keskiviikko 20. huhtikuuta 2016

Pieni TheBalm-haalinta ja iso ärsytys

Maaliskuun lopussa Cocopandassa olivat lähes kaikki theBalmin tuotteet vähintään 20 % alennuksessa. Luin tuosta ilouutisesta Lindan blogista. Minähän rakastan theBalmin meikkejä, joten syöksyn nettiin siltä istumalta. Kiitos vinkistä Linda! Haalin vaikka mitä ostoskoriini, mutta sitten aloin miettimään mitä mä oikeasti tarvitsen ja lopulta tilasin "vain" nämä tuotteet:


Bahama Mama

Bahama Mama on oikea monitoimituote yhdessä pienessä pakkauksessa. Se toimii aurinkopuuterina, luomivärinä sekä varjostusvärinä. En käytä talvella aurinkopuuteria, mutta kesää varten tämä vaikuttaa loistavalta tuotteelta. Tässä aurinkopuuterissa ei ole onneksi oranssia pohjaväriä. Maksoin tästä 13 €. Bahama Maman normaalihinta Cocopandassa on 19,90 €.


Put A Lid On It

Urban Decayn pohjustajani vetelee viimeisiään. Se on yksi niistä kosmetiikkatuotteista, joihin rakastuin ensikokeilulla, eikä UDEPP ole vielä kertaakaan pettänyt minua. Sanotaan että vaihtelu virkistää, joten tilasin Put A Lid On It-pohjustajan. Mä odotan kauhunsekaisin tuntein tämän käyttöönottoa. Mulla on paha fiilis, ettei tämä toimi ja joudun ostamaan UDEPP:n. Teen tästä oman postauksen, kunhan olen käyttänyt tätä niin kauan että osaan sanoa onko tämä hitti vai huti. Jos tämä on ihan surkea tuote, se ei haittaa ihan älyttömästi, sillä maksoin tästä vain 12 € (normaalihinta on peräti 21,05 €).


TheBalm Girls Lipstick

Tämä on ensimmäinen huulipunani theBalmilta. Sävyn nimi on Mai Billsbepaid ja se on kaunis, matta nudepuna. Huulipuna on silkkisen pehmeää ja se tuoksuu minttusuklaalta. Nam... Sävy on juuri sellainen vaalea nude, joka käy millaisen silmämeikin kanssa tahansa.


TheBalmin pakkaukset ovat hauskoja ja retrohenkisiä. Tässä tapauksessa pahvipakkaus on James Bond-parodia. Harmi vain, pahvipakkauksen hauskuus ei ylety itse hylsyyn saakka. Toki hylsy on kaunis. Itseasiassa hopeinen hylsy tuo mieleen luodin eli hylsykin sopii James Bond (tai siis James Balm)-teemaan. Maksoin huulipunasta kaikkien alennuksien jälkeen 11,80 €. Normihinta tällä on 19,70 €.

Katson tuota alla olevaa kuvaa hieman katkerana, sillä onnistuin katkaisemaan huulipunani swatchatessa. Mun sydämeni itkee verta! Mä ehdin käyttää tätä huulipunaa vain muutaman viikon!


 
Tällä hetkellä Cocopandassa on theBalmia jopa 50% alennuksessa. Luojan kiitos, myös Mai Billsbepaidia löytyy. Mua niiin harmittaa tuo huulipunan katkeaminen, että on ehkä pakko ostaa uusi. Toki sitä punaa voi vielä käyttää. Sen voisi depotata (onko tuolle suomenkielistä sanaa?). Mä vaan meinasin että tuosta olisi tullut käsilaukussa mukana kuljetettava huulipuna, eikä tien päällä ole mukavaa häröillä huultenrajauskynän kanssa. Krääh! Ehkä mä pääsen tämän asian yli jossain vaiheessa. :D

10 kommenttia:

  1. Bahama mama on mun suosikkituote varjostamiseen ikinä! Tykkään tuosta enemmän kuin esim ABH:n Contour Kitistä, sillä Contour Kitissä kaikki sävyt eivät pääse käyttöön. Tuosta luomivärinpohjustajasta haluan ehdottomasti kuulla lisää! Harmi, kun huulipuna katkesi. Tuo sävy on kyllä kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bahama Mama vaikuttaa ensikokeilujen perusteella tosi hyvältä hankinnalta. Yleensä noissa contour-paleteissa on aina pari sävyä, jotka jää käyttämättä. Ärsyttää vieläkin toi huulipuna, mutta minkäs teet. :)

      Poista
  2. Mulla ei ikävä kyllä Put A Lid on It ole oikein toiminut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :( Saa nähdä miten se mulla toimii.

      Poista
  3. Cocopandan kauppa on aika houkuttava, hyviä tarjouksia löytyy välillä mutta vielä en ole mitään ostanut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen tilannut sieltä pari kertaa ja olen ollut tyytyväinen hintoihin sekä nopeaan toimitukseen. :)

      Poista
  4. Olepa hyvä! :) Ja oi että miten ihania ostoksia<3 Bahama Mama on mulla ehdottomasti ostoslistalla, kuten moni muukin theBalmin tuote, sillä oon nyt jotenkin ihan rakastunut kyseiseen merkkiin! Tosi harmi, että huulipuna pääsi katkeamaan, voin kuvitella miten paljon tollanen ärsyttää :/ Täällä odotellaan myös mielenkiinnolla postausta tosta luomivärinpohjustajasta :) Mulla alkaa UD:n pohjustaja vedellä viimeisiään ja mietin, minkä ostaisin seuraavaksi vai pysyttelenkö tossa tutussa ja turvallisessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogien lukeminen monesti tietää rahan menoa! :D Lupaan tehdä postauksen tuosta luomivärin pohjustajasta. Mä olisin normaalisti jatkanut UDEPP:n käyttäjänä, mutta koska tykkään theBalmista ja sen sai halvalla, ajattelin astua ulos mukavuusalueeltani. :)

      Poista
  5. Ihania löytöjä! Tykkään kans kovasti Cocopandasta, niillä on usein hyviä tarjouksia. :) Tosi harmi toi huulipunan katkeaminen. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cocopandasta on tullut yksi mun suosikkinettikaupoista. Nyt en ole edes uskaltanut käydä siellä, kun aina tulee vastaan kaikenlaisia houkutuksia. Kiitos huulipunaosanotosta. :)

      Poista