perjantai 15. huhtikuuta 2016

L'Orealia 40% alennuksella

Anttiloissa on meneillään L'Orealin meikki- ja kasvojenhoitotuotteiden alepäivät. Kaikista tuotteista (paitsi lahjapakkauksista tai itseruskettavista) saa 40 % alennuksen. Se on jo sellainen alennus, että kannattaa käydä täydentämässä varastojaan, jos tykkää L'Orealin tuotteista. Tämä ei ole maksettu mainos (kuten eivät ole mitkään blogini postauksista). Tämä olkoon ihan vain vinkkinä kanssaihmisille. Alennus on voimassa 19.4. asti.



Pyrin ostamaan vain sellaisia tuotteita, joita oikeasti tarvitsen ja onnistuinkin siinä (vaikka huulipunapaletit huusivat hyllyltä nimeäni).



Revitalift Filler Skin Revolumising Serum 16 ml

Olen käyttänyt V10Plus-hyaluroniseerumia sekä Lancomen Genifiquea, mutta ne maksavat niin älyttömän paljon, etten raaski tällä hetkellä hankkia niitä. Ostin Revitalift Filler-seerumin, joka lupaa silottaa ryppyjä, vahvistaa ihon suojamuuria sekä parantaa ihon täyteläisyyttä tehden kasvonpiirteistä selkeämpiä. Katsotaan lunastaako tuote lupaukset. Alennuksen jälkeen tälle jäi hintaa 12,89 €. Edullisin Genifique-seerumi (30 ml) maksaa n. 80 € . Saa nähdä toimiiko edullisempi Revitalift yhtä hyvin kuin törkeän kallis seerumi.



Nude Magique Cushion Foundation, sävy 01 Rose Porcelain

Olen lukenut tästä kevään uutuustuotteesta monista kauneusblogeista ja ollut vähän epävarma, kannattaako minun kokeilla tuota ollenkaan, koska tykkään peittävistä meikkivoiteista. Olen kuitenkin avoin kaikenlaisille meikkikokeiluille ja minua kiinnostaa kuinka tyynymeikkivoiteet toimivat. Olen ehtinyt testaamaan meikkivoidetta kerran. Käytin levitykseen mukana tullutta vippaa. Lopputulos oli kevyt ja kiiltävä. En tiedä käyttääkö ihmiset tätä ilman puuteria, mutta minun ainakin oli pakko laittaa vähän puuteria. Tykkäsin luonnollisesta lopputuloksesta. Tätä voi kerrostaa jonkin verran peittävämmäksi. Minulla on vaalein sävy ja se on kalpealle iholleni passeli. Ensivaikutelman perusteella tyynymeikkivoide oli onnistunut ostos. Alennuksen jälkeinen hinta oli 11,94 € (normaalihinta 19,90 €).

Brow Artist Eyebrow Pencil, sävy 301 Blonde

Kaupassa en saanut swatchattua sävyjä, sillä testerit olivat niin kovia, ettei niistä irronnut yhtään väriä. Ehkä tämän olisi pitänyt toimia hälytyskelloina. Ajattelin, että testerit vaan kuivuvat helposti. Noh... Testasin omaa kynääni kotona ja tämä tuntuu todella kovalta. Hyvä jos saan yhtään väriä irtoamaan. Sävy näyttää hyvältä, mutta näinkö tässä taas kävi, että ostin p**kan kulmakynän. Kerran kokeilun jälkeen olen valmis sanomaan, että kyllä. Kynä on aivan liian kova. Tämä menettelee no makeup makeup-lookissa. Hyvä etten maksanut tästä täyttä hintaa. Maksoin kynästä 4,38 €, normaalihinta on 7,30 €.



Sublime FreshSkin Puhdistusgeeli

Suosikkimeikinpoistoaineeni. Olen käyttänyt tätä ties kuinka pitkään. Ostin tämän varastoon, sillä (yllätys, yllätys) minulla on sama putsari tälläkin hetkellä käytössä. Alehinta oli 3,59 € (normihinta 5,99 €).

Sublime Fresh Puhdistusliinat

En ole varma onko minulla ollut aiemmin näitä puhdistusliinoja. Ostin tämänkin varastoon, sillä käytän liinoja lähinnä vain matkoilla. Eiköhän näille tule käyttöä viimeistään kesällä. Maksoin näistä 2,81 € (norm. 4,69 €).


Koko setti maksoi siis vain 35,61 €. Ilman alennuksia olisin joutunut pulittamaan 59,37 €. Ei ollenkaan paha, vaikka kulmakynä tuntuu ensivaikutelman jälkeen hutiostokselta.

Oletko käynyt jo hamstraamassa L'Orealia?

5 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia! Harmi, ettei toi kulmakynä toiminut ton paremmin :/ Mä en oo koskaan L'Oréalin kulmakyniä testannut, mutta yksi huultenrajauskynä osoittautui kyllä aivan surkeaksi ja juurikin ihan superkovaksi.

    Mä oon aikamoinen tarjoushaukka ja pyrin ostamaan varsinkin kaikki perus ihonhoitotuotteet alesta, jos vaan on mahdollista. Tosin viime aikoina se ei kauheen hyvin mennyt, sillä alkuviikosta ostin Cittarista Lumenen sy-voiteen ja seerumin ja pari päivää myöhemmin samaisessa kaupassa olikin sitten kaikki Lumenen tuotteet -40% alennuksessa :D Kieltämättä vähän ärsytti, kun tollanen alennus tosiaan jo tuntuu jossain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en edes muistanut, mutta mullakin on yksi L'Orealin huultenrajauskynä. Se on hautautunut jonnekin kaapin perälle, koska en ole käyttnyt sitä. Se on just sellainen josta ei irtoa yhtään väriä.

      Me tilattiin pari vuotta sitten Aurinkomatka ja seuraavalla viikolla ne matkat olivat alennuksessa 250€/hlö. Silloin ärsytti ihan lievästi! :D

      Poista
  2. OutletExpossa tuli jotakin ostettua, ei ihan hamstraukseksi mennyt, koska useimmista myynnissä olleista L'Orealin tuotteista mulla ei ollut kokemusta. Tuota seerumia pyörittelin pitkään käsissäni, mutta hyllyyn jäi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostan mulle vieraita tuotteita yleensä alennuksesta. Jos tulee hutiostos (kuten toi kulmakynä) niin enpähän ole maksanut siitä täyttä hintaa. :)

      Poista
    2. Totta :) Alennuksesta on hyvä ostaa ekaa kertaa testaukseen.

      Poista