torstai 7. heinäkuuta 2016

Jatkettuja lauseita

Olen bongannut tämän Jatkettuja lauseita-postauksen ainakin Jonnan ja Tainan blogista. Tästä on liikkeella pariakin eri versiota. Kuvituksena toimii kännykälläni räpsäistyt randomit kuvat.


En ymmärrä...miten jotkut voivat karpata ja harrastaa urheilua. (Edit. siis samaan aikaan.)

Seuraavaksi ajattelen...silittää viikontakaisen pyykkivuoren.

Viime aikoina...olen katsonut paljon nettilintukameroita. Harmi vaan, lempparilintuni eli merikotkat ovat jo lentäneet pesästään.



En osaa päättää...haluanko mustan vai nuden kameralaukun.

Muistan ikuisesti...kaikki ihanat matkat mieheni kanssa.

Päivän paras juttu...on toivottavasti tulossa. Tähän mennessä ei ole paljon tapahtunut hammaslääkärikäyntiä lukuunottamatta.



Noloa myöntää että...osaan matematiikkaa huonosti. Siis TODELLA huonosti.

Viikko sitten...kävin pitkästä aikaa anoppilassa kylässä.

Kaikista pahinta on...joidenkin ihmisten julmuus ja ilkeys.



Salainen taitoni on...salainen.

Jos saisin yhden toiveen se olisi...että pysyisin terveenä ja läheiseni pysyisivät terveinä.

Minulla on pakkomielle...Candy Crushiin. Joskus voin olla pelaamatta viikkoja, mutta esimerkiksi eilen sain pelissä unlimited elämät ja tahkosin sitä varmaan kaksi tuntia putkeen.

Söin tänään... kaurapuuroa, pasta carbonaraa ja mansikoita.



Ärsyttävintä on...jos joku etukäteen sovittu kiva juttu peruuntuu.

Tekisi mieli...tilata äkkilähtö etelän lämpöön. Ei heinäkuussa saisi sataa joka päivä, puhumattakaan +12 asteen lämpötiloista!

Minusta on söpöä... katsella kissavideoita tai mitä tahansa videoita, joissa on eläinvauvoja.

Hävettää...monikin asia. Esimerkiksi hävettää ostaa kauhea kasa herkkuja. Tekisi mieli sanoa kassahenkilölle ja muille asiakkaille, että en mä normaalisti näin syö. Toisaalta mua hävettää ostaa liian terveellisiäkin ruokia.. Tiedän ettei siinä ole mitään järkeä.

Olenko ainoa, jonka mielestä...George Clooney ei ole yhtään kuuma. Musta tuntuu että kaikki naiset  kuolaavat sen perään.. En tajua, en.



Todennäköisesti en ehdi heinäkuussa paljon bloggaamaan, mutta blogi on silti edelleen elossa ja monta uutta postausideaa muhii takaraivossani. Mukavaa sadepäivää (tai hellepäivää) missä ikinä oletkin!

8 kommenttia:

  1. Itsekin seurasin merikotkia (niitä virolaisia, toivottavasti ovat samoja :D) ihan munien kuoriutumisesta asti. Mahtavaa, että kaikki kolme selviytyivät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samat kotkat! :) Mä aloin seuraamaan sitä pesää kun poikaset olivat noin viikon vanhoja. Aikamoisesta myllytyksestä poikaset selvisivät siivilleen :) (vaikka eihän siitä viimeisestä tiedä, kun tipahti pesäpuun oksalta eilen).

      Poista
  2. Kiva kun teit tämän! Mä olin jossain vaiheessa täysin koukussa Candy Crushiin :D Sen huomaa ehkä siitä, että oon tällä hetkellä tasolla 921 eli on sitä jokunen tunti tullut hakattua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oot kyllä pelannut! :O Kuinkakohan monta tasoa siinä on!? Varmaan loputon määrä. :D Mulla taitaa olla menossa vasta 275. taso.

      Poista
  3. Tuli tuosta vikasta kohdasta mieleen, etten ole koskaan ymmärtänyt hypeä Brad Pittin ympärillä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkäsin Brad Pittistä joskus 90-luvun puolivälissä. Toisaalta tykkäsin myös Take Thatista.. :D En tykkää enää! :D

      Poista
  4. Candy Crush on munkin heikkous, välillä olen pelaamatta, mutta sitten toisinaan joka päivä ja tunteja, lisäksi pelaan niitä kaikkia versioita. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ladattuna puhelimeen ne kaikki versiot, mutta pelaan perus-Candy Crushin lisäksi vain sitä Soda-versiota.

      Poista