Tuotekuvien ottaminen blogiin on joskus ärsyttävää, sillä kodissani ei ole pahemmin tyhjää pöytätilaa (paitsi parvekkeella). Aina saa raivata kamalasti tavaraa pois tieltä. Onneksi sentään lattialta löytyy vielä tilaa.

Ja eikun siivoamaan.



Kaikista näistä noloista tunnustuksista, tämä on noloin, pahin ja hävettävin : käytän välillä liikkuvan luomen ja alaluomen luomivärin levitykseen niitä kaikkien inhoamia ja halveksimia, kämäisiä vaahtomuoviaplikaattoreita. Varsinkin ohuet vaahtomuoviaplikaattorit ovat aika hyviä välineitä alaluomelle. I'll get me coat.

12 kommenttia:

  1. Mä kyllä tykkään aplikaattoreita mutta hyvin harvoin tulee käytettyä :D sitä vaan tarttuu aina niihin siveltimiin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla etten ole ainoa! :D Mäkin normaalisti meikkaan siveltimillä, mutta jotkut luomivärit vaan toimii paremmin aplikaattorilla.

      Poista
  2. Näitä tunnustuspostauksia on kiva lukea ja jotenkin helpottavaakin huomata, että kyllä sitä muutkin sortuu tekemään asioita, joita ehkä pidetään "väärinä" :D Mulla oli aiemmin myös ihan tajuttoman vähän mitään kuvaustilaa ja kuvasinkin oikeastaan lähes kaikki tuotteet aina mun sängyllä valkoisen päiväpeiton päällä (tykkään valkoisesta taustasta), mutta nyt kun kodin sisustus on muuttunut niin sitä kuvaustilaakin on enemmän :) Tosin saan aina siirrellä joitain tavaroita pois tieltä, mutta parempi tää tilanne on nyt kuin aiemmin :D

    Ja pakko vielä mainita, että ihastuin täysin tohon postauksen ekaan kuvaan! Toi on jotenkin älyttömän siisti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kuvakehusta! <3 Pitäisiköhän jatkaa tunnustuksia ja kertoa, että mulla ei ole sängyssä päiväpeittoa... Mä tykkäisin kuvata tuotekuvia enemmän myös pihalla. Jos asuisin omakoti- tai rivitalossa, se onnistuisi helposti, mutta en todellakaan kehtaa mennä kuvaamaan meikkejä meidän kerrostalon pihaan (varsinkaan nyt kun meillä on putkiremontti ja piha täynnä remonttireiskoja). :)

      Poista
  3. Mua suorastaan harmittaa, että olen nykyään huulirasvariippuvainen. En tiedä missä vaiheessa niin kävi, mutta nykyään en pärjää ilman (vaikka haluaisin :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en haluaisi olla huulirasvariippuvainen. Olen yrittänyt vieroittaa itseäni, mutta huonoin tuloksin. :D Olen hyväksynyt, että olen lopun ikääni huulirasva-addikti. :)

      Poista
  4. Ei mullakaan ole MACin meikkejä ;) Joskus laiskuuttani käytän niitä vaahtomuoviapplikaattoreita, jos se nyt sattuu käytössä olevan paletin mukana olevan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin varma, että olen ainoa kauneusbloggaaja, joka ei omista MACia. :) Näköjään meitä on useampikin vaahtomuoviaplikaattoreiden käyttäjä. :D

      Poista
  5. Mitäs tuossa Yamahan pikkupöydässä on kiinni? Muusikkoa kiinnostaa olennaiset..:D

    Nämä tunnustuspostaukset ovat huojentavia, että kaikilla on jotain vähän hävettävää. Tosin enpä ole tähän asti lukenut mitään niin järkyttävää, että olisi kulmat kohoilleet. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, heh! Siinä on aina välillä sähkökitara ja laulumikki. :)

      On tosiaan kiva lukea, että muillakin on noloja tapoja. Mulla niitä riittää, mutta ehkä niistä sitten lisää toisessa jaksossa. :D

      Poista
  6. Hihhii, kyllä mäkin käytn niitä vaahtomuoviaplikaattoreita toisinaan ^_^ Kynsiin käytän minäkin tosi vähän aikaa ja MAC-faniksi en itseäni lue, vaikka merkin huulipunista tykkäänkin ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja taas paljastuu lisää aplikaattorin käyttäjiä! :D Mä oikeastaan haluaisin testata MACin Soft Ochre tai Painterly Paint Poteja silmämeikin pohjustajina.

      Poista