keskiviikko 4. toukokuuta 2016

Käsilaukkuni sisältö - uncensored

Oletko aina halunnut tietää mitä käsilaukkuni sisältää? Ai et ole. Jos jatkat lukemista, saat sen kuitenkin tietää. Bloggaajana tulee tehtyä asioita, joita en normaalisti tekisi ikinä. Jos joku olisi sanonut minulle vuosi sitten, että esittelen käsilaukkuni sisältöä netissä, olisin nauranut hänelle päin naamaa. No, tässä sitä nyt ollaan. Olen nähnyt muutaman kauneustubettajan what's in my bag-videon. Myönnetään, on jotenkin kieroutuneella tavalla kiinnostavaa nähdä mitä jollain tuiki tuntemattomalla ihmisellä on käsilaukussaan. Bongasin myös tämän laukkuhaasteen Life and Other Disasters-blogista ja myös minä päätin uhrata käsilaukkuni yksityisyyden blogialttarille.


Laukkuni on Michael Korsin Brooke md tote ja se on väriltään luggage. Ostin sen reilu vuosi sitten Miami Beachin Macy'silta edulliseen hintaan. Etsiskelin mustaa, isoa käsilaukkua, jota voisi kantaa olan yli. Kaikki mustat laukut olivat törkeän kalliita, mutta maailman ystävällisin myyjä vinkkasi mulle alennuspöydän, joka oli täynnä mulle täysin väärän värisiä (kirkkaankeltaisia, violetteja, punaisia) laukkuja. Sieltä keskeltä kutenkin pilkisti tämä ihanuus ja tiesin heti, että olen löytänyt etsimäni. Laukku on tarpeeksi suuri, siinä on paljon eri lokeroita ja sitä voi kantaa myös olan yli. Väri ei ollut mitä olin suunnitellut, mutta rakastuin tuohon klassikkoväriin täysin.


Aloitetaan laukun sisällöstä. Näytän koko laukun sisällön mitään sensuroimatta tai mitään sinne lisäämättä. Nämä löytyvät isosta sivutaskusta:

  • Pakastepussi. Miksi, en muista enää. Joku funktio sillä on ollut.
  • Hammaslanka. Oral-B Satin Floss on mun lempihammaslankaa. Harrastan lankaamista aina kun olen syönyt jotain.
  • Hammastikut. Näitäkin pitää olla aina laukussa. Pirkka-tikut ovat ihan surkeita. Pitää muistaa ostaa parempia.
  • OP:n kalenteri. Olen saanut tämän äidiltäni. Tämä on lähinnä täällä jos minun pitää kirjoittaa nopeasti jotain ylös. Nyt muuten tajusin että mun laukusta puuttuu kynä! Ooops.
  • Lupapalvelusta saadut passin nouto-ohjeet. Hmm, olisikohan aika heittää tämä menemään. Olen saanut uuden passini helmikuussa.
  • Hello Kitty-figuuri. Pääsiäismunasta. Se vain on jäänyt laukkuun.
  • Rakkolaastarit. Mulla on vaikeat jalat. Melkein kaikki mun kengät hiertää.
  • Pikku Myy-kampa. No koska Pikku Myy ja en tykkää kanniskella harjaa mukanani.


Laukun suurimmasta osastosta löytyy:
  • OP:n taskukalenteri vuodelta 2012.. Tämänkin olen saanut äidiltäni. Olisikohan aika heittää tämä menemään? Kyllä.
  • Ray Banin New Wayfarer-arskat.
  • Guessin lompakko vai pitäisikö sanoa kukkaro.
  • Kaksi Muumi/Pikku Myy-pussukkaa, jotka sisältävät:

Muovilusikan, iPhonen kuulokkeet, hiuslenkkejä, räjähtäneitä pumpulipuikkoja, laastaria, haavapyyhkeen, kosteuspyyhkeitä ja 2 euron erikoiskolikon.

Laukussa on myös puhelinlokero, mutta se on tyhjillään, koska pidän puhelinta laukussa vain silloin kun lähden pois kotoa. Puhelinlokeron vieressä on toinen pieni lokero ja se sisältää:


Haavapyyhkeen, pinnejä, hiuslenkin, avaimet, possunmuotoisen minitaskulampun, Pikku Myy-rasian ja vanhaa purkkaa.

Laukun toisella sivulla on vetoketjullinen osasto ja se sisältää nenäliinoja, kynsiviilan, Isadoran puuterin, Rizloja (en tupakoi, nämä toimivat kiillonpoistopapereina!!) sekä Pikku Myy-pussukan.


Vaaleanpunainen Myy-pussukka sisältää kosmetiikkaa:

  • Käyttämätön puuterivippa.
  • Käsidesi.
  • Joe Blascon peiteväri.
  • Kämänen meikkisieni. En tiedä mitä tämä täällä tekee.
  • Baby Lips-huulivoide.
  • Chapstick Classic Cherry-huulirasva. Mä rakastan kaikkea kirsikkaa, paitsi niitä ällöjä säilöttyjä kirsikoita, joita käytetään kakkujen koristeena. Enkä tosiaan tule toimeen ilman huulirasvaa. Olen yrittänyt vieroittautua, mutta en ole onnistunut.
  • Isadoran, Rimmelin ja Lumenen huultenrajauskynät.
  • Rimmelin ja Lumenen kajalkynät.
  • Pinni.
  • Essencen nude huulipuna, joka vastaa tuota Baby Lipsiä. Pitääpä lisätä joku järkevä huulipuna käsilaukkuuni.
That's it. Olen yllättynyt kuinka vähän roskia laukkuni sisälsi. Jos käyn pikaisesti kaupungilla, otan jonkun pienemmän laukun mukaan ja ne tuppaavat olemaan täynnä kuitteja. Pyrin pitämään laukkuni sisällön järkevyyden rajoissa, sillä en jaksa kantaa montaa kiloa painavaa kassia mukanani.

Kanniskeletko koko omaisuutta mukanasi vai löytyykö laukustasi vain avaimet ja lompakko?

6 kommenttia:

  1. Näitä on ihan mahtava lukea! Oon itsekin suunnitellut videoivani tällaisen jossain kohtaa. Mulla laukun sisältö vaihtelee sen mukaan, kannanko mukana pikkulaukkua tai isoa laukkua. Isossa laukussa on aika lailla koko omaisuus, pikkulaukussa yleensä ne välttämättömät + muutama meikki :)

    Mun eräs ystävä käyttää myös Rizzloja kiillonpoistoon. Hän tosin tupakoi, mutta eipähän tarvitse ostaa puuteripapereita erikseen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jään odottamaan sun laukkuvideota. :) Mä käytän myös Nyxin kiillonpoistolappuja, muuta nuo Rizlat ovat käteviä kun niitä myydään lähes joka paikassa. Mulla menee aika paljon kiillonpoistopapereita (varsinkin kesällä). :)

      Poista
  2. Kiva, että tartuit tähän haasteeseen! Olen melko varma, että mullakin on ollut tuommoinen pääsiäismunasta saatu Hello Kitty laukussa pyörimässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle inspiraatiosta. :) Toi Hello Kitty on kyllä söpö. :D

      Poista
  3. Mä edustan lompakko, kännykkä ja avaimet-koulukuntaa. Sivutaskusta löytyy lisäksi muutama huulipuna ja -voide :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin edustan tuota koulukuntaa kun vain käväisen kaupungilla esim. ostoksilla, mutta muulloin pitää olla mukana kaikkee mahdollista. Just in case. )

      Poista