maanantai 30. toukokuuta 2016

Toukokuun suosikit

Kesäkuun ensimmäinen päivä on jo keskiviikkona. Se on suosikkikuukauteni jo ihan siitä syystä, että olen sattunut syntymään silloin. Ei kuitenkaan vielä hypätä kesäkuuhun, vaan kurkataan toukokuun suosikkeihini. Listaltani löytyy kosmetiikan lisäksi myös kevään paras juoma sekä pari maailman parasta tv-sarjaa.



The Body Shop Pink Grapefruit Body Mist

Tämä Body Shopin vartalosuihke on viime kesältä ja otin sen alkukuusta uudelleen käyttöön. Kyseessä on vartalosuihke, joka tuoksuu verigreipiltä. Rakastan sen makean kirpeää tuoksua. Tämä on minulle juuri sopiva kevättuoksu. Vartalosuihkeet ovat kevyitä, joten näitä voi suihkutella reippaasti, ilman että tarvitsee pelätä tuoksuyliannostusta. Huono puoli näissä on, ettei tuoksu kestä iholla kovin pitkään.



NYX Eyebrow Cake Powder

Olen ostanut kevään aikana pari kulmatuotetta, joista toinen oli ihan ok ja toinen täysi susi. Onneksi uskalsin ostaa kokeiluun Nyxin puuterimaisen kulmapaletin, sillä se on minun tarpeisiini juuri se sopiva kulmatuote. Tein tästä aiemmin postauksen ja se löytyy täältä.



Urban Decay UD XX Vice Ltd Reloaded-paletti

UD XX Vice Ltd Reloaded-paletti on ehdottomasti toukokuun suosikkipalettini. Rakastun tähän joka kerta enemmän ja enemmän. Paletissa on todella monipuoliset ja laadukkaat sävyt. Hot Pants on kaunein vaaleanpunainen luomivärisävy, mitä minulla on ikinä ollut. Paletin huono puoli... Siitä on vaikea ottaa valokuvia heijastumien takia. Tästäkin olen tehnyt postauksen, ja se löytyy täältä.







Schwarzkopf  Bonacure  Repair Rescue latvasuoja

Minulla on jatkuva kriisi kuivien latvojeni kanssa ja olen etsinyt sopivaa tuotetta helpottamaan sitä kriisiä. Repair Rescuesta olen löytänyt latvojeni pelastajan! Käytön jälkeen latvani ovat selkeästi pehmeämmät ja hyväkuntoisemman näköiset. Kärsin myös helposti takkuuntuvista hiuksista ja Repair Rescue auttaa niiden selvittelyssä.
Repair Rescuesta sanotaan että se hoitaa, sulkee hiuslatvat ja ehkäisee niiden haaroittumista. Palauttaa vaurioituneen hiuksen luonnollisen elastisuuden vahvistamalla hiusrakennetta sisältä päin.
Mikään muu tuote ei ole toiminut hiuksissani näin hyvin. Tuote on todella riittoisaa. Sitä hierotaan pieni määrä hiusten latvoihin, eikä huuhdella pois. Voin ehdottomasti suositella kaikille kuivien latvojen kanssa kamppaileville.



Estée Lauder Pure Color Crystal Shimmer

Huulipunista olen käyttänyt eniten Estee Lauderin huulipunaa sävyssä 10 Cafe Olé. Se on ihanan keväinen ja kevyt shimmerhuulipuna. Koostumus on ihanan pehmeä ja se tuo huulille kauniin, läpikuultavan ja luonnollisen sävyn. Huulipuna sisältää aprikoosinsiemenöljyä, karite- ja murumuruvoita (mitä ikinä se onkaan). Olen meikkaillut tässä kuussa paljon värikkäillä luomiväreillä ja tämä huulipuna on tasapainoittanut lookkia. Ostin huulipunan jo talvella, mutta silloin käytin enemmän mattapunia. Ainoa miinuspuoli huulipunassa on suht voimakas tuoksu. Itseäni se ei haittaa, mutta veikkaan etteivät kaikki pidä tästä tuoksusta.

Estee Lauder Pure Color Crystal Shimmer, 10 Cafe Olé

Max Factor Pan Stik

Pan Stik, tuo uskollinen ja pitkäaikainen partnerini meikkaamisessa. Muistan ostaneeni ensimmäisen meikkivoidepuikkoni yläasteikäisenä. Välillä menee pitkiäkin aikoja etten käytä Pan Stikiä, ja sitten taas innostun kaivamaan sen meikkipöytäni uumenista. En ole jaksanut panostaa meikkipohjan tekoon ja siksi Pan Stik on ollut todellinen pelastus tässä kuussa. Sen käyttäminen on nopeaa ja silti saan sillä aikaan luonnollisen meikkipohjan, joka peittää ihon virheet. Käytän sävyä 12 True Beige, joka on vaalealle iholleni juuri sopiva. Tämä on yksi suosikkituotteistani ikinä.



Pepsi Max Cherry

Tämän piti olla jo huhtikuun suosikeissa, mutta unohdin sen. Rakastan kirsikan makuista colaa yli kaiken (jos limsoista puhutaan). Dr. Pepperkin on todella hyvää. Harmi ettei meidän lähikaupoissa myydä muuta kuin sokerilla kyllästettyä Pepperiä. Pepsi Max Cherry on makeampaa ja jotenkin varmaan enemmän "suomalaiseen makuun".


Luin joskus jostain, että suomalaiset eivät pidä kirsikan mausta. Sen takia Pepsi Cherrykin varmaan on  myynnissä vain rajoitetun ajan. Mä NIIIIN toivon, että se jäisi pysyvään valikoimaan. Sodastreamkin meni lopettamaan ainoan hyvän makutiivisteen, eli Dr. Pete Lightin, myynnin Suomessa. En edes halua miettiä kuinka monta pulloa Cherryä olemme kuskanneet kaupasta tämän parin kuukauden aikana... Kuvassa on tämänhetkinen varastomme.


Netflix-sarjat How I Met Your Mother ja Unbreakable Kimmy Schmidt

Lopuksi vielä pari tv-sarjasuosikkiani. Toukokuussa tv:n katsominen on jäänyt vähemmälle, mutta Netflixiä olen katsonut senkin edestä. Katsoin HIMYM:in kaikki yhdeksän kautta parissa kuukaudessa. Se on yksi parhaimmista tv-komedioista, joita olen ikinä katsonut. Miten voikin olla, että näin pitkäikäisessä sarjassa oli vain pari heikompaa jaksoa. Mahtavaa komediaa!  LEGEN...wait for it...DARY!


Unbreakable Kimmy Schmidtin toinen kausi tuli Netflixiin huhtikuun puolessa välissä. Tässäkin sarjassa on mahtavan absurdia huumoria ja todella hauskat henkilöhahmot. Vuosi sitten kun Kimmy tuli Netflixiin, katsoin kaikki jaksot parissa päivässä. Nyt yritin säästellä vähän ja katsoa vain pari jaksoa per viikko. Toivottavasti tästä tulee kolmaskin kausi.

Löytyikö listaltani omia suosikkejasi?

16 kommenttia:

  1. Pink Grapefruit on yksi mun kesän suosikkituoksuista TBS:ltä :) Tota Body Mistiä mulla ei ole, mutta suihkugeeli ja vartalosorbetti löytyy. Repair Rescue on toiminut myös mun hiusten pelastajana ja tolla tosiaan saa oikeasti todella kuivat latvat näyttämään ja tuntumaan sata kertaa paremmilta. Mikään muu seerumi/öljy tms. ei ole pystynyt mulla samaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en käyttänyt Pink Grapefruitia talvella ollenkaan ja olin jo unohtanut kuinka ihanalta se tuoksuu. :) Repair Rescue on ihan parhautta. Mäkin olen kokeillut kaikenmaailman seerumit ja öljyt, mutta vain tämä toimii mulla. :)

      Poista
  2. Näistä tuotteista mikään ei ole itseasiassa tuttu mulle. TBS:n vartalosuihketta voisin testata, mutta ehkä jossain muussa tuoksussa. Mä olen myös syntynyt kesäkuussa, mutta elokuu on silti pitkään ollut mun lempikuu lämpimine päivineen ja pimenevine iltoineen. Kesäkuu tulee kyllä hyvänä kakkosena perässä, kunhan kelit ovat kohdallaan, eikä sada koko kuukautta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kelien puolesta mun lempikuukausi on heinä-elokuun vaihde. Tai milloin Suomessa nyt sattuu olemaan lämmintä. :D Mä kuolaan TBS:n uuden Polynesian Island Tiare-vartalosuihkeen perään. En ole vielä ehtinyt liikkeeseen sitä haistelemaan, mutta tuoksun kuvaus vaikuttaa just hyvältä kesätuoksulta.

      Poista
  3. Mä en tykkää kirsikan mausta missään muodossa, mutta limuna joo! Tekisi mieli kokeilla tätä Pepsiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla! :) Se on niiiiiiiin hyvää!

      Poista
  4. OMG?!? Mä en ole edes nähnyt missään kaupassa tuota Pepsi Max Cherryä. :o TAHTOO!!

    PanStickiä on tullut täälläkin aikoinaan paljon käytettyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole törmännyt Pepsi Max Cherryyn muissa kaupoissa kuin paikallisessa Cittarissa. Ei kai kukaan sitä osta, jos sitä ei myydä paljon missään! :O

      Poista
  5. HIMYM! <3 Mun mielestä jopa parempi sarja kuin Frendit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HIMYM:sta ja Frendeistä ei voi edes puhua samana päivänä. :D

      Poista
  6. Mun suosikki on myös tuo PanStik, jota oon käyttäny jo yli 20 vuotta! Apua aika menee nopeesti... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta. :) Mullakin taitaa tulla jotain 20 vuotta ensimmäisen Pan Stikin ostamisesta.

      Poista
  7. Mun on kyl varmaan kohta sorruttava johonki UD:n värikkäämpään palettiin,nuo värit on aivan huikeita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei näitä paletteja vaan voi vastustaa. :D

      Poista