tiistai 23. helmikuuta 2016

Päivän meikki: 1985

Päivä meikin nimi tulee Urban Decayn Vice 4-paletin sävyn nimestä. Vice paletissahan on 80-luvun fiilistä, enkä tarkoita sitä mitenkään huonolla tapaa. Vuonna 1985 olin 6-vuotias, enkä ihan vielä silloin meikkaillut. Olinkohan edes kuullutkaan meikeistä... Tällä hetkellä olen todella innostunut meikkaamaan Vice 4-paletilla. Sävy 1985 oikein huutaa, että meikkaa minulla!


Pohjustin luomet UDEPP:lla ja siihen päälle Harlotia koko luomelle. Laitoin Underhandia ja 1985:ta liikkuvalle luomelle. Sävy 1985 oli niin silmiinpistävän kirkkaan pinkki, että minun oli pakko vaimentaa sitä Harlotilla. Luomivaossa on Pandemonium. Kuvissa meikki ei näytä niin pinkiltä kuin se näytti livenä.




Onnistuin laittamaan irtoripset! Juhuu! Ilman mitään haparointia. Olen niin ylpeä itsestäni! Ei se taidakaan olla niin vaikeaa kuin kuvittelin. Irtoripset ovat Kissin Chicit, liima Duon väritöntä.

Huulilla minulla on Nyxin Matte Lipstick, sävy Natural. Se on aivan ihana malvanvärinen sävy. Tykkään siitä todella paljon. Se ei ole liian tumma arkeen, mutta ei liian nudekaan. En ole tykännyt kovin paljon mattahuulipunista, mutta Nyxin matoista pidän.

Olen todella tyytyväinen meikkiin. Tämä ei ole mikään peruspäivämeikkini, mutta bilemeikiksi juuri sopiva (tai sitten ihan vain siihen, että hengailen kotona verkkareissa).


Meikkivoide: Shiseido Perfect Refinig Foundation (very light ivory)
Puuteri: Lumene irtopuuteri (translucent)
Varjostus: Nyx High Definition Blush (taupe)
Poskipuna: Nyx Baked Blush (Ladylike)
Ripset: L'Oreal Volume Million Lashes Feline (black)
Rajaus: L'Oreal Gel Intenza Eyeliner (pure black)
Kulmat: IsaDora Perfect Brows (brown) ja Rimmel Brow Pencil (hazel)

4 kommenttia:

  1. Aivan ihana <3 kyllä vaaleanpunainen sitten toimii vihreillä silmillä <3 olet hurjan kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanista sanoistasi! <3 Ne olivat ankean päivän piristys! :)

      Poista